Tog lite bilder på xbox 360 idag

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Kan inte konsoller vara konsoller istället för att se ut som datorer!, Kasset for the win!.

Konsoler är och har alltid varit datorer.

Permalänk
Avstängd

FYFAN VAD SNYGG DEN ÄR!

Har bestämt mig för att köpa XBOX 360 nu !

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Bara den går att ha som media station som xboxen går nu så byter jag
Muste ju kunna steama avi filer från min dator till tvn via boxen.
Den som lever fårse

Det ska gå att göra via fjärrkontrollen iaf. Jag har för mig att jag även läste att man skulle kunna spela in från tv:n till en dator i nätverket och sen kunna spela upp det på 360:n, men det kan ha varit jag som dagdrömde lite bara;). Det låter ju nästan för bra för att vara sant...:D

Visa signatur

jo..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
Ny knapp ?

http://img132.echo.cx/my.php?image=nyknapp1pt.jpg

Dom har ersatt den svarta och lila vita knappen med dom där 2 knapparna där.
Tycker det verkar som en bra lösning för den vita och svarta knappen hittade jag alldrig

Konsolen e skit snygg och för att inte tala om dosan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-WorD-]
Vulgär och asful, ser nästan ut som windows xp, nån ful leksak..

Det där lät ungefär lika bra som att säga: "Den där bilen var skiful den ser ut som en alt gr tangent"

Ser helt okej ut. Det är roliga spel jag vill ha inte super lyxig design.

Permalänk

Kan bara hålla med om vad någon skrev på gamereactor.se eller var det nu var, att tänka sig hur kontrollen kommer att se trevlig ut efter en måndad intensivt spelande, vit + smutsiga händer = usch ähhh

konsollen kommer säkert med en adon framsida. tex aluminium som blev mer eller mindre framröstad på en sida..

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

Rätt skumt om man köper en konsol för sitt utseende.. Hur ofta sitter man och kollar på min konsol och tycker "åh så fin den är".. Inte jag iaf. Är insidan som räknas och iaf jag tycker att de ingame filmer man sett av spelen till xbox360 än så länge in sett värst imponerande ut. Men de har ju som sagt lite tid på sig. Vi får se helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Ehm, nej. ATi hade en fungerande 360 redan på E3.

Och ni som tycker den är ful har verkligen dålig smak, och ni som gillar bilen ännu sämre.

360 fanns mig veteligen ej i fungerande skick på e3. det lär ha varit en dator som stod halvt undangömd som dom körde alla techdemos på.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor_cut
Kan bara hålla med om vad någon skrev på gamereactor.se eller var det nu var, att tänka sig hur kontrollen kommer att se trevlig ut efter en måndad intensivt spelande, vit + smutsiga händer = usch ähhh

konsollen kommer säkert med en adon framsida. tex aluminium som blev mer eller mindre framröstad på en sida..

Nes, Snes, PSX, Dreamcast m.fl. har ljusa dosor och det har fungerat bra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox

360 fanns mig veteligen ej i fungerande skick på e3. det lär ha varit en dator som stod halvt undangömd som dom körde alla techdemos på.

Då vet du fel, i ms monter hade dom G5:or som körde riktiga spel som man fick testa men ATi hade en riktig 360.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nes, Snes, PSX, Dreamcast m.fl. har ljusa dosor och det har fungerat bra.

Då vet du fel, i ms monter hade dom G5:or som körde riktiga spel som man fick testa men ATi hade en riktig 360.

Nu hänger jag inte med... G5:or (Apple, mac?) i MS (microsoft's?) monter? Passar väl inte riktigt ihop? Eller tänker jag fel nu?

Visa signatur

rest in peace Dreamcast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stabil
Nu hänger jag inte med... G5:or (Apple, mac?) i MS (microsoft's?) monter? Passar väl inte riktigt ihop? Eller tänker jag fel nu?

Xbox 360 = PowerPc = Mac

Permalänk

Oh shit, är den så stor i verkligheten?
Trodde att den var bra mycket mindre.

