Permalänk
Medlem

Cykel på Siba.

Tänkte tipsa om att man kan få en cykel på köpet om man handlar vissa saker på Siba. Köpte själv en Philips 8894 (rakapparat) för 2200kr vilket dessutom var hyffsat ok i pris. Fick en cykel med mig hem osså, om man inte vill ha den kan man ju alltid sälja den, bode väl gå att få 1000-1500 för den iaf.

Tror driven varit igång sedan i måndags, kolla på Sibas hemsida för info.

Över and out!

Visa signatur

"Smoke it damnit! Puff Puff! Go go go!"
"He is the mungo to my snake. Or is it the snake to my mongu? Anyway, it is bad."

Permalänk

Är det något nytt?, det gör dem varje år!

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

Bättre de sänkte priserna istället
för att lura på folk skräpcyklar.

Permalänk
Medlem

Det låter livsfarligt att använda en sådan cykel, man vill ju inte gärna att t.ex. framgaffeln går sönder eller bromskablarna går av .... Mitt råd är att skaffa en vettig cykel.

En kul annons i Göteborg var en cykelaffär som sålde en cykel för 5000 kr och på köpet fick man en liten svartvit tv värd 2-300 kr. Det var deras sätt att visa vad de tycker om billiga på köpet cyklar.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Jag köpte en TV och fick en cykel från SIBA för några år sedan. Tyckte den var hetl okej. Sen cyklade jag i ett stort betongblock som låg på marken och skadades handbromsarna lite

Visa signatur

xenobioz.com
Free VSTs and music!

Permalänk
Medlem

Elgiganten verkar ha samma slags kampanj. Undrar vem som har bäst cykel.

Permalänk
Medlem

En cykel köps med fördel på en cykelaffär och elektronik på elektronikaffärer. Då brukar grejjerna vara ganska OK.

Men vill man kan man ju säkert handla mat hos skräddaren eller serva bilen på ICA - men förvänta er inga mirakel.

Visa signatur

1. I7-2600K@3.4, 8GB DDR3, Corsair SSD GT 120GB, 2xIntel 120 SSD, 1xGTX580
2. E8400@4.23,4GB Corsair PC8500,1xG2 SSD 80GB,2x150GB Raptor@RAID0,HD4870

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xenobioz
Jag köpte en TV och fick en cykel från SIBA för några år sedan. Tyckte den var hetl okej. Sen cyklade jag i ett stort betongblock som låg på marken och skadades handbromsarna lite

lifs farliga cycklar då (=

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Hedersmedlem

Tycker det är mycket värre när man får med en skinka vid köp.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Tycker det är mycket värre när man får med en skinka vid köp.

eller lammkött. Efterhängsna sådana också

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Medlem

Man får vad man betalar för. En gratis cykel borde sådeles vara helt värdelös.

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naTTen
Man får vad man betalar för. En gratis cykel borde sådeles vara helt värdelös.

Jo, de är gratis för SIBA också, cykelproducenten skänker dem till SIBA för att de är så dåliga.

Det är inte den bästa cykeln, men helt okej att få vid köp av en produkt som ligger på samma prisnivå även i annan butik utan cykel på köpet.

Är f.ö en helt okej cykel om man ser till premisserna, 21 vxl. shimano bland annat.

För att få mer information, sök på "hammer" på valfri annonssida.

Permalänk
Hedersmedlem

kul grejj är att under denna månad varje år då Siba "säljer" dessa cyklar blir de Sveriges största cykel handlare

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Hmpf ,jag behöver en ny rakapparat , och en cykel att ta sönder , tror jag kilar dit i veckan

Permalänk
Medlem

jag använder själv en cykel min farsa fick när vi köpte TV på nåt ställe för några år sedan. Tror det var förra året som jag märkte att styret var sådär 90% löst och gick nästan att vicka loss. Som tur vad så var morsan hemma så hon kunde komma och hämta mig, aldrig att man fortsätter cykla

Blev att byta fästa till styret efteråt..

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower