Permalänk
Medlem

Sökes: iMod (ljudmodd till ipod)

verkar inte finnas en fungerande mirror någonstanns, någon som kan hjälpa mig?

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

*bort* obs, edast en kan ladda ner från mig..

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

tack

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

np

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Nu hänger jag inte riktigt med, vad äre som är olagligt med att tabort ljudbegränsningen på en ipod?.

Permalänk
Avstängd

vad gör ljudbegränsningen då?

Visa signatur
Permalänk

Det är en firmware som sänker ipods uteffekt för att få komma inom de lagstadgare begränsningarna i vissa europeiska länder. (Jag har för mig att det framförallt är Frankrike det gäller.) Lagen finns för att skydda hörseln oche ftersom samma version av ipod säljs i alla europeiska länder finns begränsningen i alla europeiska ipod. Amerikanska ipod har inte den begränsningen eftersom den lagen inte finns i där.

Permalänk
Medlem

iMod finns väl på www.ipodlounge.com om ja minns rätt...

Edit:
Hmm.. kanske inte ändå!

Visa signatur

Guns dont Argue..

Permalänk
Medlem

Sök i forumet, ipod tråden....

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk

Kan nån hosta upp det igen? jag han ju inte få ner det. Lr typ skicka på msn?
Mvh Grape*

Visa signatur

Fotboll é livet

Permalänk
Medlem

Att det ska vara så svårt...

http://www.google.se/search?hl=sv&q=imod&btnG=Google-s%C3%B6k...

Google is your friend!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2pac
Att det ska vara så svårt...

http://www.google.se/search?hl=sv&q=imod&btnG=Google-s%C3%B6k...

Google is your friend!

Visst, googla ska man göra i första hand, men tittade du ens på sökresultaten? Antagligen inte, för jag hittade inte det som efterfrågades i tråden, eller så måste jag ha missat det totalt.
Jag surfade iaf in på ipodlounge och kunde därigenom få fram en länk så jag kunde tanka ner iMod och slänga upp det på en server. Google var till noll hjälp i det här fallet.

http://ballistic.rautermods.net/swec/iMod.zip

Permalänk
Avstängd

Jag hatar ipod och alla som gillar ipod :@

Visa signatur

En stämma i din bane sång

Permalänk
Medlem

Och jag hatar alla som inte tillför nåt till trådarna utan bara klagar. (förutom mig själv då)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaah
Nu hänger jag inte riktigt med, vad äre som är olagligt med att tabort ljudbegränsningen på en ipod?.

den e inte olaglig, jag tog själv bort länken iom att den innehöll mitt ip... vill helst undvika att posta mitt ip på forum

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

för övrigt kan jag bidra med att säga att den länken till imod.zip som finns i ipodtråden inte fugnerar, och det är därför jag efterfrågade det i en separat tråd OCH den.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

Vad är den där volymkontrollen på iPod Mini som man kan slå av och på då??

Visa signatur

Guns dont Argue..

Permalänk
Medlem

Finns det en sådan spärr på Shuffle?

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem

Nä det tror ja inte.. Inget man kan fippla med själv iaf.. Går att pressa på ganska högt på min iaf!

Visa signatur

Guns dont Argue..