Permalänk

Gungande skärm

Tjo

Har ett litet Problem med min data skärm när jag flyttade in i min nya lägenhet.
Den håller på att gunga fram å tillbax typ skakningar. Har testat HZ från 43 upp till 125 men samma fel förutom på 43 hz hehe. Men i alla fall Tjejens data skärm är likadan.

Det är inget jordat uttag i detta rummet. Kan de vara det som gör att skärmarna håller på å dumma sig?

Jo glömde tillägga att Ibland så sluta skärmen gunga å beter sig hellt normalt sen börja de smått å blir värre å värre till de är så irreterande att man slå av datan =D

Mina skärmar var inte så här i min förra lägenhet HUAH

Permalänk
Hedersmedlem

Prova att flytta på den det kan vara någon typ av störning.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Jau de kan ju vara det =P men att skaffa jordat utag tar väll bort störningen i så fall eller jag vet inte.

Ska prova dra en jordad kabel från köket å se om de funka. Gör de inte de så ska jag flytta han å se om de e knas då me.

Men har inte haft nån störning på hella morgonen hmmm.

Jaja annars får man gnälla på hyresvärden lite hehe man måste ju ha en fungerande data skärm =D

Permalänk
Hedersmedlem

Det är säkert grannen som leker med sin modelljärnväg dom stör fint dom.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo

HAHAH!!! fan va ball

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo

OMG jag vet att grannen ovanför har ungar hahaha ...argh dom ska kolla på uttagen imorrn....har provat me jordat uttag men lika illa de