Vilket spel är du mest stolt över att varva?

Permalänk

Vilket spel är du mest stolt över att varva?

Ja,

Vilket spel är du mest stolt över att du har varvat, och varför?

Själv är det nog Doom 3.. Det var en personlig utmaning.. skitspelet är så jävla läskigt.

Permalänk
Medlem

Grand Prix Legends...... när jag varvar andra förare

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Avstängd

jag har nog aldrig varvat ett helt spel...eller jo det har jag ju DUCK TALES på 8-bit ! :D, för ca11 år sen

Visa signatur

[Amd Athlon64 3200+ 939] [Msi k8n neo2-fx] [Corsair Value 1024DDR(400mhz)] [ Msi 6800GT 256mb 442/1167 ]
[Thermaltake Purepower Butterfly 480W] [Cooler Master Stacker] [Creative Inspire 5.1]

Permalänk
Medlem

Doom1 doom2 tror aldrig jag använde iddqd i början osv var iaf ung och det kändes bra när jag klarat av det..

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Battletoads: Battlemaniacs, sanslöst svåra (snabba) banor. Lagom seriöst, och seriöst skitskojigt spel.

Visa signatur

Pang, pang!

2xMP2600+, K7D Master -L, 1 GB DDR, Radeon 9700 Pro, Adaptec 29160N, Samsung 172T

Permalänk
Medlem

Shadowgate till NES. Var väl kring 8-9 då kanske.
Maniac Mansion till NES. Samma ålder.
Grymmt svåra spel.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Tycker Star Wars Episode 1: Power Battles till PSX är grymt svårt

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LT
Battletoads: Battlemaniacs, sanslöst svåra (snabba) banor. Lagom seriöst, och seriöst skitskojigt spel.

Fasen vilken nostalgichock du gav mig, helvete vad bra spel det var... Du ska vara stolt över att du varvade det 8) Skitsvårt ju

Permalänk
Medlem

Maniac Mansion till NES, när jag var en liten plutt.

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Medlem

Battletoads här också, fyfan va svårt det är!
När man var liten klarade man det hyffsat lätt, idag kommer jag nog inte ens till 4:e banan

Permalänk
Medlem

Första Sonic-spelet är jag nog rätt stolt över att ha varvat Det var ju bara så kul, att man inte kunde sluta spela..

Visa signatur

i5-4890k

Permalänk
Medlem

Gradius och Solomons Key på NES.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Tja, Fallout 2 på svåraste utan att döda någon förutom sista bossen var en utmaning.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Elite på min C64 ... det är ingen lätt match

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingen
Tja, Fallout 2 på svåraste utan att döda någon förutom sista bossen var en utmaning.

Mer info tack.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Afrokam
Battletoads här också, fyfan va svårt det är!
När man var liten klarade man det hyffsat lätt, idag kommer jag nog inte ens till 4:e banan

Nice att ha varvat det! Jag kom till nån av de sista banorna, inte typ sista, men aja, minns inte ritkkigt. Kom långt iaf. Klarade typ ormarna och det, men sen vet jag inte. Tror inte att jag knäckte det iaf, men det var ju så grymt svårt!

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk

Deus Ex. Inte speciellt svårt att varva, men det är mitt absoluta favorit spel.

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingen
Tja, Fallout 2 på svåraste utan att döda någon förutom sista bossen var en utmaning.

"Ja det gjorde du va..."

Permalänk
Medlem

Vad jag minns har jag bara varvat super ninja turtles (eller vad dom nu heter) till sega. Det var jag och en barndomskamrat som lirade det ofta tillsammans, skitkul spel i co-op.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Ikaruga var en riktig utmaning att klara. Trots att det bara är 5 banor.

Annars var nog Lost Levels i Super Mario Allstar det som tig längst tid.

Permalänk
Medlem

final fantasy 6 (3) till SNES.... Riktigt bra spel å vem vet man kanske kan spela det på sin Revolution i framtiden

Visa signatur

Stolt Piratpartist!

Permalänk

Croc: Legend of the Gobbos!
Fett!

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Hedersmedlem

Fallout 1, 2 och Tactics, samt Baldurs Gate 1 & 2

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
Fallout 1, 2 och Tactics, samt Baldurs Gate 1 & 2

Jävligt bra spel.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Bionic Commando till NES, inte speciellt svårt men stolt var jag ändå.

Permalänk
Medlem

Första jag varva och riktigt kämpa med är nog streetfighter 2 och klart roligaste spelet jag spelat. (i och försig bara på normal svårighetsgrad. Men fasiken vad kul. Tog sista bossen med alla karaktärerna tillslut )

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk

Ledgend of Zelda, Final Fantasy 6 och Baldurs Gate 2 är nog dom spelen jag är stolt över att har klarat

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Medlem

Baldur's Gate 1 första gången. Sarevok är ju så förbannat svår om man inte har 2 wands of Monster summong II. 2:an och sista striden var ju däremot inte överdrivet svårt, och ToB var ännu lättare.

Men BG är lätt en av de bästa spelserierna/spelen som gjorts, ja.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)