World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
Jag gillar när Horde är 50% rogues som det ungefär är på Sunstrider man slaktar dom så lätt som warrior

Lite överdrivet, men det är 15%...
Lite synd att det är så lite alliance warroris på sunstrider, bara 12%. De är så lätt att döda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrikb
atWa: Paladin får ju också gratis mount !

Föressten förstår jag varför warlock får gratis mount, tar warlocks som är uppemot 7 lvlar över min egen lvl (är själv lvl 40 rogue just nu)

ofc.. jag sa ju att dom inte ska få tycker jag.. :<

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

A new wave of World of Warcraft boxes to hit European retail on April 15!

Hoppas det är ett skämt! Eftersom dom för fan inte ens kan hålla reda på sina kunder som det är nu... Sämsta servicen, telefon skiten funkar inte om det är mer än 5min väntetid utan man får ringa upp 50gg tills man blir en i KÖN!

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
A new wave of World of Warcraft boxes to hit European retail on April 15!

Hoppas det är ett skämt! Eftersom dom för fan inte ens kan hålla reda på sina kunder som det är nu... Sämsta servicen, telefon skiten funkar inte om det är mer än 5min väntetid utan man får ringa upp 50gg tills man blir en i KÖN!

dom har tid att skriva massa skrot men fixxa wow?.. nädå

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Bara jag som får ett fransk fel meddelande när man försöker gå in på manage account sidan?

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Bara jag som får ett fransk fel meddelande när man försöker gå in på manage account sidan?

Jag får det jag me =\

Visa signatur

| AMD Athlon 64 3500+| 1024 DDR RAM | Audigy 2 ZS | Radeon 9800 Pro | MSI K8N NEO2 Platinum-54G |

Permalänk
Medlem

Bara jag som aldrig haft problem med wow? ^^ Typ kraschat kanske 10 gånger sen jag fick det (11 februari). Fick köer på shadow moon sen tröttnade jag på den karaktären, så bytte jag till en orc rogue på zenedar, aldrig köer. Har funkat lite krassligt i några dagar nu men nu är det bra igen. Så ska ni starta nya karaktärer och vet inte vilken server ni ska ha, välj zenedar :up:.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skit patch, kan inte se under vattnet efter patchen.. har provat att formatera hdd och installerat om wow på nytt, men icke.
Innan fungerade det perfekt.
(Har provat med olika grafikinställningar, inte grafikkortet det är fel på då jag kan se under vattnet när jag kör "lan" versionen av wow)

Synd att allt krånglar så hela tiden..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
Lite överdrivet, men det är 15%...
Lite synd att det är så lite alliance warroris på sunstrider, bara 12%. De är så lätt att döda

~36% Alliance

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Blizzard har gett sig in i något dom inte kan hantera... Dom har lyckats bevisa det gång på gång.....

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

Just nu fungerar ingenting på Stormscale. =/

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

För övrigt så är Shattered hand väldigt ostabil och jag kan inte komma in på servern för tillfället (stannar precis när jag kommer in i spelet).

Permalänk
Medlem

Samma sak på Skullcrusher =/

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Just nu fungerar ingenting på Stormscale. =/

word

Visa signatur

Everyone wanted to be one thing; a survivor. But it was an overcrowded profession.

Permalänk
Medlem

Jag har inte haft mycket problem med Wow, fast det lilla jag har haft, som detta CP, ja CP(!!!) lagget på Bladefist, är helt otroligt, AH går knappt att använda. Det är så jävla irreterande, sedan detta att man inte kan logga in på deras, iofs ganska usla forum, gör det hela inte bättre, varför har de ett forum där loginservern kan gå ner?? Grattis 'Login Server Down' Har de bundit skiten till spelet helt eller?? Gah!

Om det är nått jag inte gillar så är det att gå miste om ett bra tillfälle att lägga ett bra skämt... FAN! FAN Blizzard!

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

mjo, stormscale är dött. när man loadar gubben så loadas allting (blått) sen så händer det ingenting.

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
mjo, stormscale är dött. när man loadar gubben så loadas allting (blått) sen så händer det ingenting.

Så var det för mig också, väntade ca 5min så slapp jag in

EDIT: Bara att det är helt dött, finns inga NPC's =/

Permalänk
Citat:

För övrigt så är Shattered hand väldigt ostabil och jag kan inte komma in på servern för tillfället (stannar precis när jag kommer in i spelet).

Yeah som fan. Blev så fryslaggigt att jag var tvungen att resetta burken. Startar upp igen, då får jag "börja" ungefär 5minuter bakåt igen på kartan. Startar om igen, då får jag börja ungefär 2 minuters gångavstånd framför där jag från början blev disconnectad...

Var i stonetalon och sprang hela vägen ner till Sun Rock och avslutade 2 quests. Disconnectad. Går in nu igen och då får jag börja uppe där jag fick börja den andra gången jag blev disconnctad.

Vad i helvete? Skärpning Blizzard! Jag betalar fan inte mer pengar om det fortsätter så här!

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Det är ju till helgen man verkligen vill spela (skola/arbete på vardagar), så bemöts man av detta skit!... Argh!

Permalänk
Citat:

Det är ju till helgen man verkligen vill spela (skola/arbete på vardagar), så bemöts man av detta skit!... Argh!

Yeah. Skitsamma att jag överdoserat WoW pga. påsklov. Give me mooooore!

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Känns skönt att sitta på jobbet och se all frustration. Servrarna har nog stabiliserat sig till 22:00.....hoppas iaf

Permalänk
Medlem

OMG WTF BBQ Stormscale funkar igen! åtminstone för tillfället.....

Permalänk
Medlem

MEN DET STÅR FORTFARANDE play time expired..

kan inte äns manage account

7 timmar.. bra blizzard

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur de fortfarande kan ha problem med att man inte har betalat när de redan dragit pengar 1 gång..

Permalänk

Blizzard har ju aldrig pallat för trycket.. så har det alltid varit

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

lär vara många som slutar spela pga detta

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hoppas det! (Iom att servrarna blir stabilare om mindre folk utnyttjar dem?, + att Blizzard kanske lär sig att göra sitt jobb bättre för att behålla _BETALANDE_ kunder)

Permalänk
Medlem

vilket spel somhelst utom wow hade jag lagt ner direkt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kan fortfarande inte spela :S

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Nu överdriver ni faktiskt, men vill ni sluta så visst.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C