Permalänk
Medlem

Okej,, då vet jag det
Så man bör inte hugga ner träd när Fo är i närheten?

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Och nu har vi råkat ut för något igen åklart, någon idiot förstörde våra cottonfields

Permalänk
Medlem

fan va svninigt, vi borde kanske sätta upp någon sorts mur runt hela swectown eller nåt?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Vi ska först göra staket runt vår farm, sen ska vi bygga mur runt byn för husen är låsta så de kan iten ta något där.

Permalänk
Medlem

vi ska ha en stenmur runt hela byn sen

Permalänk
Medlem

jag har råkat slänga bort mina ikoner till Wurm , hur ska jag göra för o lira ?

Permalänk
Medlem

...finns det inte lättare sätt att skaffa käk än att forage gräs hela dagarna, blir mer hungrig av att leta än vad jag var innan.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

snake, jo senare när vi fixat cotton och gjort fiskespö

Permalänk
Medlem

Har gjort dagens goda gärning enligt mig iaf, har huggit några logs samt fixat ihop lite plankor och lagt vid centrum. Skulle gärna fortsätta många timmar till, men jag måste orka jobbet också :/

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk

Jag hoppar väl oxå in och tittar lite då... nickar Kongo...

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk
Medlem

ähh skit i jobbet, detta spel får bli ditt nya jobb xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
ähh skit i jobbet, detta spel får bli ditt nya jobb xD

Jag kommer in imorgon efter 16.00 igen. Ska försöka lära mig lite mer då, det är lite knepigt i början, men man lär sig väl rätt snart misstänker jag Hoppas vi slipper fler otrevliga besök dock...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Tjenare alla, jo jag tänkte börja spela detta looovande spel.

Kan någon ge mig en vägbeskrivning till er Swec by?

Permalänk
Medlem

Gå mot ljus pelaren som man kan se från vart som helst av världen, sen när du är framme så klättrar du över en kulle mot nordöst då lär du se en sjö och lite eld o sånt, finns tillochmed en skylt inne i staden som det står "swec" på.

Visa signatur

-haxorn

Permalänk

Idag har jag lagat en massa mat av varierande kvalitet. Men gått upp mycket i skill. Ett staket har byggts runt vårat fält sedan någon var å grävde i det å förstörde våra cottonplantor.

Annars har det varit en fin dag.

Permalänk
Medlem

FAQ Uppdaterad med en bild! Bilden är tagen mot NE, alltså när man kommer från staden är det rakt fram förbi ljuset.

Permalänk
Medlem

Har nu även också anslutit mig till byn vid namn Canisto
Värkar dö trevligt de här ju

Har bara 2 frågor..
1. Hur gör man eld? Vad behöver man till de och var får mand e ifrån?
2. Var hittar jag "Options" så jag kan ställa in grafik osv.?

Over and out.

Permalänk
Medlem

Eld gör du genom att hugga logs till kindling och sen använder du steel och flint på den för att göra en Campfire.
Ställa in options gör du ju innan du sätter igång själva spelet, finns en knapp bredvid play som det står options på.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Vi hade besök i natt, som tur var dog ingen!

Björnen har upptäckt haxxe:

En vild jakt blir resultatet:

Inf dyker upp, oanandes om hotet, men han klarade sig också!

Och en slutbild!

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Hur löser man detta?

Jag har en styck död Wild-cat, som jag vill ha "pelt" ifrån.
För att få det måste jag ha" Bouchersknife". Det går inte att göra klart den kniven utan att använda pelt i slutet.... usch. Moment 22..

Permalänk

Ny uppdate i natt: *Bushes and fruit trees may now be harvested. Nu får vi återbäring för att vi valt att inte hugga ned fruktträden! :D:up:

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Ny uppdate i natt: *Bushes and fruit trees may now be harvested. Nu får vi återbäring för att vi valt att inte hugga ned fruktträden! :D:up:

Jaaaa! Jag ska ut och plocka nu! Vet vart det växer jävligt mycket frukt!

(om någon undrar varför i hela friden jag är uppe kl 08 beror det på att jag vaknade och fick lust att gå ut i köket där kaffe bryggaren stod på, tur jag inte sov till 14 som jag brukar, fråga mig inte varför jag helt plötsligt vaknade...)

Permalänk
Medlem

Detta verkar väldigt intressant, jag hoppar på ikväll och försöker hitta till Swecbyn. Robfox blir mitt namn

Måste man skapa en ny karaktär om man dör, eller återuppstår man?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Måste man skapa en ny karaktär om man dör, eller återuppstår man?

Du dör, förlorar lite stats (0,2 på varje enligt hörsägen) och återuppstår i New Town, staden du börjar i. Det mest irriterande med att dö är att tvingas gå ändå bort till ljuspelaren igen.

Edit: Klanterier

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Jaaaa! Jag ska ut och plocka nu! Vet vart det växer jävligt mycket frukt!

(om någon undrar varför i hela friden jag är uppe kl 08 beror det på att jag vaknade och fick lust att gå ut i köket där kaffe bryggaren stod på, tur jag inte sov till 14 som jag brukar, fråga mig inte varför jag helt plötsligt vaknade...)

Duh. ditt beroende pejlade ju in dig på Minupdaten

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur

Fan va gött. Hoppas man får mycket mat av dom. Jag kanske kan tilllaga äppelpaj

Permalänk
Medlem

Detta verkar coolt, ska tanka nu och försöka hitta till swectown sen!

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Hmm vad är det för systemkrav egentligen? Kör allt som det var och går fruktansvärt segt.. runt 7fps.

Och, tog fan 1 timma att komma till det jävla altaret, skulle jag klättra skadades jag bara så jag gick segt, och eftersom det hackade gick det baaajssegt. Så nu tänker jag inte gå mer om ingen kommer och hämtar mig vid altaret och visar vägen till byn

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk

Jag är på väg, nickar freknemuff.

Permalänk
Medlem

Elite och Freknemuff kom fram tillslut

7fps låter inge skoj. Det är Java vilket kanske inte är optimalt men jag får iaf 20fps och det är okej. Känns som man måste ha high-end system för att få jätte bra fps. Kan bero på den underbara grafiken