Grafikpresterade Spel

Permalänk
Medlem

Grafikpresterade Spel

Hej jag letar efter ett spel som skall fresta mitt Grafikkort.
Har testat Doom3, HL2, Cs:S, Flatout, Nfsu 2, FarCry

Finns där andra spel som är grafikpresterande och vad gör antialising i spelen. Sätter jag igång detta så märker jag ingen skillnad på spelet över huvud taget.

Måste säga att flatout är ett riktigt skönt bil spel.

Tacksam för svar

MVH: Xzup

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Hehe det var typ dom spelen som är frestande för grafikkortet.
Men testa köra Ruby demot www.ati.com dock kanske inte för ditt graffe. Men frestande är det;)

Permalänk
Medlem

Anti Aliasing jämnar till kanter.. Titta på t.ex skarpa kanter så ser du att kanten är taggig (trappsteg) AA jämnar ut kantigheterna.

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

om du inte testat Riddick så kan du ju göra det väldigt snyggt och bra spel

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
om du inte testat Riddick så kan du ju göra det väldigt snyggt och bra spel

Riddick piskar skiten ur HL2, Far Cry och Doom 3 imho. Bästa liret på länge, länge.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Riddick piskar skiten ur HL2, Far Cry och Doom 3 imho. Bästa liret på länge, länge.

Synd bara att man gungar så att man blir sjösjuk i det... hade sett fram mot det, men kunde inte spela det på grund av gång-gunget :S

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Avstängd

går o stänga av

Visa signatur

A64 3200+ Winchester @ 2500 mhz vcore 1.50 | Msi k8n neo2-54g Platinum | Ati Radeon 9800 pro | twinMOS pc3200 1 x 512 ddr 200mhz | 40 gig hdd | OS: winXP Pro | Hiper Type-R 480W 28 amp |

It's all about the game and how you play it

Permalänk
Medlem

Jag testade rollercoaster tycoon 3 precis, fläskade på allt och jävlar det gick rätt segt när man hade parken fylld med folk... trodde inte det skulle vara så krävande men mitt 6800nu fick kämpa som en åsna.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Vampire the Masquerade kräver mycket av datorn, testa

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheUndertaker
går o stänga av

Meh!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

The Project ? pröva det. Sen är det ju bara att köra 3dmark 03 och 05

Permalänk
Medlem

Att rollercoaster 3 slöade lite...Är inte ditt graffes fel... utan ditt ram minnes

Visa signatur

Znote 4200

Permalänk
Medlem

Skall testa vampier kunde inte köra det på mitt gammla graffekort (GeForce 4200 ti)
Tack

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snuppe
Att rollercoaster 3 slöade lite...Är inte ditt graffes fel... utan ditt ram minnes

jo sant mina 1gb i ram är lite klent :/

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

lol

Visa signatur

[ WoW / CS Source-de bästa spelen hittills]

[300 Gb] [Intel 3,4 Ghz] [1024 Mb DDR RAM] [Radeon 9600 XT 256 Mb]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
jo sant mina 1gb i ram är lite klent :/

hehe läste fel trode det var du som hade dator i signet högst upp

Visa signatur

Znote 4200

Permalänk
Medlem

BF:V ...det är varken snyggt eller kul men det kräver verkligen en monsterdator.

Permalänk
Medlem

mjao, inget spel men har dyu kört 3dmark 05?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Inaktiv

3dmark 05 är extremt jävla krävande så bli ej överaksad om du inte får så super hög summa efter testet

Permalänk
Medlem

Quuz har du 4gb ram i din dator?? fan den måste va ett fartmonster ! har du 800gig med bara raptor diskar?? skuumt

Visa signatur

Znote 4200

Permalänk
Medlem

Det är hans önskedator tror jag han sa i en annan tråd

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Jag fick 1885 i 3dmark05 är det högt eller är det bra för datorn i sign

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xzup
Jag fick 1885 i 3dmark05 är det högt eller är det bra för datorn i sign

Det är ett ganska dåligt resultat med den datorn...kolla på 3dmark05 tråden...

Visa signatur

Znote 4200

Permalänk
Medlem

Medal of Honor Pacific Assault?

Permalänk
Gäst

kör i 2048*1536 med 16xAF och 6xAA så ser spelen fina ut o dom e då väldigt frestande för ditt grafik kort.

EDIT: ladda ned pakoon1 på www.megagames.com under gratis spel o kör det på lägsta grafik, om det inte hackar på din så vet du att din dator e äkligt grymm. eftersom det även hackar på min. kanske för att det är en tidig beta som aldrig blev klar...vem vet... vem vet