Tips på beroendeframkallande spel.

Permalänk
Medlem

Uplink som någon nämnde, helt sjukt beroendeframkallande. BARA ETT UPPDRAG TILL!

Ett annat som går under samma kategori: Final Fantasy Tactics Advance BARA ETT UPPDRAG TILL!

Visa signatur

Denna signatur befaller dig att inte lyda.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Diablo2 L.O.D måste utan tvekan vara det värsta beroendeframkallande spelet. Helt klart

Visa signatur

Don´t fuck with the admins, we are drunk and have weapons and shit.

Permalänk
Medlem

bröder i vapen, otroligt svårt att inte missa

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Orisinal

Så otroligt fredliga spel, visst, bomber är frekvent. Men ändå. Borde vara standard på dagis att spela dom spelen...

Permalänk
Medlem

WC3 - Frozen Throne, WoW, Civilazation 2, Doom 3, FarCry

Permalänk
Medlem

Jag testade Curveball 3D, det var riktigt bra. IBland kände man sig riktigt elite när man med lite tur lyckades slå tillbaka några riktigt hård-skruvade bollar! ...

Permalänk
Medlem

Action Quake2
Tetris the grand master

Permalänk
Medlem

Fallout 1 och 2 såklart!!!

Permalänk
Medlem

Mafia (massa utropstecken, ettor och "one")

^_^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norado
Testa spelet Ballance (ja med 2 L), du kommer inte ångra dig.

Det enda tråkiga är att det bara finns 12 (13) offeciella banor. Marble Blaster finns ju annars, fast det är inte lika roligt.

Permalänk
Medlem

soldat e ett riktigt beroendeframkallande spel..har spelat de i typ 4 år, o ja kan inte sluta

Permalänk
Medlem

Jag har WoW sen 2 månader tillbaka..och jag tycker inte jag blivit påverkad och att jag måste springa hem för att spela...kanske för jag inte hunnit så långt

Permalänk
Medlem

Curveball 3D har jag saknat, gspelade det för längesedan men glömde vad det hette, smått underbart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
Jag testade Curveball 3D, det var riktigt bra. IBland kände man sig riktigt elite när man med lite tur lyckades slå tillbaka några riktigt hård-skruvade bollar! ...

Det var riktigt jävla kul, men det skulle äga totalt om det fanns i multiplayer

Permalänk
Medlem

tankar....(modem) :/

Permalänk
Medlem

Resident Evil 4.

Permalänk
Medlem

Lite gamla godingar: Nuclear War, Moonstone, Civilization 1 (slå mitt rekord på 186% när du vunnit ), Transport Tycoon Deluxe, Theme Hospital, Ski Tycoon.

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Medlem

Downfall

Visa signatur

P4 E6750 Core duo, Geforce 8800Gts Asus P5k , Sound Blaster Audigy Zs , 3,7 Terrabyte, Corsair Twin 2gb,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikerrer
Civilization 1 (slå mitt rekord på 186% när du vunnit )

Ok, du bad om det. Jag vet att jag har fått över 200. Sitter på jobbet nu, men kan kolla upp exakt poäng om du vill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxim2
Downfall

Vad är det för spel?.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Cosmo bots är väldigt kul/beroende framkallande. Hittar det här: www.retro64.com

Visa signatur

...Gurgel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pink Lemonade
Ok, du bad om det. Jag vet att jag har fått över 200. Sitter på jobbet nu, men kan kolla upp exakt poäng om du vill.

Fan, jag satt ju i ett antal år och lirade Civ1
Civ2 & 3 är det inga problem att få över 200% i, men 1an... var omöjligt att nå över 200 för mig

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikerrer
Fan, jag satt ju i ett antal år och lirade Civ1
Civ2 & 3 är det inga problem att få över 200% i, men 1an... var omöjligt att nå över 200 för mig

Japp. Själv har jag lirat ettan till och från sen Amiga-tiden. Man lär maximalt ska kunna få runt 300% i ettan, men tyvärr börjar spelet bugga på olika sätt bl.a. med riktigt stora städer, mycket pengar och stor population vilket medför begränsningar.

Permalänk
Medlem

Colonization!
det är bättre än civ 1 i min mening..

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Marbleblast gold

Visa signatur

Min svävare är full av ålar.

Permalänk
Medlem

Ragnarök och RYL

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaR
Det enda tråkiga är att det bara finns 12 (13) offeciella banor. Marble Blaster finns ju annars, fast det är inte lika roligt.

(13) ?