Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erict200
den där har bara 1 hörlur?

Ja, ser så ut på bilden, men det är den där. Det står i broschyren (papper) som jag har att det är HBP-60 som medföljer. Där avbildas den f ö också med en lur... Bara SE vet varför...

Visa signatur

Dell Inspiron 6400, Intel T2300 Dual Core (Yonah)@1.66 GHz, IBM 945GM grafik (spelar aldrig), 1024 MB DDR2, 80 GB HD,Vista Ultimate, Dell inbyggd Bluetooth

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erict200
sooft. vart köpte du 3.5mm honan?

ingen aning, hittade bara bilden på någon forum..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
ingen aning, hittade bara bilden på någon forum..

You tease!

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Har också gjort den där modden. Hade lite problem med lödningen (darrig ) och den ena plastbiten. Tog ett borr och gjorde hålet lite större så fick jag genom sladden till sist. Tyvärr så blev hålet lite för stort så nu kan sladden röra sig i den änden och glappar därför lite. Men det ska fixas med lite lim! Jag körde med hörlurarna som jag fick med till min mp3. Låter väldans mycket bättre. Egentligen så var ju ljudbilden på dom andra lurarna helskum.

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

Skulle det inte kunna vara någon vänlig människa som kan slänga ihop en faq om denna underbara telefon!! Men sidor där man t.ex. kan hitta themes o.s.v!?

Permalänk
Medlem

Jag vill veta om de finns någon k750 sida, typ som myT610 som fanns när den kom.

Permalänk
Medlem

Går det att tilldela plats på minneskortet för sms, mms, kontakter och övrigt?

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hkman
Jag tror inte den säljs löst. Jag har letat som en tok, vill ha en i backup ifall jag kvaddar min när jag ska modda den med andra lurar.

Det säljs visst löst och finns att köpa i en välsorterad mobil-butik. BRS Telecom i Örebro har.

Visa signatur

| Apple iPod nano + Apple HiFi ' Sony Ericsson K700i ' Sony Ericsson S700i ' Sony Ericsson Z1010 ' Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W800i, Sony Ericsson W900i 'Sony Ericsson W850i ' Sony Ericsson K800i, | HP DV9244; AMD 64 Turion X2 TL52, 2048Mb DDR2 RAM, 256MB Geforce 7600, 240GB + 500 GB Extern HDD, 17" Widescreen WXGA+

Senaste inköp: SE K800i Kommande köp: Nokia n95 (snacka om att bryta SE-trend..)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
ingen aning, hittade bara bilden på någon forum..

3,5mm honor finns ju bla på ELFA, Clas Olsson och även typ El-giganten osv osv...

Permalänk
Medlem

Lämnade in min mobil på lagning för några dagar sedan. Får hoppas att jag får tillbaka en mobil med en fungerande joystick.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det ska vara så att telefonen inte laddar sig om man kör med usb kabeln och inte har kopplat ifrån den i win? För åt mig så vill den inte laddas när man kan leka med minnet i win. Men det kanske är en feature :p.
Har firmware verision R1J002, har uppdaterat telefonen en gång för några veckor sen.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Upplevde också att den inte laddades när jag hade den i usb-porten... Fick blixt som symboliserar laddning, men när jag tog ut telefonen efter ett bra tag var batteriet lika dåligt som innan.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av splix
3,5mm honor finns ju bla på ELFA, Clas Olsson och även typ El-giganten osv osv...

är det inte mono på dom där...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knogen
Upplevde också att den inte laddades när jag hade den i usb-porten... Fick blixt som symboliserar laddning, men när jag tog ut telefonen efter ett bra tag var batteriet lika dåligt som innan.

Kan vara så enkelt som att den laddar mycket långsammare genom USB-kabeln jämfört med elkontakten

//armis på brorsans dator

Visa signatur

pussa mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mothafukka
Kan vara så enkelt som att den laddar mycket långsammare genom USB-kabeln jämfört med elkontakten

//armis på brorsans dator

Precis, man får räkna med att laddningen går väldigt mycket långsammare genom USB än genom vägguttaget.

