Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.
Spel ni trodde var bra men som va en flopp.
För gammal för spel.......egentligen
Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1
- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"
"The gate opens, the gate closes. It does not help."
...Many soldiers eighteen years, drown in mud no more tears. Surely a war no-one can win, killing time about to begin...
[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤
"Once u go Intel, U never go back"
Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.
Opteron 146 CABYE 0540 FPMW@2740Mhz | NCP 2x1GB | Asrock Dual Sata II | 6800GT@Ultra | Big Tyhpoon | Antec Trueblue 480W | NEC 3520 | WD 180GB
Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
I feel just like a child
© BisHoP
gotta go fast
Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.
gotta go fast
gotta go fast
"På internet är alla höger."
CITERA! Om du vill ha svar!
Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.