Permalänk
Medlem

enkel svensk blog

Är det någon som vet vart man kan hitta en sådan?
och nej, jag klarar inte att skriva en själv..

Permalänk
Medlem

Hör med google, han brukar veta

Visa signatur

Skapare av: http://www.cadero.se - Samla allt på samma plats! Kalender, Adressbok, Favoriter, Filer m.m.

Permalänk
Medlem

jag har hört med honom flera gånger

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk

Har personligen inte sett någon blog på svenska, men jag rekomenderar att du lär dig tillräckligt med engelska* för att klara av en blogsida, du kan fortfarande skriva på svenskqa även om gränssnittet är på engelska.

blogger.com är ett annat alternativ.

*Det gör man lämpligast genom att kolla mycket på tv, helst med engelsk eller utan textning med man lär sig en hel del med svensk textning med, själklart är det bra att surfa på internet, gå med i ett engelskt forum kan vara en bra ide, då får man öva på att skriva med.

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastianj
Det gör man lämpligast genom att kolla mycket på tv, helst med engelsk eller utan textning med man lär sig en hel del med svensk textning med, själklart är det bra att surfa på internet, gå med i ett engelskt forum kan vara en bra ide, då får man öva på att skriva med.

Nödvändig dissning där!

Men sanning är att man lär sig engelska bäst genom datorspel och cartoon network, det var där jag verkligen lärde mig språket när jag var liten! Zelda II, det var grejjer det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastianj
Har personligen inte sett någon blog på svenska, men jag rekomenderar att du lär dig tillräckligt med engelska* för att klara av en blogsida, du kan fortfarande skriva på svenskqa även om gränssnittet är på engelska.

blogger.com är ett annat alternativ.

*Det gör man lämpligast genom att kolla mycket på tv, helst med engelsk eller utan textning med man lär sig en hel del med svensk textning med, själklart är det bra att surfa på internet, gå med i ett engelskt forum kan vara en bra ide, då får man öva på att skriva med.

Jag har bott och jobbat i london så engelskan på en bloggsida kanske jag kan klara av.. Saken var den att jag vill att gränssnittet ska vara på svenska

Permalänk
Medlem

Jag programmerar en just nu Men den förväntas vara relativt simpel och är inte kalr för om några veckor.

Visa signatur

GCS/GE/GCM d-- s--: a? C+++ UBL+++ P+>++++ L+++(++) E--- W+++ N-(+) o-- w--- O- M++(-) V-- PS PE+++ Y+ PGP- t--- 5-- X-- R- tv- b++ DI++++ D---- G e* h r%(++) y?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Helmutt
Jag programmerar en just nu Men den förväntas vara relativt simpel och är inte kalr för om några veckor.

Det låter ju kanon det! du delar väl med dig av den senare?