Permalänk
Medlem

Metalmade - Kritik tack

Tjenare!

Vi har nu kommit en bra bit med sidan och skulle gärna uppskatta lite kritik, kommentarer och beröm för sidan. Just nu bygger vi på forumet och själva "insidan" av MetalMade. Alla sidor är åtkomliga utan att logga in och vissa är mer klara än andra. Det finns säkert några buggar här och där.

Sidan ska fungera i Firefox och IE, har ej testat med Opera.
Länk: http://protest.ath.cx/~metalmade/

Feel free to say what you think!

Mvh Zeroc

Permalänk
Medlem

Hej

Jag kikade in på eran sida, och jag tyckte den såg väldigt bra ut - den såg bra ut i både IE och mozilla. Men det var en sak jag hade lite problem med att hitta.

När man går in på sidan så ser man ju "Nyheter" och "Intervjuer", och när man klickar i "huvudmenyn" högst upp på sidan, tex "Kommande", då tycker jag (personligen) att det var väldigt svårt att se att menyn ute till höger ändrades..., men själva "main" innehållet var fortfarande "Nyheter" och "Intervjuer". Ett tips skulle kanske vara att själva innehållet i maindelen ändrades precis så som det gör när man klickar på "recensioner" i huvudmenyn.
snygg sida i övrigt!

Tack för mig

Visa signatur

Deviations Hemsidan

Har lagt ut över 13000 på mp3 spelare och tillbehör - iAudio x5:an är störtskön

Permalänk
Avstängd

Ser bra ut, det första jag såg är jag slängde en snabb blick på sidan var hur nyheterna avkortades. Lägg gärna "..." efter, och korta inte av mitt i ett ord helst.

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Medlem

mCOBRA: Menyn skall fixas, det är en lösning vi hade men såg direkt att den inte blev bra, vi funderar på att lägga in en meny under själva "main" menyn, så när man klickar på t.ex Nyheter så kommer undermenyn fram och där kan man välja vilken länk man vill surfa till.

Shade6: Det såg jag inte förens du sa det, tack, skall fixa det genast.

Permalänk
Medlem

När man går in på recensioner och väljer t.ex. CD, så försvinner menyn? Den borde ligga kvar hela tiden.

Annars ser det ok ut.

Permalänk
Medlem

Lite konfunderande med den där menyn till höger, den som ändras. Jag hajade inte först att den var er undermeny, men det blir kanske tydligare när alla sidor inte ser likadana ut.
Annars är designen helt klockren! Stilren och ändå snygg.

Edit:
Tummen upp för Rhapsody-recentionen!
Jag brukar annars bli besviken när så många recencenter sågar Rhapsody som "gay-metal", "shlager-metal" mm.
PS. Vill ni ha en extra recencent, så gillar jag att skriva, och lyssnar väldigt mycket.

Visa signatur

5.times {print "Lär dig ruby!"} http://poignantguide.net/ruby/

Permalänk
Medlem

Ah, låter bra Foolo PM'ar dig.
xCr: Jo, det är precis som jag skrev tidigare. Undermenyn skall komma fram under main-menyn, och inte sitta till höger.

Permalänk
Medlem

Ser bra ut i Opera. Men hela "main"-sidan ligger ~tio pixlar till vänster jämfört med alla andra sidor. Det är lite konstigt.

Visa signatur

:€