BF2 tråden, använd gärna denna

Permalänk
Avstängd

nån mer än jag som inte kan logga in?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
nån mer än jag som inte kan logga in?

Du är inte ensam....:(

Visa signatur

Core 2 Quad Q6600 | MSI P45 NEO-F | 2 x 2GB A-Data Vitesta | Sapphire Radeon HD4850 512MB | Intel X25-M G2 80GB SSD | 320 Samsung SpinPoint F1 | Antec Sonata III

Permalänk
Medlem

Funkade om man retryade lite..

Permalänk
Medlem

Har inte funkat på hela kvällen för mig. Är t.om. tvungen att boota om datorn när det hänger sig, riktigt störigt när man bara ska testa..

Visa signatur

Stationär: C2D E6600 2.40GHz, Noctua NH-U12F, P5W DH Deluxe, Corsair Dominator TWIN2X6400C4D 2048MB DDR2, Club 3D 8800GTS, Raptor 10000rpm 37gb, Samsung 970P TFT + Samsung 40" M86 1080p.
Bärbar: HP HDX16
PSN: Spaxo

Permalänk
Medlem

det fungerar inte att retrya för mig kommer verkligen inte in :*(

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spax0
Har inte funkat på hela kvällen för mig. Är t.om. tvungen att boota om datorn när det hänger sig, riktigt störigt när man bara ska testa..

Lustigt nog så släpper hängingen om man tar loss nätverkssladden, så det kan du testa för att slippa starta om.

Permalänk
Medlem

Det går att logga in men det tar lite tid tyvärr.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Det går att logga in men det tar lite tid tyvärr.

Vad innebär lite tid? 5 min?

Visa signatur

Stationär: C2D E6600 2.40GHz, Noctua NH-U12F, P5W DH Deluxe, Corsair Dominator TWIN2X6400C4D 2048MB DDR2, Club 3D 8800GTS, Raptor 10000rpm 37gb, Samsung 970P TFT + Samsung 40" M86 1080p.
Bärbar: HP HDX16
PSN: Spaxo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av samurai
Har du ens läst FAQen?
Saxat direkt från den:

Q: Var kan jag se en lista på vad som krävs för olika medaljer, ranker etc?
A: Ubar

Konstigt, länken funkar inte för mig.

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
jag spelar bara demot hittils men behöver hjälp med att flyga helikoptern sitter med joystick. problemet är att helikoptern "wobblar" en stund för att sedan nästintill lägga sig på sidan att störta finns det några tekniker eller någonting för att lära sig flyga bättre, men flygplanen klarar jag utan problem.

rolla inte

min flyger stabilt ibland måste jag rolla lite åt motsatt sida för att den vänder en bit men annars rakt och fint, så jag hanterar flygningen rätt bra men själva stridstekninken i både flyg/heli är usel än så länge

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spax0
Vad innebär lite tid? 5 min?

Mer eller mindre ja, bara att låta det gå.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vb
Lustigt nog så släpper hängingen om man tar loss nätverkssladden, så det kan du testa för att slippa starta om.

åfyfan!hoppas det fungerar för mig med.
är lagom less på att måsta trycka in reset på datorn varje gång man inte kan logga in på bf2.

Permalänk
Medlem

Purple Heart
· 1:4 Kill to Death Ratio (5 kills, 20 deaths)

Har testat det nu.... få se om jag får en purple heart nu

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Avstängd

nått som är irreterande är när folk snor MIN helikopter och inte landar den och kliver ur när jag söger åt dem...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

nått som är irreterande är när folk snor MIN helikopter och inte landar den och kliver ur när jag söger åt dem...

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem
Citat:

Hoppas du skämtar..

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Förstår inte heller vad du menar....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Purple Heart
· 1:4 Kill to Death Ratio (5 kills, 20 deaths)

Har testat det nu.... få se om jag får en purple heart nu

Det är 5:20 man ska ha.

