Permalänk
Medlem

Visa era datorplatser

hos mig ser det ut så här.

Permalänk

Äsch, orkar inte hämta kameran nu, bilder kommer senare, men mysiga högtalare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skribbler
Äsch, orkar inte hämta kameran nu, bilder kommer senare, men mysiga högtalare.

tycker inte brorsan, delar rum tillfälligt.

Permalänk
Medlem

Jag tror det är bättre du håller dig till den här tråden.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=14879...

Visa signatur

Last FM - Slappis.Net - Petterssons.Org

Botten upp, resten i håret!

Permalänk
Medlem

ohhh.... såg inte den är inte inne så mkt på övrigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wille90
ohhh.... såg inte den är inte inne så mkt på övrigt

finns nåt som heter sök

Finns föresten fler trådar om detta!

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus A8N-SLi DeLuxe | Gainward GeForce 6800GT GS | Venice 3000+ | Fortron & Source 400w | ThermalTake Bigwater Vattenkylning + Thermaltake AquaSeries III GPUBlock + Alphacool AMD Chipsetwaterblock |

Permalänk

Datorbord

Hehe Likadant datorbord har jag också fast jag har datorn nere till vänster sedan har jag en multiskrivare ovanför min skärm.
Nackdelen med detta bord är att det tar stor plats
Kan lägga upp bilder när jag fått mitt nya chassi
Fråga:lägger jag det i galleri då??

Visa signatur

Låda Chieftec LCX-01SL-SL-B + Nätagg bluestorm 500W P4: 2.90 Ghz Minne: 3 GB DDR Dual Moderkort: Abit IC7-G Graffe: Saphire 1950 Pro AGP Ljudkort: AC97 6-Kanals Högtalarsystem: Cambridge Soundworks FPS 1600

Permalänk
Medlem

Jag har samma bord som "Nezerv"

Men på sidan är det stökigare (enda bilden jag har jusst nu)

Sedan har jag som "hansomguy" Datorn nere till i ett av facken (vänster) men en färglaser ovanför monitorn.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Re: Datorbord

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hansomguy
Hehe Likadant datorbord har jag också fast jag har datorn nere till vänster sedan har jag en multiskrivare ovanför min skärm.
Nackdelen med detta bord är att det tar stor plats
Kan lägga upp bilder när jag fått mitt nya chassi
Fråga:lägger jag det i galleri då??

Nej du lägger inte bilden i galleriet !
Du lägger upp den på en sida...

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Hedersmedlem

Finns en jättestor liknande tråd i ÖÄ, "Din haxxorlya" eller någt sådant. Använd den tråden!

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading