Boiling Point - Road to hell

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
http://media.pc.ign.com/media/709/709114/img_2559186.html
Har dom antastat en ferarri också...

AH Grrrr vad fasen har dom gjort ser ju värre ut än med en Golf

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Medlem

Ska köpa det spel imorgon. Gillar att man måste Tanka bilen, äta det blir mer realistikst så.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem

Fyfan va ballt:D

"Vill ha" faktorn är rätt fet nu!

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

jag kommer seriöst att köpa det där spelet, med riktiga pengar, var ett tag sen nu.

Permalänk

Får man fråga om det har ragdoll?

Det är något jag prioriterar i sådana här spel.

Visa signatur

DFI LanpartyUT nF4 Ultra-D (OCZ Tony's 704-2BTa BIOS) [color="blue"]|[/color] AMD Athlon64 San Diego 3700+ (KAB2E 0551) @ 285x10 (1.472V by CPU-Z) [color="blue"]|[/color] Kingston 2*512 PC3200 HyperX BH5 @ 2-2-2-10 1T (237.5MHz) [color="blue"]|[/color] POV nVidia GeForce 6800 GS (Core: 500 - Mem: 1230) [color="blue"]|[/color] Fortron/Source 550W (FSP550-60PLN) [color="blue"]|[/color] Antec Sonata Lifestyle Piano [color="blue"]|[/color] 3DMark2001 SE: 29481

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trance_Allstar
Får man fråga om det har ragdoll?

Det är något jag prioriterar i sådana här spel.

Jag citerar ett stycke från sida 2 i denna tråd:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av chillerW
Miljöerna är asfeta och ja, dom känns mer än levande..det händer saker överallt hela tiden, fåglar, ormar, jaguarer, bilar åker förbi, folk kommer fram å snackar med en, helikoptrar susar förbi, folk bråkar etc etc.
Ljudet är ok.. jag har lite krassande ljud när jag kör bil, antingen mitt ljudkort eller bug i spelet.
Vapen ljud och explosioner, bilar etc.. helt ok ljud.
Ja det finns ingen ragdoll..så lite stela är dom, men dom rör sig ok och så.

Inte GT4 precis... så förvänta dig ingenting.
Du har tuta, kan styra höger/vänster, bromsa och gasa, kolla bakåt... typ.

Ja det hackar.. jag har rätt så bra system så det borde inte det, men å andra sidan så är inte det här spelet precis en lättviktare, man kan förstå hur jävla mycket kräm det kräver.. en laddningstid.. det är allt, å inte är det lång tid heller... det ska räcka till AI, animationer, ljud, grafik, händelser, krascher,explosioner djur, vertex lightning, bumpmapping , dialoger, inomhus och utomhus miljöer, för rendering etc etc... sjukt bra motor har dom byggt.

Om man är grafik bög... ja då ska man INTE köpa det här spelet, det ser absolut inte fult ut och håller otroligt hög standard...men det är inte chronicles of riddic/Doom 3.

Notera gärna det FETSTILTA i det citatet...
Så nej, det verkar inte finnas någon "Ragdollfysik" i Boiling Point.

(Tänk om folk kunde ta sig tid att läsa igenom trådarna innan de ställer frågor...:rolleyes: )
Eller åtminstone orkade göra en Ctrl+F och skriva in exempelvis: "ragdoll"...

Permalänk
Hedersmedlem

Verkar vara ett mycket lovande spel! Ska ta och beställa det idag tror jag, ett spel som verkar ha lång livslängd. Det tillsammans med GTA:SA och S.T.A.L.K.E.R (som aldrig verkar komma), så lär man ha att göra!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Verkar vara ett mycket lovande spel! Ska ta och beställa det idag tror jag, ett spel som verkar ha lång livslängd. Det tillsammans med GTA:SA och S.T.A.L.K.E.R (som aldrig verkar komma), så lär man ha att göra!

Det är ju S.T.A.L.K.E.R-avhoppare som gör det, de tröttnade på att det aldrig kom

Bränns det inte i låsa tråd-fingrarna?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Det är ju S.T.A.L.K.E.R-avhoppare som gör det, de tröttnade på att det aldrig kom

Bränns det inte i låsa tråd-fingrarna?

