Permalänk

WoW 14 sidor på 6 timmar e inte dåligt, Nytt Swec rekord måste de ju nästan vara, eller?

Många som e upprörda ser man, ett bra bevis på att mna ska ha kvar ÖÄ

EDIT: Ok 15 sidor nu . eftersom ja skrev första spalten på sid 15

Permalänk

för dom som inte sett mina inlägg som blev raderade kan jag säga vad jag skrev, kanske på ett sett som inte raderas igen ;p

har sagt att jag kommer utföra mer elle mindre telefonterror på Edin, Castor och GG. Genom förbetalda telfonkort och online sms (ingen spårning)....

tänk er att få massa otrevliga sms och bli uppringda mitt på natten när ni sover, väcka hela huset ;p kul kul kul ;p

Permalänk
Medlem

#reclaim.the.forum @ quakenet

Verkligen trist att ÖÄ försvann, men man kan ju förstå varför.. dock behövdes ju inte alla delar försvinna typ akademiska ämnen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FreddyKrueger
för dom som inte sett mina inlägg som blev raderade kan jag säga vad jag skrev, kanske på ett sett som inte raderas igen ;p

har sagt att jag kommer utföra mer elle mindre telefonnterror på Edin, Castor och GG. Genom förbetalda telfonkort och online sms (ingen spårning)....

tänk er att få massa otrevilha sms och bli uppringda mitt på natten när ni sover, väcka hela huset ;p kul kul kul ;p

Men kan du skärpa dig?

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sentenced
Zaranthustra: Du brukar i alla fall ge ett sken av mognad och seriositet i dina inlägg. Flertalet av inläggen i den här tråden är verkligen inte ett tecken på det.

Just det Zaranthustra! Du är lite för bra för att sjunka till denna nivå, gör inte bort dig nu är du snäll!

Visa signatur

"But there's probably no better form of government than a good despot."
-- George Lucas

Permalänk
Medlem

FreddyKrueger kanske ska tänka på det vettiga med att komma med uppenbara lagbrott i sina inlägg och hoppas att de som han riktar sina hot inte utnyttjar rättssystemet för att komma åt honom.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FreddyKrueger

har sagt att jag kommer utföra mer elle mindre telefonterror på Edin, Castor och GG. Genom förbetalda telfonkort och online sms (ingen spårning)....

tänk er att få massa otrevliga sms och bli uppringda mitt på natten när ni sover, väcka hela huset ;p kul kul kul ;p

Det är pågrund utav sånna som dig som forumsdelen ÖÄ blivit stäng. Väx upp

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sentenced
FreddyKrueger kanske ska tänka på det vettiga med att komma med uppenbara lagbrott i sina inlägg och hoppas att de som han riktar sina hot inte utnyttjar rättssystemet för att komma åt honom.

Jag bad honom lägga ut sin egen bild med namn och telefonnummer ifall någon av oss andra har synpunkter över hans idiotiska uppförande här på forumet.

Men tydligen var han inte man nog att göra det.

Visa signatur

Dell Studio 1749

Permalänk
Medlem

vad paff jag vart när jag gick in på SweC ÖÄ 11.02 och sen 11.03 så var ÖÄ borta. saknar sidan jätte mycket.. kommer inte kunna sova någe mer.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Ok, ledsen, men nu räcker det. Vissa kan som sagt inte sköta sig... Jag låser den här tråden nu och jag vill inte se några nya trådar om Övriga ämnen. Hoppas ni kan respektera det.

FreddyKrueger: Snälla, ring inte till det Norrköpingsnummer du tror är mitt. Det är fel Thomas Tillenius. Jag bor i Örebro. Vill du komma i kontakt med mig och föra en vettig diskussion så kan du ringa till 070-2191599 (googlar du på mitt namn eller gör en sökning via eniro så kan du lätt bekräfta att det faktiskt tillhör mig).

*Tråd låst*

Visa signatur