DoD:S beta screenshots!

Permalänk
Medlem

DoD:S beta screenshots!

Nu börjar det änltigen komma lite bilder på hur DoD:S kommer att se ut och "DoD:S is approaching beta and will be available early this spring via Steam". Man tackar!

Anzio

Donner

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

det ser väldigt beta ut på första bilden av nån anledning.. men ska bli kul att få spela när det väl kommer ut.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk

Är ju samma grafik som i vanliga, inklusive nya ljuseffekter

Permalänk
Sötast

mjaaaeo... grafiken på högervapnet på första bilden tar ju en tillbaka till 90-talet

Permalänk
Medlem

Och nu har dom förstört banorna fullständigt, bra jobbat! Hoppas det blir bättre till releasen

Permalänk
Medlem

heh är väl samma modeler som förut kanske en ny Half-Life Source ...

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Och detta ska man betala för?! Det ska se ut som CS:source för fan!

Permalänk

Beta, Hallå !?!? Tänk lite

Permalänk
Medlem

Jo men herregud så himla mycket hinner väl inte ändras innan det e klart, eller?

Väldans "dålig" "beta" bild i vilket fall som helst:(

Har fortfarande hopp trots allt:)

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Medlem

Vad är det som är så himla dåligt? Vad har ni förväntat er egentligen?

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

ush... såg inge vidare ut... aja, jag lägger allt mitt hopp till BF2, verkar kunna bli riktigt bra...

Visa signatur

Lunarstorm förstör det fina svenska språket

Permalänk

Att alla ska vara så otroligt fixerade vid grafiken!

Visa signatur

Konstigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av San Marco

Exakt, tycker det ser fullt tillräckligt snyggt ut.

Sen kan det vara bra att det inte är så översnyggt, annars skulle vi nog få se en massa fjortisar förstöra spelet.

Permalänk
Medlem

Kommer lira DOD:S oavsett om det är en ren portning eller ej för jävlar vad KUL det är/kommer att bli och det är det som räknas!

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem

Utvecklarna har sagt att de kommer behålla spelarmodeller och vapen, och kommer för det mesta ändra banorna och uppdatera lite smågrejer. Det kommer inte bli en total konvertering som Counter-strike: Source.

Permalänk
Medlem

Varför skulle jag inte få klanka på grafiken? Jag är ej någon grafiker själv, men jag vet vad mina ögon tycker om.
Har ej sagt att den kommer att vara "dålig" heller, jag tror snarare att den kommer duga rätt så där, men sitter man med dyra kort vore det kul att iaf få utnyttja det:) Eller håller du inte med?

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk

Som sagt. Man skalla alltså få betala för minimala förändringar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dräparen
Som sagt. Man skalla alltså få betala för minimala förändringar...

Du får betala för ett spel med fungerande fysik motor å som dom sa är spelet fortfarande i beta... mycket kan hända tills det gått ut ur beta

dod som dod kommer iaf vara en stor skillnad mellan DoD och DoD:S

Permalänk
Medlem

ännu ett till...

kan lika gärna lägga ut pengarna på ett nytt grafik kort och börja lira call of duty och då höja upp grafiken till det värsta....blir samma sak och samma spel...

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
ännu ett till...

kan lika gärna lägga ut pengarna på ett nytt grafik kort och börja lira call of duty och då höja upp grafiken till det värsta....blir samma sak och samma spel...

gör det då å sluta klaga ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av San Marco

Ok, har uppgraderat till värsta datorn, året är 2005. Varför ska man inte vara fixerad vid grafik? Det är extremt viktigt hur ett spel ser ut, och eftersom det är baserat på en väldigt ny motor förväntar man sig att grafiken ska se sådan ut. Men jag håller med till en viss nivå, grafik är inte allt. Men det är mycket.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

jag tänker INTE betala 100kr extra för lite ändrat banorna och smågrejer

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

Ni som säger att det ser likadant ut, kommer ni verkligen ihåg HL1?
http://www.gamespot.com/pc/action/dayofdefeat/screens.html?pa...

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Modellerna kommer bytas, sen finns det ju massor som inte syns på bilderna som blivit bättre. Fysiken raggdolls LJUDET ska ha blivit mycket bättre osv osv. Ingen ide att klaga innan det är klart.

Visa signatur

ostabil dator => ostabilt psyke

Permalänk
Medlem

Det är ljudet jag längtar efter att höra, lär ju vara riktigt bra har man hört.

Permalänk

Varför skjuter dom sina kamrater i första bilden?

Permalänk
Medlem

Längtar verkligen till det Hoppas det kommer när jag får nya datorn
Bästa WW2-spel/modd jag lirat.

Permalänk

Fråga. Vad är det som är bra med DOD? Ingen kritik eller någonting utan jag vill verkligen veta.

Permalänk
Medlem

Man blir ju fan mörkrädd av alla grafikkåta jeflar här...

Två beta bilder kommer ut och ramaskriet börjar.

Jag nöjer mig mer än väl med ett DoD:S som ser ut som på de två beta bilderna.

DoD har en känsla och klockren avvägning som inget annat multiplayer-online-fps kommer i närheten av, oavsett hur många fordon man kan styra, hur många triljarder ljuseffekter det kan visa eller hur "fet" grafiken är (IMO).

DoD är med en handfull klockrena maps och bra avvägda klasser duktigt roliga att spela oavsett om man kör på en bra uppstyrd public-server eller en intensiv klan-match.

Visst, Q1 & Q2 i all ära men det är alltid DoD jag jämt och ständigt spelar.

Anledningen till att de inte förändrar all för mycket till DoD:S är nog att de hellre vill behålla de trogna spelarna än försöka att locka till sig grafikkåta fjortisar (if u pardon my french).

Så lite schysst fysik, ragdoll och en uppfräschning av maps och overallgrafiken räcker mer än väl.

Förhoppningsvis så håller det "rätt" folk kvar och man slipper "fel" folk i en viss utsträckning....

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Fråga. Vad är det som är bra med DOD? Ingen kritik eller någonting utan jag vill verkligen veta.

älskar spel som utspelar sig under ww2
det är gratis (dod var det iaf)
tycker om banor med 'små' områden så det blir en massa *pang pang* mellan husen. just därför föredrar jag mer DoD än t.e.x Battlefield 1942
sen varför jag tycker det är bättre än cs är väl för att jag inte gillar systemet där man får pengar till nya vapen. Spelet känns jämnare när alla har tillgång till val-fritt vapen från början till slut

älskar även att man kan plocka upp graneter från marken och kasta bort dom

DoD: S tycker jag förresten blir bra även under en ren portning. Ser fram emot dod_charlie (omaha beach)

Visa signatur

breathe, smile and be happy