Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Vilken ska man köpa:Guild Wars - Collectors Edition, eller vanliga Guild Wars?

Permalänk
Medlem

Vilken ska man köpa:Guild Wars - Collectors Edition, eller vanliga Guild Wars?

Ja...
vilken av de skulle ni köpa?

Permalänk

Re: Vilken ska man köpa:Guild Wars - Collectors Edition, eller vanliga Guild Wars?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apocalyptica
Ja...
vilken av de skulle ni köpa?

World of Warcraft

Permalänk

när du kollar på samma spel som kommer i 2 versioner så frågar du dig själv denna fråga: Är dom hära extra sakerna värkligen värda dom här extra pengarna?

T.ex i wow som jag spelar o typ 300k till europeer så fanns det liknande val..en collectors edit där man fick ett critter me och de critter:et kostade 200kr extra lr va iofs en bok me oxå men jag tyckte och tycker fortförande att de är så drygt att betala extra pengar för att få små futtiga extra funktioner.

Visa signatur

aye tjena....telia kostar mer men dom kan fan inte vara sämre än spray iaf

Permalänk
Medlem

Re: Re: Vilken ska man köpa:Guild Wars - Collectors Edition, eller vanliga Guild Wars

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
World of Warcraft

Varför skriver du det för? Jävla pucko.

Jag köpte Collectors Edition för den kostade typ bara 50kr mer än standard och eftersom jag inte tidigare köpt någon sådan av ett annat spel så kunde det ju vara kul.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Plupp var köpte du din?
på Webhallen kostar det ju typ 100-200kr extra om man ska köpa Collectors Edition.
men jag tror nog att jag köper den vanliga. kanske...

Permalänk
Medlem

Vad ingår i collectors ed.?

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nUida
Vad ingår i collectors ed.?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=40249

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Jag gillar artbooks och spel-soundtracks, så den var värt priset för mig.

Headsetet som följde med hade designade lurar (Guild Wars logo på dem).

Permalänk
Medlem

nej det får nog bli Collectors Edition ändå. handlar det så fort jag får pengar hoppas jag

Permalänk
Medlem

köpte vanliga. tyckte att det var en fräck förpackning men behöver inget extra kraffs. vill bara ha spelet

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Skulle inte valt CE. Man får med lite soundtrack och typ en t-shirt man kan använda som pyamas =/

Inget jag skulle lägga ut pengar på.

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apocalyptica
Plupp var köpte du din?
på Webhallen kostar det ju typ 100-200kr extra om man ska köpa Collectors Edition.
men jag tror nog att jag köper den vanliga. kanske...

Jag köpte min på tvspeloteket.se

Visa signatur

[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

om man köper ce så får alla dina karaktärer en aura som hete ''Mending'', den är ganska bra om du frågar mig eftersom den regenererar din hp. Om ce bara kostar 50 spänn mer och du verkligen gillar pvp så tycker iaf jag att du ska köpa den.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

kollade på tvspeloteket.se och det kostade visst 150kr mer ...
nu börjar jag bli förvirrad, var ska jag köpa det
nån som vet ett billigt ställe?
webhallen: 549kr + frakt 69kr?
tvspeloteket.se: 528kr + frakt nån som vet frakten?

Permalänk
Medlem

Jag körde Internetbank betalning från tvspeloteket och det kostade 557kr inkl frakt, och då kom det till brevlådan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett tips; play.com tar 245:- för spelet.
Leveranstid: 3-5 arbetsdagar.
Frakt: Ingår i priset.

(Kanske 15% risk för tull/moms. Men det blir ändå långt billigare än från Sverige.)

Permalänk
Medlem

måste man betala med kort på play.com!?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Moderator
Testpilot

Annars finns det en ganska stor auktions-sajt som man kan kolla in; www.ebay.com

Där kan man komma över spelet för en spottstyver. Se bara till att köpa från en handlare med 100% BRA feedback el. dylikt.

Ses på nätet.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ted1001
Ett tips; play.com tar 245:- för spelet.
Leveranstid: 3-5 arbetsdagar.
Frakt: Ingår i priset.

(Kanske 15% risk för tull/moms. Men det blir ändå långt billigare än från Sverige.)

Får man den europeiska versionen då?

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk

Re: Re: Re: Vilken ska man köpa:Guild Wars - Collectors Edition, eller vanliga Guild Wars

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plupp
Varför skriver du det för? Jävla pucko.

Jag köpte Collectors Edition för den kostade typ bara 50kr mer än standard och eftersom jag inte tidigare köpt någon sådan av ett annat spel så kunde det ju vara kul.

han har rätt World of Warcraft äger Guild Wars

Permalänk
Medlem

Varför äns svara "World of Warcraft" när frågan är om han ska köpa vanliga GuildWars eller GuildWars Collectors Ed.?

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem

inget, mmorpg är dåligt för din hälsa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
om man köper ce så får alla dina karaktärer en aura som hete ''Mending'', den är ganska bra om du frågar mig eftersom den regenererar din hp. Om ce bara kostar 50 spänn mer och du verkligen gillar pvp så tycker iaf jag att du ska köpa den.

hoppas inte det är sant. borde inte bli starkare i själv spelet bara för att man köper CE

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silver
Får man den europeiska versionen då?

Det spelar ingen roll vilken man köper, eftersom alla är i samma värld.
Eller har möjlighet att träffas hursomhelst, du kan välja vilken server du ska vara ansluten till.

sputniqs: Prylen man får är bara som en bonus, den ger inget speciellt övertag över spelare som inte har den.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
inget, mmorpg är dåligt för din hälsa.

Att kalla Guild Wars för ett MMORPG är ett hån mot hela genren.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Vilken ska man köpa:Guild Wars - Collectors Edition, eller vanliga Gu

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomatsalad
han har rätt World of Warcraft äger Guild Wars

Ja o min mamma e bättre än din
Min dator e direkt ifrån nasa den e så snabb så att man kan Spela WoW 3 på den!

Okej hoppas du tar detta som en peak

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk
Medlem

WoW är väl bra. Men det tar sån jäääääääääävla tid.
Hålla på att levvla i vansinne. Lirar man med kompisar så slutar det roliga direkt man kommer efter i levvlandet.

Been there, done that.

Guild Wars är mer skill-orienterat.
Bättre för oss som inte kan spendera 400000 timmar varje dag på att spela.

Sen att graffen i GW fullständigt krossar WoW är ju bara en bonus!