Permalänk
Medlem

Kameramissilen "drar" du mot det håll du vill ha den.
Inte klicka mot en mål bara si så där utan håll in musenknappen och försök styra den med musen.
Om du kan banorna bra kan du slå ut fiende helikoptern när din helikoptern bara har kommit upp några meter.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Förstår inte heller vad du menar....

de går inte ur när jag säger åt dem... Sedan flyger de 1 minut och crashar för att de har för snävvinkel mot marken när de siktar på nån pansarvagn.. noobs ska ha lite respekt för dem som kan spela...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

de går inte ur när jag säger åt dem... Sedan flyger de 1 minut och crashar för att de har för snävvinkel mot marken när de siktar på nån pansarvagn.. noobs ska ha lite respekt för dem som kan spela...

Så du ska ha ensamrätt på hellin?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem
Citat:

Men lilla pojken min, de kanske inte vill gå ur helikoptern där du landat den och desssutom bestämmer väl inte du när de ska av och på. Att de också kraschar för att de är nybörjare är ju också förfärligt.

Respect bro!

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smolk
Konstigt, länken funkar inte för mig.

Testa http://ubar.bf2s.com/

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem

Jag blir irriterad på folk som punishar för minsta lilla.

Tex 2 jänkare står vid ett staket i gulf of oman, jag kastar en handgranat, någon idiot springer blint fram till den och flyger åt helvete.

blir straffad -.-

Samma kille landar helikoptern tar upp sin clanpolare jag är nära och säger "need pickup" men han lyfter för hans clanspelare var på den redan. Teamwork for teh win!

eller folk som heter snakeASS Assman ####ass osv.

sen har vi dom där "dåliga" commanders.

Jag får 23 poäng och kommer att bli 3a i sammandraget och få en brons stjärna ( )

Men mister snakeASS har 12 vi vann rundan så han får 24

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
Det är 5:20 man ska ha.

5/20 = 1/4

Kills och death ska förhålla sig som 1:4, dvs death ratio ska vara fyra gånger större än kill ratio. Sedan är 5/20 minimum.

Visa signatur

There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Låt dem spela så de blir bättre. Skärp dig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Men nej!, det är precis personer som du jag hatar in-game.
Folk som tror att dom äger det fordonet och kanske det också. Sen om de inte får fordonet först (givetvis står de och trycker "E, E, E, E, E, E, E, E" för att komma in först), men låt oss nu säga att de ändå misslyckas med att få fordonet. Vad gör de då ?, jo självklart så ställer de sig precis framför fordonet i hopp om att man ska råka ut för en TeamKill.

Efter det så loggar dom ut.
Spammar lite "wtf, lol, stfu"-ord på IRC.
Skriker på någon stackare på MSN.
Gnäller lite på ett forum.

Blääää!.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
Folk som tror att dom äger det fordonet och kanske det också. Sen om de inte får fordonet först (givetvis står de och trycker "E, E, E, E, E, E, E, E" för att komma in först), men låt oss nu säga att de ändå misslyckas med att få fordonet. Vad gör de då ?, jo självklart så ställer de sig precis framför fordonet i hopp om att man ska råka ut för en TeamKill.

Blääää!.

z7torm till exempel höll på så igår.. å vad jag inte tycker om den personen!

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols

Blääää!.

Håller med dig där . Spelade på One.se den med 50 slots igår .
jag har respekt för dom kan flyga , alla fluger bättre än mig kör bara med mus men illafall så satte sig en spelare in i helikoptern . då ska självklart en annan newbie sjukta på han med raktegevär . då han plockar en nästan hel grupp!

Det värsta han sa oxå att han inte kunde vänta 1 minut .
och jag Citerar :"WTF DID YOU PUNISH ME YOU FUCKING N00BS"

om det kommer forsätta så här kommer det tamefan bli nya Counter-strike med skitungar som inte kan spela.

Permalänk

är det bara jag som tror att CyberVillain skämtade?