Ja, jag har hört detta...

Bränns ingenting, folk sköter sig i den här tråden, så jag ser absolut ingen anledning!

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk

Ja, jag har hört detta...

Bränns ingenting, folk sköter sig i den här tråden, så jag ser absolut ingen anledning!

Jag skämtade bara

EDIT: Något nytt på piratfronten? Var kan jag tanka? ^^
Dåligt skämt igen

Måste ta ut pengar och sticka och köpa fan

Permalänk
Medlem

Ska sticka och köpa det nu, hoppas någon av siba,onoff,elgiganten har fått hem det bara

Visa signatur

Permalänk

Vet någon nått bra ställe att köpa det på?

Webhallens var slut

Permalänk

Fortsätter att ställa mig lite tveksam till slutprodukten - fått höra att AIn inte alls är särskilt bra.

Håller mig tills det börjar dyka upp några vettiga recensioner.

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem

Har varit runt i Norrköping o kollat idag, men ingen hade det. Frågade på digistore, de ska ha ju ha kommit idag men de har inte fått någon leverans :S

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk

Ringt lite överallt... ingen har fått! :S

Argh! Fullbokat här, fullbokat där! MjARGH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ConraDargo
Såja chiller var inte blygsam nu - berätta om spelet istället, jag har ju trots allt radat upp ett par läckra features från hemsidan högre upp på sidan och vi vill alla veta om dessa verkligen stämmer Jag har lite onda föraningar om att utvecklarna säger för mycket.

Japp, allt stämmer.

Och ja, AI:n är inte den bästa.. men ha detta i åtanke då:

Citat:

en laddningstid.. det är allt, å inte är det lång tid heller... det ska räcka till AI, animationer, ljud, grafik, händelser, krascher,explosioner, djur, vertex lightning, bumpmapping , dialoger, inomhus och utomhus miljöer, för rendering etc etc

Permalänk

Men hellre 10 min laddning med Über-AI än ingen laddning och totalkorkad AI.

Permalänk
Medlem

KOmmer det något demo på spelet snart eller?

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Tänker nog inte köpa det.. har läst lite på forumet och det verkar på tok för buggigt, långa laddningstider, clipping problem osv.. synd för spelet har potential.

Permalänk
Medlem

Väntar också på ett Demo. Har ingen lust och köpa det för att sen märka att jag måste köpa ytterligare 512 ram minne.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Väntar också på ett Demo. Har ingen lust och köpa det för att sen märka att jag måste köpa ytterligare 512 ram minne.

Jag med... det verkar inte så gyllenbrunt som det verkar. Äsch, vi får ta oss i kragen och vänta på S.T.A.L.K.E.R eller det där andra...

Permalänk
Hedersmedlem

Topic ändrad så vi slipper massa nya trådar om spelet!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Spelet har en laddning, men dock så små lagar spelet hella tiden vilket är väldigt jobbigt eller är väldig dåligt optimerat hoppas det blir bättre nät patchen släpps.

Visa signatur

Permalänk

Kan man pakera sin bil för att sedan komma tillbaks till den och åka vidare eller försvinner saker efter en stund?

Permalänk
Permalänk
Medlem

väldigt buggigt och miljöerna är ganska trista annars finns det väldigt mycket att göra..

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Har spelat 2 ggr nu. Ett hopp till desktop och en frysning som krävde omstart av datorn. Ljudet är dassigt. Hoppade in i en bil, då blev allt svart. Spelet är hackigt vad man än sätter inställningarna på trots att jag har en ganska hyfsad dator. Kort sagt, buggigt och segt. Kan inte riktigt uttala mig om själva spelet än för att det är nästan ospelbart för mig just nu. Lite trist men jag ska ge mig ut på spelets forum och se vad man kan göra åt alla bekymmer.

Permalänk
Medlem

Nu har man själv köpt spelet också, underbart, lite småbuggar som förhoppningsvis fixas, men annarst väl värt pengarna

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Det är ju fan Far Cry wannabe!

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz