World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikeUnigo
Har du en UD Rogue på Ravencrest? Känner igen namnet.

japp, det har jag.

Permalänk
Medlem

startat upp en shaman nu, på shattred hands lvl 10 just nu

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Hur är shaman hittills?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Japp. Helt underbart vad exp baren ökar när man kommer hem efter att ha varit bortrest hela lovet .:p

Gah, jag gjorde feta missen me min char... Va borta hela lovet, men ställde inte min mage i ett inn :/ så det kan gå, alla andra i gillet va skitglada när de kom tillbax, inte jag kan man ju säga

Är det nån som vet hur man gör för att byta från Credcard till Prepaid i sitt account, jag vill inte göra fel, utan uppskattar om nån som vet har lust att bidra ed lite info, PM mig

Permalänk
Medlem

Hihi jag glömde inte detta och hade 70 000 glada xp i rested bonus

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av borgen
Gah, jag gjorde feta missen me min char... Va borta hela lovet, men ställde inte min mage i ett inn :/ så det kan gå, alla andra i gillet va skitglada när de kom tillbax, inte jag kan man ju säga

Är det nån som vet hur man gör för att byta från Credcard till Prepaid i sitt account, jag vill inte göra fel, utan uppskattar om nån som vet har lust att bidra ed lite info, PM mig

Det spelar ingen roll, så länge du är utloggad eller i ett inn/stad när du är inne i spelet så får du rested exp.

57 nu, dags för slutspurten imorrn!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

för de som inte sett att patchlistan är släppt

EDIT: oj, blev lite lång

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HTFFB
för de som inte sett att patchlistan är släppt:

EDIT: oj, blev lite lång [/B]

Kanske skulle klistrat in länken istället?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack för alla fina ändringar för Rogue

Permalänk
Medlem

Vinnarna i denna patch är ju druider och mages. Tror jag?

Permalänk
Medlem

mages är alltid vinnare

Visa signatur

en snöboll i ansiktet är bättre än tre i ryggen moeheheheeee... nehe?:(

Permalänk
Medlem

kan någon förklarar hur gör man så få 10 days trial?
min polare har orginal wow som vill ger mig 10 days trial.

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

"Priests can no longer kill players with Shadow Word: Pain and Mind Control in duels."
räknas det som duel om man bara attackerar nån från andra sidan horde/alliance så det är 1v1 eller är det bara när man högerklickar och tar duel (kanske går på nå mera sätt men ni förstår hoppas jag) på någon?

Permalänk

* Reincarnation - No longer causes resurrection sickness.
Fan vad skönt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hs187
kan någon förklarar hur gör man så få 10 days trial?
min polare har orginal wow som vill ger mig 10 days trial.

Om han har köpt Collectors edition så skall han nog ha fått en 10 dagars trial nyckel med som inte borde vara så svår att hitta, om han har köpt standard utgåvan av WoW så har han ingen extranyckel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yimargi
Om han har köpt Collectors edition så skall han nog ha fått en 10 dagars trial nyckel med som inte borde vara så svår att hitta, om han har köpt standard utgåvan av WoW så har han ingen extranyckel

okej tack!..ligger den på boxen eller på boken? finns det någon bild på den? min polare är inte så "smart"

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

nästa patch blir nog en fin en;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

De dåliga klasserna blir sämre och de bra klasserna blir bättre. Buisness as usual alltså.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Tack för alla fina ändringar för Rogue

Ja det är ju absolut en av de karaktärerna i spelet som behöver en förbättring

Förövrigt ska det bli kul o se på förändringarna på warriorn, undra om Thunderclap kan smaska totems nu när den för fysisk skada istället.

En rejäl uppgradering på skadan när du använder HS kan man ju hoppas på.

Executen kommer bli en fin PvP avslutare nu när man inte förlorar alla rage man samlat ihop på en miss... lite mer "du dog kanske inte nu, men snart så"

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk

hmm har en night elf hunter och köpt lite pilar till den nu, lvl 10, och då ja ska skjuta säger hon bara,
"ammo needs to be in paper doll ammo slot first"

någon som har en aning??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
hmm har en night elf hunter och köpt lite pilar till den nu, lvl 10, och då ja ska skjuta säger hon bara,
"ammo needs to be in paper doll ammo slot first"

någon som har en aning??

Dra den skotten till den lilla rutan brevid vapnet under charachter.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hade varit nöjd om dom fixat vanish och cheapshot ;S sen bryr jag mig inte så mer. Men inte fan ska man gå ur stealth när man använder vanish...

Permalänk
Medlem

Vad för slags djur kan en druid förvandla sig till?

Visa signatur

''Aww, can't anybody in this town take the law into their own hands?''

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Udo
Vad för slags djur kan en druid förvandla sig till?

Björn, panter/lejon, sjölejon och leopard.

note: Jag är osäker om Taurens också blir leoparder

Permalänk
Medlem

jag har precis fått upp ögonen för WoW.. tyckte först att det var för dyrt att spela men nu har jag ändrat åsikt och har nu blivit smått desperat på att få tag i spelet!.. det finns ju ingen stans! jag har letat i alla affärer här i Eskilstuna jag kan tänka mig att det kan finnas.. men det existerar inte.

min fråga är om det finns någon i Eskilstuna trakten som vill sälja mig ett exemplar eller om någon känner till en online shop där man kan köpa ett!

PM:a mig om ni vet något! tacksamm för svar!

Visa signatur

Woop woop

Permalänk
Medlem

När jag loggar in står det "You have 4 days of playing time remaining", jaha?... reggat med VISA, drar de inte automatiskt eller?

Permalänk
Medlem

säljstopp för tillfällt verkar det som. även samma i USA i början, det höll i sig någon månad tror jag =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danten16
När jag loggar in står det "You have 4 days of playing time remaining", jaha?... reggat med VISA, drar de inte automatiskt eller?

Gratismånaden.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hektik

"Priests can no longer kill players with Shadow Word: Pain and Mind Control in duels."
räknas det som duel om man bara attackerar nån från andra sidan horde/alliance så det är 1v1 eller är det bara när man högerklickar och tar duel (kanske går på nå mera sätt men ni förstår hoppas jag) på någon?

Både och.

Visa signatur

^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
* Reincarnation - No longer causes resurrection sickness.
Fan vad skönt!

word

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