Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.
Med Silver ska man ju få "free xbox live weekends", delvis gratis online spelande.

Ja så var det ja

Permalänk

Trots att jag har aldrigt ägt en konsol och spelat yterst lite på en, så väljer jag PS3. Bara rent tekniks och prestandamässigt så är PS3 mer intressant än XBOX 360.

min fem krona där...

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk

Att en konsol är "tekniskt överlägsen" är ingen garanti för att spelen kommer bli snyggare, det har varit ett faktum sedan 16-bitarna. Det är inte vad man använder, det är hur man använder det. Spelen blir aldrig snyggare än vad utvecklarna kan göra dem.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storsnusaren
om en ful tröja är gratis så kan jag ha den i garaget.. kostar den fula tröjan pengar så struntar jag helt enkelt att ha den i min ägo... hur enkelt som hällst

Vad ska du ha en ful tröja till i garaget? Varför "utan tvekan" ta något om det är gratis?
Skulle du ta 50 kilo koskit och ha det i garaget om det var gratis?

On topic: ps3

Visa signatur

[b]I LOVE MY PS2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DZ
Vad ska du ha en ful tröja till i garaget? Varför "utan tvekan" ta något om det är gratis?
Skulle du ta 50 kilo koskit och ha det i garaget om det var gratis?

On topic: ps3

Detta var det dummaste jag någonsin hört...

Om du vill så kan du byta ut "ful tröja" -> "volvo"
& "i garaget" -> "till jobbet"
samma logik o den är väldigt enkel..

Men va ska jag med 50kg koskit till?

Edit: kanske ska förklara lite också eftersom vissa har svårt att förstå?

Om min granne tillverkar en exakt kopia på sin volvo o ger den till mig, så kan jag ha den till jobbet.. Men jag skulle ALDRIG få för mig att köpa en...

Permalänk

Om jag ser ett spel som jag tycker verkar intressant, men inte har en tanke på att köpa så kanske jag laddar ner det för att prova det.
Företagen förlorar inget på det för om jag inte hade kunnat ladda ner det, så hade jag bara struntat i det. Visst finns det många som laddar ner varenda spel som dom ser, men det är långtifrån alla som gör så.

Och till dom nyfikna, jag ska köpa PS3

Visa signatur

Konstigt