Visa signatur

| Apple iPod nano + Apple HiFi ' Sony Ericsson K700i ' Sony Ericsson S700i ' Sony Ericsson Z1010 ' Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W800i, Sony Ericsson W900i 'Sony Ericsson W850i ' Sony Ericsson K800i, | HP DV9244; AMD 64 Turion X2 TL52, 2048Mb DDR2 RAM, 256MB Geforce 7600, 240GB + 500 GB Extern HDD, 17" Widescreen WXGA+

Senaste inköp: SE K800i Kommande köp: Nokia n95 (snacka om att bryta SE-trend..)

Permalänk
Medlem

När man precis har fått telefonen hur länge måste man ladda den då..alltså första laddingen??

Permalänk
Medlem

Står i papprena du får med. Men 4 timmar kan jag väl säga.

Permalänk
Medlem

Klämde på en K750i igår... läcker telefon! Men jag tycker att skärmen är bättre på min Z1010.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Okej..det är så att jag inte har fått den än så jag kan itne kolla i papprena.. var bara intresserad av hur lång tid det tar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rengch
Okej..det är så att jag inte har fått den än så jag kan itne kolla i papprena.. var bara intresserad av hur lång tid det tar!

Man brukar rekommendera 16 timmar, men med de här batterierna går det bra med 4 också. Jag rekommenderar dock fortfarande 16, om man har tid till det, så vet man att det funkar.

nikce: Z1010'ns skärm är några millimeter större, kanske kan vara det du märkte.

Visa signatur

| Apple iPod nano + Apple HiFi ' Sony Ericsson K700i ' Sony Ericsson S700i ' Sony Ericsson Z1010 ' Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W800i, Sony Ericsson W900i 'Sony Ericsson W850i ' Sony Ericsson K800i, | HP DV9244; AMD 64 Turion X2 TL52, 2048Mb DDR2 RAM, 256MB Geforce 7600, 240GB + 500 GB Extern HDD, 17" Widescreen WXGA+

Senaste inköp: SE K800i Kommande köp: Nokia n95 (snacka om att bryta SE-trend..)

Permalänk
Medlem

och jag som kvaddade min z1010 igår... blir väll en k750i

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

Längre tid med laddning första gången Gäller Bara NiCd och NiMh battier. Dagens Polymerbatterier har inga sånna bahov. 4h räcker gått å väl. Att ladda längre första gången ger inga vinster i livslängd.
Det har blivigt en myt av det hela som är rent missvisande.

Och jag kan lova att jag har Aldrig någonsin laddat längre första gången med någon batteri.
Skulle man skita i det med NiCd och NiMh också så är man ändå uppe på samma nivå efter några få cyklingar

Permalänk
Medlem

Okej så då blir det fyra timmars laddning när jag får den!!

Permalänk
Medlem

Jag har installerat pc-suit och hela faderittan, men ajg blir inte klok på grejorna...
Minneskortet dyker upp som flyttbar disk H: och går jag in i den finns där fyra mappar och två textfiler med info om kortet... Jag provade att lägga in musik den vägen genom att "dra dem" till de olika mapparna. JAg hittar dem ändå inte i telefonen...
Använder jag dock "File manager" från Sony Ericsson får jag svenska namn på mapparna och här går det utmärkt att lägga musik... Men det står ju telefonminne i detta program... innebär det att de inte hamnar på minneskortet???
Jag fattar fan inte...

Permalänk

gillar inte knappar

Permalänk
Medlem

Den finaste telefonen på marknaden imho, om P1000 Hermoine blir en besvikelse får jag slå till på denna

Permalänk
Medlem

Jag är jäkligt sugen på en K750i, frågan är bara om det är värt att köpa den nu, eller om man borde vänta på w800i eller rentav någon annan mobil?
Det lär ju komma en hel del utmanare...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Det lär ju komma en hel del utmanare...

Det gör det väl alltid?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
Den finaste telefonen på marknaden imho, om P1000 Hermoine blir en besvikelse får jag slå till på denna

P1000 lär nog dröja ett tag till. (Har dom ens presenterat den än?), så jag skulle nog slå till nu, tror inte man hittar en lika fullutrustad telefon på länge.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

vet inte om detta har tagits upp innan i tråden. (pallar inte läsa 29 sidor)

vilka teman funkar till k750i? funkar dom som är till k700i? eller kanske dom till t610/t630?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |