Permalänk

Nytt CM Stacker Igen

Det har tydligen kommit en uppdatering på det gamla Stackerchassit. Denna modellen heter 810 och har 2st 120mm som utblås.

Så här ser den ut

Precis som det gamla med andra ord, dock med några småskillnader

här finns lite mer info:

http://www.coolermaster-europe.com/index.php?LT=english&Langu...

Inte att förväxla med 830 som är en helt ny Stacker

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Medlem

Ser nice ut.

Permalänk
Medlem

Synd att dom inte tänkte på det innan jag köpte den tidigare versionen

Det är dock bra att dom inför ändringar och förbättrar sina produkter!

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk

Hmm, funktion eller klass? Blir nog 1:an iaf!

Permalänk
Gäst

Det här har redan postats 2 ggr tror jag, men den förra Stacker är snyggare är den nya.

Permalänk
Medlem

Jag själv tycker att det nya ser så "bulligt" ut

Permalänk
Medlem

Nice, det bästa är att man nu kan få ersättnings-PCI-plåtar till chassit om man har haft problem.. (och det har jag)
http://www.coolermaster.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2598

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AeroToad
Det här har redan postats 2 ggr tror jag, men den förra Stacker är snyggare är den nya.

Denna har inte postats 2ggr innan. Tråden handlar inte om 830 som är den helt omdesignade Star Trek liknanade skapelsen på den nedre bilden. Nyheten jag presenterar är Den övre Stackerna som är nästan likadan som den gamla fast med 2st 120mm utblås

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kåmputer
Denna har inte postats 2ggr innan. Tråden handlar inte om 830 som är den helt omdesignade Star Trek liknanade skapelsen på den nedre bilden. Nyheten jag presenterar är Den övre Stackerna som är nästan likadan som den gamla fast med 2st 120mm utblås

Ah, my bad.

Permalänk
Medlem

Ser fint ut

Visa signatur

System: AMD 3500+ @2409Mhz . Asus A8N SLI . Club 3D Geforce 6600GT . 1024 MB Kingmax . Raptor 74Gb + WD 160Gb . Chieftec Mesh Fulltower .
Kylning: Zalman 7000Alcu . Zalman VF700Alcu . Zalman NB47J . Zalman HDDCooler x 2 . Coolermaster 120mm x 2 . Titan 120mm x2
Mods: ChieftecBTX-Layout - Routen Yrke: Elektriker

Permalänk

Om ändå ekonomin tillät mig att införskaffa mig ett stacker. =/

Visa signatur

Alldeles för många datorer.. :>

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjern0byl
Om ändå ekonomin tillät mig att införskaffa mig ett stacker. =/

Det kostar inte så mycket mer än andra chassin. 1300kr kostar gamla vanliga Stackern numera. Den uppdaterade kommer nog kosta någon hundralapp till och Star Trek Stackern ytterligare några hundringar. Om man ska köpa ett datorchassi av kvalité kostar det över 1000-lappen och då köper man ett Stacker.

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Medlem

Den nya såg ju helt grotesk ut.

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

skulle vilja ha en stacker.. men stacker 2 skulle jag bara velat bli av med..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Discokungen

Alla stackers utom den svarta är ju groteska Färgerna skär sig ordentligt.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Alla stackers utom den svarta är ju groteska Färgerna skär sig ordentligt.

Jag håller delvis med. Den blå/svarta är inte vacker. Den nya såg hemsk ut vid första anblick men nu tycker jag nästan om den. Groteska vet jag inte men att det blåa skär sig är sant

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kåmputer
Det kostar inte så mycket mer än andra chassin. 1300kr kostar gamla vanliga Stackern numera. Den uppdaterade kommer nog kosta någon hundralapp till och Star Trek Stackern ytterligare några hundringar. Om man ska köpa ett datorchassi av kvalité kostar det över 1000-lappen och då köper man ett Stacker.

Nu var det inte så att jag tyckte det var dyrt. Men jag är en fattig människa. ^^,

Visa signatur

Alldeles för många datorer.. :>

Permalänk

när kommer den nya stackern (830) till vårat avlånga land?

Visa signatur