Permalänk

P900 Display Problem? (Hjälp)

Hej!

Jag köpte i förrgår en p900 i nyskick från tradera.com och har inte haft några problem med den öht.

Ringde idag och pratade med säljaren och tackade för ett bra köp, samt informerade honom att jag lämnat positivt omdöme åt honom. Inget speciellt med det, satt och fipplade med jog-dialen lite medans jag pratade med honom.

Sen när jag och några polare ska ut och äta pizza så märker jag att bakgrundsbelysningen inte fungerar, har provat göra en komplett återställning av telefonen samt pillat i skärminställningarna, av/på och energisparläge osv.

Det verkar som att energisparläge är på hela tiden, för diplayen tänds aldrig så det blir väldigt svårt att se något. I övrigt fungerar allt som det ska.

Vad ska jag göra? Alla butiker stängda och ericssons support stängde för 1½ timme sen. Måste ju ha min telefon.

Permalänk
Medlem

Lämna in den när supporten öppnar?

Permalänk

Har inget kvitto eller något iom att den är köpt begagnad, dessutom har vi inget sony ericsson-kontor eller dylikt iom att jag bor på en liten ort.
Dock kan jag lämna in den till någon av de lokala elkedjorna, men det blir ju först på måndag iom att dom stängt för helgen.

Permalänk

Man kan kanske stänga av och på skärmen... kollat det?

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem

Min p910 stänger av belysningen på skärmen ibland, kollat om din kan ha gjort det?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det första jag skulle prova är en sån enkel sak som att stänga av telefonen och ta ur batteriet i ca 20 sekunder och sedan starta den igen och kika igenom skärminställningarna om belysningen är på/av/automatisk.

Visa signatur

beep bop bop

// Pontus