Grym Spel film! (Tribes1)

Permalänk

Grym Spel film! (Tribes1)

http://www.gameshrine.com/forum/index.php?showtopic=20555

För de som inte har spelat eller testat detta spelet, borde ta sig en titt här på vad de har missat, denna filmen inkluderar allt vad Tribes har haft med sig under sina 6år som spel.
Sedan för dem som bara gett på sig uppföljarna, fel fel fel.. Det finns fortfarande en ganska gles skara utav Tribes 1 spelare, och de letar fortfarande efter nytt aktivt folk. =')d

Direkt länk -> http://www.reibtec.de/Legacy.avi

Permalänk
Medlem

va fan skuggor? jag har alldrig sett skuggor i T1. (har bara kollat på bilderna ska se filmen när den är färdig laddad)

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk

Gör så..! Det finns så mycket de har kommit på nu in i det sista i detta spelet så de som har haft en dålig uppfattning tidigare kommer att ändra den säkerligen..
Denna har blivit högt rankad bland spelfilmer.

Permalänk
Avstängd

ser jävligt kul ut.. quake/ut dra dit pepparn växer

Permalänk

Det är verkligen något folk borde prova på, det börjar komma lite fler folk nu till communityn.. Föreslår fler att se denna filmen..

Permalänk
Medlem

Körde lite tribes typ när det släpptes, kommer ihåg att det hacka som fan med Radeon (1) 32Mb så jag köpte ett GF2 Pro istället. Som q3-fart-freak så borde jag fan lägga in tribes igen

Permalänk
Medlem

tribes..
Jag lirade Starsiege tribes när det var sprillans nytt med min PII 300mhz Voodoo2 8mb och 16mb SDRAM. fan vad kul det spelet var. lirade en nyare variant på PS2 år 2k3. var grymt ;D

Permalänk

Hehe.. Ja, det har typ blivit en ny re-relaunch efter denna filmen eftersom de har tagit fram så mycket sådant som folk ansett vara omöjligt innan det kom på film. En del utav dessa "midairs" är så otroliga så man vet inte riktigt hur svårt det är innan man provat spelet.
Så grenjumping kom också i och med att denna filmen skapades..

Permalänk
Medlem

Dom här killarna är ju helt sjuka Snyggare överlämningar får man fan leta efter. Särskilt den där en kille i tung rustning tar flaggan och flyger rätt upp i luften och lämnar över den till killen i lätt rustning. Den på snöbanan om ni vet vilken jag menar. Snyggt som faaeen

Permalänk

Hehe.. yep.. Han skjuter ju även iväg sig på honom.. Kartan heter IceRidge.
Musiken är så bra gjord till filmen..
Och filmen omfattar verkligen allt man har gjort under åren.

Permalänk

hittar den inte. direktlänken fungerar inte

Permalänk
Medlem

Det finns inte mirrors någonstans! Någon får slänga upp en torrent på någon server som kan stå på 24/7, jag måste ha den här filmen!

EDIT: Nu hittade jag. Dock går det inte speciellt snabbt @ 30 kb/s. På den ostabila lina jag sitter på just nu vore det allt bättre med en torrent.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tankade i >300kB/s från den här mirrorn, som f.ö. fanns i första länken.

http://staff.tribalwar.com/bigpappa/Legacy.rar

Nästan så man känner för att gräva fram tribes ur gömmorna och börja lira lite igen.

Permalänk

Gör det.. Communityn skulle behöva det.. =)..

Permalänk
Medlem

Är inte Tribes1 freeware nu.

Visa signatur

Att försöka är det första steget mot att misslyckas.

Permalänk
Medlem

jupp.. men jag har orginale... "woohooo" "och kalla mig inte "shazbot"

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lompsis
Är inte Tribes1 freeware nu.

Det har du rätt i, finns att ladda hem på www.Fileplanet.com

Permalänk
Medlem

Nån som provat Tribes: Vengance ? Tyckte själv det var ruskigt kul med mp demot, tyvärr verkar det som få har gett spelet en chans. Hittade bara 2 mp demo servrar och dom var i usa :/ . Kollade även fullversionen i eye, fanns väl ett 30 tal servrar bara :/

Visa signatur

Intel E6750 2.66 @ 3.2 Ghz , 4gb ram, Gainward 8800GT 512mb

Permalänk
Medlem

shiat. jag är imponerad!

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem

Kan man få se lite SS från spelet?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk

Fan länken funka inte ;/

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Shit pommes, så grymt coola grejjer dom kunde..

jag håller på att tanka ner Tribes 1 nu.. har inte spelat det förrut.
dock har jag spelat Tribes vengence....

nån som har lust att hjälpa mig att komma igång i detta spel ?