Permalänk
Medlem

Åh..ofta dom inte är klara med patchningen, jag som gick upp skittidigt för att lira =(

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

suck early Saturday morning borde ju vara nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
jaha... fanns det någon snäll själ med ett account över då?
annars har det dragit en jävla tid att tanka nått helt meningslöst

WOW är aldrig värdelöst >_>

KOM IHÅG DE!

Permalänk
Medlem

För mig kommer det nog bli PVP5, för det är där alla mina kompisar spelar.

Permalänk
Medlem

hmm... undrar vilken server man ska spela.. den ska vara stabil och ha många spelar på sig... vilken ska man välja?

PVP5 ere mkt folk där?

Provade PvP11... fanns ju inge folk där alls typ.. annars har ja hängt på PvP7 den är helt ok.. nån annan som hängt där?

Permalänk
Medlem

PVP 8 är den populäraste serven för svenskar, och det är där SweC guilderna finns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barden
hmm... undrar vilken server man ska spela.. den ska vara stabil och ha många spelar på sig... vilken ska man välja?

PVP5 ere mkt folk där?

Provade PvP11... fanns ju inge folk där alls typ.. annars har ja hängt på PvP7 den är helt ok.. nån annan som hängt där?

Spela på EN PvP 8 är nästan bara svenskar där och befolkningen är på high

Visa signatur

| AMD Athlon 64 3500+| 1024 DDR RAM | Audigy 2 ZS | Radeon 9800 Pro | MSI K8N NEO2 Platinum-54G |

Permalänk
Medlem

låter bra

Permalänk
Medlem

va, är inte servrarna uppe än?

Jag dör snart av abstinens!!

Visa signatur

..varpå mamma banka på nedervåningen i taket o skrek "KNULLA TYSTARE, FARMOR ÄR HÄR!"

Permalänk
Medlem

samma här

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wir3
va, är inte servrarna uppe än?

Jag dör snart av abstinens!!

Permalänk

jag gick upp för o levla upp min gnome warlock nyss, men självklart så e de inte klart .....:(

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

The Second Phase Starts Now!
29/01/2005
Blizzard Europe is proud to announce the start of the second phase of the Final Beta Test. We are now adding more players into the game based on current registrations. Everyone that has been able to create an account for the second phase of the beta may now log in and start enjoying the very latest version of World of Warcraft, including the latest patch. The official forums are also back online.

In addition to the existing data centre near Paris we have opened our new centre in Frankfurt to support the increased number of players. You will be able to play in your preferred language and Realm regardless of the location of these data centres. If you have not already downloaded the game client you may use the link below. We look forward to meeting you in-game soon.

Jag hittar inte ens ett realm

Permalänk
Medlem

nop, men nu är det väl på gång iaf. dom kommer nog upp strax. bara o hoppas att det inte tar alltför lång tid för pvp 8

Permalänk
Medlem

SNälla, någon som ahr lust att slänga upp en ftp eller något till spelet. Har sedan igår tankat bara 10%!! Någon vänlig själv som kan hosta filerna pma mig.

Permalänk
Inaktiv

Argh... kom igång då. Drygt att sitta här och otåligt testa att logga in var femte sekund.

Poppen: sätt upp en ftp och pma mig så kan jag skicka det till dig.

Permalänk

nå finns det någon med ett ledigt account över? eller kanske någon som vill dela?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Inaktiv

Weee nu är det igång, men man kan bara välja en beta server realm.

Permalänk

var tusan finns den där create account knappen, dom sa att dom skulle låta fler snubba registrera sig och så hittar man inte dit så klart.

Edit. någon som kan länka?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Det funkar för mig nu...

Permalänk
Medlem

Yes nu är det bara att köra!!!!

Permalänk
Graded.se
Permalänk

Fan kan man spela nu jag som inte har tankat ner betan än......:( Har precis börjat nu och det går löjligt långsamt! 20-50 kb/s just nu och est. time left: 22 hours. Hurra........:(

EDIT: Nu har hastigheten boostat upp sig lite! Runt 50-90 kb/s och est. time left 9 hours!

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
var tusan finns den där create account knappen, dom sa att dom skulle låta fler snubba registrera sig och så hittar man inte dit så klart.

Edit. någon som kan länka?

Det är redan över.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Fan kan man spela nu jag som inte har tankat ner betan än......:( Har precis börjat nu och det går löjligt långsamt! 20-50 kb/s just nu och est. time left: 22 hours. Hurra........:(

EDIT: Nu har hastigheten boostat upp sig lite! Runt 50-90 kb/s och est. time left 9 hours!

Sitter i samma situation, 30kb/s 14 hours left. Det kommer ju inte äns bli klart tills ikväll, djävla ADSL! Så himla frustrerande.:(

Permalänk

jaha... då blir det inge WoW för mig då. all den tank tiden för inget. underbart :(.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

men min kompis med telia 0.5 fick tanka i 3 dygn, tålamod.

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

Vilken realm kör ni på? j akör på PVP 6

Permalänk

Igår skapade jag ett account, det gick igenom och jag laddade hem WoW Betan bla bla bla....

Nu så verkar det inte som att mitt account existerar längre, igår kunde jag logga in överallt på WoW-sidorna men inte idag.

Surt va?

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Någon som kan lägga upp senaste patchen?