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk

Tycker Xbox360 ser ut som en vanlig Digital TV box, varken ful eller snygg. Det är insidan som räknas

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeckoYamori
Konsoler är och har alltid varit datorer.

Fast de har inte alltid sett ut så =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Xbox 360 = PowerPc = Mac

Inte nödvändigtvis. Alla Macar änsålänge använder PowerPC men alla powerPC sitter inte i macar.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Inte nödvändigtvis. Alla Macar änsålänge använder PowerPC men alla powerPC sitter inte i macar.

Nej, men det var inte det han frågade.

Permalänk
Citat:

Och ni som tycker den är ful har verkligen dålig smak, och ni som gillar bilen ännu sämre.

WORD!

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Avstängd

Vad är det för 2 knappar under startknappen? De finns inte med på andra bilder.

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Xbox 360 = PowerPc = Mac

PowerPC är väl änndå IBM som producerar
Iofs mycket möjligt att dom använder mac'ar för att spela upp det

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Sötast

Hemsk, kontrollen ännu värre

Permalänk
Medlem

Äh, Revoluton är mycke snyggare
Dessutom är den inte större än 3 DVD fodral

Visa signatur

"Destiny Is What We Create"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyberZone
PowerPC är väl änndå IBM som producerar
Iofs mycket möjligt att dom använder mac'ar för att spela upp det

Självklart.

Permalänk
Medlem

Alla klagar på Ps3, att den är så ful. Det är ju helt underbar om man jämför med xbox 360. Och varför heter den 360? Den är inte rund och den har inga värden som kan drar till talet 360?!?!

Jag tycker den är bra mycke fulare än både xbox (1) och ps2.....

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk
Avstängd

Xbox'en har ju värdelösa kontroller, det har däremot sony verkligen lyckats med. Enkel, men avancerad.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+
2x GeForce 6600GT 256 mb ddr3 (SLi)
2048 mb ram minne

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Vad är det för 2 knappar under startknappen? De finns inte med på andra bilder.

???? Under startknappen sitter en lucka som troligen gömmer USB portarna. Om du menar dom 2 små avlång under (till vänster) om DVD:n så är det minneskortsplatserna, den lilla knappen sidan om dom är nog connect knappen när man ska ansluta handkontrollerna. Svarta till vänster (överst) är troligen IR till fjärren.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Musa
Alla klagar på Ps3, att den är så ful. Det är ju helt underbar om man jämför med xbox 360. Och varför heter den 360? Den är inte rund och den har inga värden som kan drar till talet 360?!?!

Har du missat deras reklam totalt ? Dom har sina ringar överallt. Dom vill ju koppla samman hela planetet över Live. Vill iallafall få det till de.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av USDirt
Xbox'en har ju värdelösa kontroller, det har däremot sony verkligen lyckats med. Enkel, men avancerad.

Smaksak, själv gillar jag xbox handkontrollerna för att dom äntligen gjort en i storlek normal istället för barn 8 och under. Sen att dom satsar vidare på småbarn genom att göra den nya PS handkontrollen så att dom kan peta näsan med den är väl bra på sitt sätt.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Musa

För att dom vill ha lite roligare namn? Du kanske tycker nintendo skulle kallat sina konsoller Nes, Nes 2, Nes 3, Nes 4, Nes 5 osv?

Och 360 associerar vi som inte är helt bakom flötet till ring of light och xbox live som tar dig jorden runt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av USDirt

Så du har provat dom? Fränt.

Faktum är att Controller S var otroligt bra, och dom har gjort den bättre och snyggare medans sony har snott en design från gamepads som såldes i mitten av 90-talet och dom har tom lyckats att inte fixa DS2:s brister, inga triggers och spakarnas placering.

Permalänk
Medlem

Ja du det har jag missat, men okej då fattar jag

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ehm, nej. Bakom varje 360-monter stod två G5or.

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nurfen
Ehm, nej. Bakom varje 360-monter stod två G5or.

Men snälla människa läs vad jag skriver. I microsofts monter fanns det stationer där besökarna fick spela 360, dom använde alpha-kitsen som är Powermac G5 men företag ATI som tillverkar grafikkretsen hade en fullt fungerade xbox360.

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2420&p=6