Permalänk
Medlem

Butik i Jönköping

Håller på med ett bygge ( kommer snart upp här på swec), men jag måste a tag i lite grejer snabbt!
Så vet någon om det finns en bra butik i jönköping? Shg.biz ligger där, vet dock inte om dom har lagershop.:confused:

Permalänk

Det beror ju på vad du behöver för grejer, men Kjell är ju alltid Kjell

Visa signatur

Kom ihåg, det spelar ingen roll hur många gånger du slänger ut datorn genom fönstret. Den kommer inte att lära sig flyga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av betraktaren
Det beror ju på vad du behöver för grejer, men Kjell är ju alltid Kjell

Hdd, 3 st 120mm fläktar, ljudkort och helst ett nytt vattenblock.

Permalänk

Hmm, tja Kjell har ju mest tillbehör men även lite hårdvara fast mest basic grejer. Svenska dator har ju en del grejer, men jag tycker de är lite dyra, fast det kan vara en idé och kolla där. Sen finns det en liten butik brevid Arena som jag inte kommer på vad den heter just nu, de är mest inriktade på kontor men de har även grejer för privatanvändare, ganska hyggliga priser också har jag för mig.

Vattenblock har jag dock ingen aning om vart man kan hitta, men kolla hos nån av de ovanstående.

Visa signatur

Kom ihåg, det spelar ingen roll hur många gånger du slänger ut datorn genom fönstret. Den kommer inte att lära sig flyga.

Permalänk

Rosenbergs som ligger vid Arena sportsbar...

Permalänk
Medlem

http://shg.biz/
Verkar vara så att de har en butik.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unaimed
http://shg.biz/
Verkar vara så att de har en butik.

Jag måste säga att jag tvivlar på det

Citat:

shg.biz A/S
RK 38 Kindgrensgatan 16
554 74 Jönköping

OBS!! Detta är bara en postadress, det är alltså inte möjligt att hämta varor, eller att betala på den här adressen!

Dessutom så står det att de har sitt lager i danmark

Tyvärr

Visa signatur

Permalänk

du akn inte köpa nått där...har redan frågat, men vänta lite med ditt databyge
en nyaffär klommer öppna på a6 inom kort

Visa signatur

Aspire x-cruiser 400w, Lanparty ultra-d S939, Athlon 64 venice 3000+@2400mhz, Corsair XMS pro, Saphire X800 GTO, Seagate 160gb, Musketeer II, viewsonic g90f+ 19"
Helt enkelt det "bäääääääääääästa" systemet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superstylish17
du akn inte köpa nått där...har redan frågat, men vänta lite med ditt databyge
en nyaffär klommer öppna på a6 inom kort

Ska jag vänta kan jag likagärna beställa någonstans ifrån. Verkar som om det får bli så.
Inte mycket att göra åt, bygget åker upp når jag fixat grejorna.

Permalänk
Medlem

www.shg.biz, har bara ett kontor i sverige. Deras lager ligger i Norge.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Easy PC ligger ju inne stan med, där kan man även hämta grejer om man vill det...
Easy PC

Annars skulle jag nog vänta tills den nya butiken i Micro´s gamla lokaler på A6 öppnar.

Visa signatur

Alla som tror på psykokenesi. Lyft min högerarm!

Permalänk
Medlem

vad kommer dom att ha för saker då? modd, kylning? eller är det bara "hårdvara" och sånt?

Och vet du ungefär när dom öppnar? Ska lätt dit o handla isf

Visa signatur

För mycket prylar.

Permalänk

Jag tvivlar på att de kommer ha tillbehör till vattenkylning i den butiken som kommer att öppna i Micros gamla lokaler... Jag kommer inte på namnet på butiken men det är ju en kedja i samma koncern som Elgiganten, vilket säger allt *;-)

Visa signatur

[1] Asus A7N8X-E Deluxe- AMD 2500+-HDD 2* 120 Sata Seagate -1Gb RAM-Asus 9600SE-Nec 1300

[2]Server @ 1800+ und 512 RAM und 600Gb @ My Network

Permalänk
Medlem

jaha, surt

Visa signatur

För mycket prylar.