Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jockos
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?...

funkar denna som icemat med?

lite kryddad men annars ja.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Köper en idag, ska prova med min mx510. hoppas den fungerar

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Avstängd

Får väl köpa en sån och prova, 49kr är inte så mycket.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem

skickade iväg en polare att köpa en sån idag, får se om den godkänns ;D

Edit: Jag har spelat med den här som musmatta hela natten nu och den fungerar utmärkt, jag har en MX510 på den med mouse-skatez och den flyter jävligt fint

kan väll bara säga att den är fullt godkänd och rekomenderas!

Visa signatur

Speldator: AOpen XC-Cube EZ482 | AMD 64 X2 4200+ | 2 GB Kingston HyperX LowLatency | inno3D 7800GTX 256MB | DVD-RW | 200GB Sata

Jobbdator: AMD 64 3400+ | 1 GB Kingston HyperX UltraLowLatency | GeForce 5800 ULTRA 256MB | DVD-RW | 200GB Sata + 300GB extern.

Permalänk
Medlem

Nej steelpad osv är inte bättre än QPAD XXXL, har testat dom flesta musmattor, men denna är jag fast vid nu. Skönast verkligen, men det är ju en smaksak.

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Medlem

någon som har provat än?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Desk
skickade iväg en polare att köpa en sån idag, får se om den godkänns ;D

Edit: Jag har spelat med den här som musmatta hela natten nu och den fungerar utmärkt, jag har en MX510 på den med mouse-skatez och den flyter jävligt fint

kan väll bara säga att den är fullt godkänd och rekomenderas!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blafa
någon som har provat än?

Sådär blafa, skulle du bara läst lite, istället för att kolla på nya poster

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Medlem

oj såg tyvär inte det.. ibland har man för bråttom ber om ursäkt för det

Permalänk
Medlem

okej. då köper vi en massa såna och säljer på tradera som "billigare och större kopia av steelpad" för 100 kr

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jojje_c1
okej. då köper vi en massa såna och säljer på tradera som "billigare och större kopia av steelpad" för 100 kr

haha dagens bästa=)

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jockos
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?...

funkar denna som icemat med?

Tjejen har ett sånt bord.
Funkar inte med optisk.. testat.

Visa signatur

.:Ryzen 7 5800X3D ♠ Noctua NH-U12S ♠ Gigabyte X570 Aorus Elite ♠ Corsair 2x8GB 3200MHz CL16 Vengeance RGB Pro ♠ Sapphire Radeon RX 7900 GRE 16GB Nitro+ ♠ Asus TUF 850W ♠ Fractal Design R6:.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LupX
Tjejen har ett sånt bord.
Funkar inte med optisk.. testat.

bord?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shameee
Den kanske är rätt bra i början? Men du kan ju ha haft dåliga skatez på musen som slet ut mattan, men mycket mer kan man inte kräva av en IKEA-musmatta, den är ju som sagt billig.
Köp en Steelpas S&S, BÄSTA mattan enligt mig, har testat en massa, men vilka skatez jag använder är en hemlighet

Och ja, skatez är verkligen rekommenderat, kostar bara runt hundralappen!

Öh, det va ju "ulti-mat" som han Quotade & menade & inte IKEAs bakplåt.

Visa signatur

*****PS:...all stavknas från c2c e © skyddat ;)*****
>---------------------(3DMark)--------------------<
{03-64.620p}-{06-16.890p}{Vantage-10.103p}
-->("Profil", för HårdVara info.Gammal info,ej uppdaterad!)

Permalänk
Medlem

annars lär en sån där vit plastskärbräda funka bra, har en polare som brukade köra med det.

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aendy
annars lär en sån där vit plastskärbräda funka bra, har en polare som brukade köra med det.

haha de måste sett kul ut på lan.. hehe tänk alla sitter med sina icemats,qpads,steelpad osv...så kommer han med en skärbräda

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Mamsen var på Ikea och köpte en idag... har provat lite under eftermiddagen ( kör MX510 utan några skatez ) Tycker att det verkar bra, fin glid, inte så skrapigt ljud, och sensorn "hackar" definitivt inte!

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

jag kan ju säga att iaf i mitt tycke så e den underbar!

Visa signatur

Jag vill ha en rOsa elefant, en svart kamel och en limegul kanin :)

Permalänk
Medlem

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=2&langId=-11&productId=11032

Själv kommer man att montera datorn i sign i detta fina sängbord under kommande helg

Visa signatur

System: Amd S939 3500+(NC) Thermaltake Bigwater| Mobo: Asus SLI DELUXE | Grafik : xfx Geforce 6800GT PCI-E med NV silencer 5 | System HD: Raptor 36.7GB | Lagring: 2st Maxtor DiamondMax 200GB/st | Minne: OZC Platinum | Chassi: Antec gammalt grått lanboy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <==Ic3==>oscar
annars kna man alltid såga bara att typ alla icemats o steelpads inte funkar med alla möss tex min optiska jag har en steelpad som ligger o dammar just därför..

är din mus från tidigt 80-tal eller?

Visa signatur

all work and no play makes jack a dull boy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C4N0
Köpte en och den slets ut efter en vecka.
Helt jävla värdelös musmatta, kan inte förstå hur dem kan gett den så bra betyg på recensionen här på Sweclockers.

Pratar vi nu om att du har enbart använt den till att köra musen på, och inte torkat skorna på den innanför dörren?

Permalänk
Medlem

funkar dom bra då? ska nog köpa en jag med

Permalänk

ska nog köpa en sådan och testa

Permalänk
Medlem

bra att veta
För bästa resultat, smörj med lite fett eller olja före användning.

Permalänk
Medlem

några flera som testat?

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Silverstone FT02 | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

hmm funderar på att köpa en sådan...

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

hur stor är dom igentligen då? bakplåt låter ju skit stort;D

Permalänk

man kan ju alltid kapa den hehe;)

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jo4Cim
hur stor är dom igentligen då? bakplåt låter ju skit stort;D

41 x 35 cm
står i länken ju

Permalänk

Kan inte alla som skriver, "ska nog köpa och testa" vänta med att skriva tills dom har testat om den funkar och skriva en recension på den istället för massa onödig inlägg!