Permalänk
Medlem

Stora gratis spel

Hallå,någon som vet sidor där man kan tanka typ gratis stora spel inte typ GTA2 något som har bra grafik och så!
ganska kort tråd men vet ju inte vad jag ska skriva mer

Permalänk
Medlem

Enemy territory kanske?
Googla....

Permalänk
Medlem

Nationstates!

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Avstängd

H&D? suger skit men stor är den samt dålig

http://www.fileplanet.com/131330/130000/fileinfo/Hidden-&-Dan...

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Americas Army.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blåljus
Americas Army.

Word

Visa signatur

i7.

Permalänk

Paint - LoL-

Visa signatur

/Marcus

Permalänk
Medlem

Dink Smallwood är rätt coolt. Tror man fick det med någon skiva till tidningen Attack Games, eller vad den heter/hette, för många år sen.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

glemmy: Har för mig att jag har sett det lite här och där på diverse sidor också. Testade att spela det men jag fann inget nöje i det. Kommer dock inte ihåg särskillt mycket förutom att det var dålig grafik och man styrde en gubbe

Bör gå att finna lätt med lite goooogle.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Dink Smallwood är rätt coolt. Tror man fick det med någon skiva till tidningen Attack Games, eller vad den heter/hette, för många år sen.

Den tidningen har jag Har även klarat ut spelet ett antal gånger
Glömmer aldrig uppdraget när man skulle slakta ankor så byborna fick nåt att äta

Visa signatur

i7-7700K

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy

Dink Smallwood äger
Har klarat ut det många gånger ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
glemmy: Har för mig att jag har sett det lite här och där på diverse sidor också. Testade att spela det men jag fann inget nöje i det. Kommer dock inte ihåg särskillt mycket förutom att det var dålig grafik och man styrde en gubbe

Bör gå att finna lätt med lite goooogle.

Det var kanske inte så roligt, men jag har för mig att det var ett sånt där spännande spel man bara inte kunde sluta spela. Dink är en rätt töntig typ som ville få sin princessa, så man kunde inte låta bli att hjälpa honom. Det var väldigt buggigt dock.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av konvex

Dink Smallwood äger
Har klarat ut det många gånger ^^

Jag har för mig att jag aldrig klarade det för det buggade sig. Kom till ett ställe på banan där jag egentligen inte kunde vara, det var uppe hos några stora monster. Så kom jag inte därifrån och till sist tröttnade jag.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Anarchy online, fram till jan 2006

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chokladsås
Paint - LoL-

han söker spel..inte nån program

Permalänk
Medlem

Alla spel är grati... öööh jag menar finns det inte fler trådar om detta ämne?

Permalänk
Medlem

Ground Control

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Dink Smallwood är ju grymt, fick med det i Komputer för alla eller vad tidningen hette.

Mvh,
Viper