interessant headset mod, behöver hjälp.

Permalänk
Medlem

interessant headset mod, behöver hjälp.

Detta är alltså min modd.....

http://granatkultur.starbase.se/helmet/

Det skall bli mitt nya headset. har inte kommigt så långt ännu som ni kan se på sidan.

Jag lyckas dock bara klämma fram ljud när förstärkaren stå på högstavolym. Finns det något sätt att fixa detta?

"boosta" eller vad det kan tänkas kallas. tex med ett litet volymreglage eller nått.

Är ny på forumet btw.

Hej jag är en 17årig lamer från GÖtet.

Permalänk

HAHA! Snyggare Headset finns inte!

Keep up the good work!

Permalänk

haha fan va coolt

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Tack för dessa två inlägg
Fruktade ett tag att tråden skulle försvinna så långt ner på listan att jag aldrig skulle få något svar.

Har gjort vissa mindre framsteg sen senaste uppdateringen

Permalänk

shiet vad grymt najjs med loggsidan också..

(fast du glömde title)

Visa signatur

"Oneofakind: Jag hamnade på akuten på grund av en bowlingolycka"

Permalänk
Medlem

hihi

mjo, den sidan är väl inte den bästa jag gjort
Stavningen är underbar dessutom.

Har fått privatmeddelande med, en annan här på forumet vill ha sig en likadan mössa

Permalänk

mössan var ju ascool hehe

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Tufft..!

Jobba vidare så.!

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk

FAN VA LÄCKER!!

Visa signatur

๑ŅIĉ¹๑

Permalänk

Omjag hade gjort samma projekt så hade jag nog tatt mina gammla utslitna lurar om de hade fungerat!

Det är väl special element i dem som inte kräver så mycket förstärkning tror jag.

Skitball ide! Får fixa en sån rejs-hjälm till min bror!

Permalänk
Medlem

Jo de gammla lurarna funkar, först ville jag att allt skulle vara orginal, och letade som sjuttsinen efter saker till att kunna göra en honkontakt till orginalkontakten, sen tänkte jag det är omöjligt att göra, så jag gör om till 3.5 proppar.....
Löst ljudfrågan tills vidare genom att koppla in dem i stora stereoförstärkaren istället för hörlursuttaget

Sen har även jag tänkt tanken att klämma in dem där, men det är tjock jävla gummi som är svårfocerat. Vill inte att något skall spricka heller :S

ändrat:

Har gjort extrema framsteg på denna fronten nu, det verkar som om dem kommer passa!
Är riktigt glad nu

Våld och vasselin löser ta mejj fan allla problem

http://granatkultur.starbase.se/helmet/
...:::UPDATE:::...

Permalänk
Medlem

Skulle gissa på att de har hög impendans, se om du kan få tag på en hörlursförstärkare.

Visa signatur

Close the world. Open the nExt.

Permalänk
Medlem

Har löst just det problemet. Nu är det bara mikrofonen kvar att fixa. har dock planer på det med just nu

Permalänk
Medlem

sjukt nice
säg te när man kan beställa

Visa signatur

NI finner mig i #vänster @ Qnet

http://www.antifasthlm.org/