BF2 tråden, använd gärna denna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martin Nordgren
som jag skrev innan så har beställningen (som jag har en kopia med i, totalt 3st) från CDON enligt deras status gått till packning... (då borde de väl ha den hos sig iaf?)

Hoppas verkligen man får det denna veckan

Jo jag såg det nu under 'orderstatus' inne på CDON, 'Varorna packas' stod det. Antingen kommer det idag (inte troligt), annars borde det komma imorn

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Varför går det inte att logga in längre?

Blir nå database error...

Permalänk
Medlem

testa starta om spelet tills det funkar, det gjorde jag

Visa signatur

amd64 3000+ @ 2000mhz,socket 939 MSI K8T NEO2, Radeon x800xt PE Powercolor 256 vivo Idle 35c~, 2x 512 DDR kingston 400mhz (Dualchannel), maxtor 80GB 7200rpm, Nec duallayer DVD-RW CPU- idle: 35 ~ cpu full: 51 ~ . 3dmark 05: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=653428 NY: 61103dmarks

Permalänk

min xps gen2 tycker inte om spelet alls de laggar som fan och datorn piper hela tiden (kunde inte installera dom drivisar som följde med spelet" nån som vet vad som är fel

Visa signatur

| Intel Core i3 530 @ 2.93GHz | 4x4 GB Corsair @ 1333Mhz | EVGA GTX 660Ti | 1st SSD 5st SATA | Corsair 650W | 6st 120mm | Win 7 64 bit| Dell IPS 23" Wide |

Permalänk
Medlem

/me kan inte vänta tills spelet kommer.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke18
Ifall någon får spelet sen så har jag slängt upp en retail-server

copybf2.no-ip.org pass: katten

Come and play
P.S. den är smått modifierad till det bättre då så klart

Måste bara nämna att inget pass är satt nu
ip är fortfarande copybf2.no-ip.org =D

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

argh vad less man blir på enkelheten att bli överkörd.. gjorde en fin sladd vid stranden med min båt, och hoppade ur.. tyvärr så gled båten fortf, å jag hoppade ut på den sida som den gled åt, och dog.. båten måste ha träffat någon ruskigt viktig pulsåder eller nerv eller nått..

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke18
Måste bara nämna att inget pass är satt nu
ip är fortfarande copybf2.no-ip.org =D

många som lirar retail? alltså ej wärch.

Permalänk
Medlem

Det skulle vara kul att veta hur många som spelar med joystick när dom flyger.

Funderar på att köpa en så tips på prisvärda joysticks skulle inte vara fel.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem

btw någon som fått sitt ex av bf2 ivägskickat från webhallen än? ni som beställt därifrån dvs.

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
btw någon som fått sitt ex av bf2 ivägskickat från webhallen än? ni som beställt därifrån dvs.

nepp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av samurai

fick logitech attack 3 för nån dag sen när jag fyllde år, asskönt e det o flyga med joystick. Mycket roligare också. bidrar till att du även kan göra skarpare manövrar och köra mer galet

kostar från 200-300kr, den var mycket bättre än jag trodde.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa

Kollade på datumet vid medelandet om att "Varorna packas" på CDON, det är från 2005-06-02!?

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Saitek Cyborg evo brukar folk ofta rekommendera. Passar dessutom vänsterhänta lika bra som högerhänta.

Jag har Cyborg evos "lillebror" st290. Har inte provat den i bf2 än men den funkar bra i andra spel.

Permalänk
Medlem

Läste i Gamespots recension (som var mycket bra för övrigt) att serverbrowsern är "seg". När jag läste chatten med någon på EA eller DICE så sade dom att serverbrowsern skulle vara ok i retail, det har jag för mig sades iaf. Det är ju det allra värsta om serverbrowsern alltså skulle visa sig vara lika seg i retail som i demot.... Hoppas verkligen inte att det är på det viset.

Permalänk

Bara jag som får "problem reading from server" efter varje match, varav jag kastas ut till inloggningssidan. Nån som har nån lösning på detta?

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

Det verkar vara ett fel med servern man är koppad till. Alltså EA eller Gamespys server där kontot ligger hos.

Permalänk
Medlem

Får samma problem. Kommer inte in på swec-platoon servern

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nico
När jag läste chatten med någon på EA eller DICE så sade dom att serverbrowsern skulle vara ok i retail, det har jag för mig sades iaf. Det är ju det allra värsta om serverbrowsern alltså skulle visa sig vara lika seg i retail som i demot.... Hoppas verkligen inte att det är på det viset.

Trevligt...Det kanske har tweakats på lite andra grejer också? Hoppas att retail inte är lika minneskrävande! Det ligger ju nästan på 400mb för mig när jag kollar i aktivitetsfältet, och då är jag bara i menyn!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChAoX
många som lirar retail? alltså ej wärch.

Heh, kan inte påstå att där är mycket aktivitet =P
Men som sagt. kör retailserver

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att de fixat serverbrowsern i retail samt så att man kan lägga till favoriter, annars blir det fan jobbigt.

Permalänk
Medlem

Är det något fel på swec-platoon.no-ip.org ? Den har varit full i 4 timmar snart. Brukar inte var så mycke folk där.

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Hoppas verkligen att de fixat serverbrowsern i retail samt så att man kan lägga till favoriter, annars blir det fan jobbigt.

Enligt amerikaner på diverse forum har de inte fixat den, är väl inte helt otippat iom att demot kom väl ut efter spelet gick guld?

Permalänk
Medlem

Ni som kör ventrilo, är det något speciellt man måste göra då?
Jag testade med en polare men då krashade spelet hela tiden

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Musa
Är det något fel på swec-platoon.no-ip.org ? Den har varit full i 4 timmar snart. Brukar inte var så mycke folk där.

Den är tyvärr nere verkar det som...

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ni som kör ventrilo, är det något speciellt man måste göra då?
Jag testade med en polare men då krashade spelet hela tiden

Blir likadant för mig, spelet crashar med ventrilo i bakgrunden. Någon som vet varför?

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Finns väl fler program att prata i än ventrilo. Kan inga namn men det kanske någon annan vet här.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Blir likadant för mig, spelet crashar med ventrilo i bakgrunden. Någon som vet varför?

det kanske krockar med den inbyggda VOIP funktionen.. låter kanske lite långsökt då jag och några andra brukar använda teamspeak och det fungerar bra.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
det kanske krockar med den inbyggda VOIP funktionen.. låter kanske lite långsökt då jag och några andra brukar använda teamspeak och det fungerar bra.

Tror inte ens jag installerade det (man kunde kryssa i/ur VOIP vid installationen av demon).

Felsökningen fortsätter

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Verkar fungera nu. Binda "f" och kryssade ur VOIP.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChAoX
fick logitech attack 3 för nån dag sen när jag fyllde år, asskönt e det o flyga med joystick. Mycket roligare också. bidrar till att du även kan göra skarpare manövrar och köra mer galet

kostar från 200-300kr, den var mycket bättre än jag trodde.

Jo den var inte så farligt dyr, 249:- på webhallen.
Kanske blir en sån då

Visa signatur