vilken e bäst icemat/qpad/steelpad

Permalänk
Medlem

vilken e bäst icemat/qpad/steelpad

hej jag undrar vad e bäst

Icemat

Qpad

Steelpad

vad e det för skillnad på dom vilken ska man ha jag ha mx518

är suger på ice men vill veta mer och vilket pris ska man ge för en ice qpad eller steelpad hjälp

Visa signatur

johan572

Permalänk

vad e det för skillnad på dom?

Står nog på tillverkarens hemsida.

Permalänk
Medlem

fuuunc xD

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det beror väl på vad man gillar för glid osv. känslan är väl olika men den kan man inte beskriva. bara testa av polare eller nåt. Föredrar personligen Steelpad.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Avstängd

ratpadz:)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

steelpad s&s

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Fatal1ty pad

Permalänk

Ingen aning om de andra, men jag har icemat, och den funkar bra!

Permalänk
Gäst

Som sagt, QPAD.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
steelpad s&s

Ska bara låna tråden och fråga en sak. Steelpad S&S tkr ajg är skitbra men min har börjat tappa fäste, alltså fästet mot bordet. Ngn som vet hur man kan åtgärda det?:)

Permalänk
Medlem

qpad 4 the win

Permalänk
Medlem

Bulta fast Steelpaden om du tappar fästet eller skaffa dubbelhäftande-tejp.

Permalänk
Medlem

Största Qpad!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
steelpad s&s

FTW

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

http://www.sweclockers.com/html/recension/rec_050107_ulti-mat... <---- läs den, bästa musmattan jag haft qpad är skön tills man testa ultimat å pads jäklar vilket härligt glid är även mycket bra utan pads..

Man e rent ut sagt dum om man köper någon av ovanstående alternativ... tro mig ni kommer alldrig ångra er när ni fått händerna på en ultimat..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Jag gillar ju personligen Icemat 2.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

så har bestämt mig det blev en xxxl qPAD FAN VAD SKÖNT DEN E

Visa signatur

johan572

Permalänk

Å vad trött jag blir på alla visst qpaden e skön, men testa en ultimat, men visst smaken e som baken ,, men någon mer än jag borde väll ha en ultimat här på sweclockers??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Qpad (XXXL) av de som står där iaf.

själv använder jag func

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk

Själv har jag en eXactmat X Control från Razer Inc. och den är riktigt bra. Rekommenderas.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem
Permalänk

qpad med farcry-motiv

xxxl....

xxxxxxxxxxxxxxxl förresten. Det är största i varje fall. Nästan lika bred som mitt t-bord.