World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
MAINSTREAM(stava)

Maintenance?

Permalänk
Medlem

vars ska man grinda som lvl 39 mage för att få pengar snabbt? alliance

Permalänk
Medlem
Citat:

Står och tänker för mig med. Men kom ihåg att det är MAINSTREAM(stava) idag sevrarna kommer 11:00

Svenskt uppslagsord
underhåll underhållet underhåll underhållen subst.
skötsel

Engelsk översättning
maintenance, upkeep

Sådär, då har vi lärt oss något nytt idag. Då kan man slappa resten av dagen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Svenskt uppslagsord
underhåll underhållet underhåll underhållen subst.
skötsel

Engelsk översättning
maintenance, upkeep

Sådär, då har vi lärt oss något nytt idag. Då kan man slappa resten av dagen.

Den tackar man för.. Bästa jag ändrar mitt svar innan någon sur kommer.

Permalänk
Medlem

Jo då, vet att det är maintenance (tack och lov för klippa-och-klistra! skämtar bara) men tycker deras sida borde fungera i alla väder.

Stör mig duktigt på att när servrarna går ner så dyker deras sida också.

Edit:
Haha, så stavar jag fel på "borde".

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Sjukt mycket spamm!!11!oneonetwothreeletsgo!!!11

Då kanske du kan hjälpa mig, vet du hur man ändrar font i WoW?

Sökte på ui.worldofwar samt cursed men fann bara något trams som gav mig comic sans text vilket.. Sög.

Har sett SS där folk har en rak tjock font som är väldigt lättläst. Skulle vilja ha den men helt omöjlig att hitta hur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Då kanske du kan hjälpa mig, vet du hur man ändrar font i WoW?

Sökte på ui.worldofwar samt cursed men fann bara något trams som gav mig comic sans text vilket.. Sög.

Har sett SS där folk har en rak tjock font som är väldigt lättläst. Skulle vilja ha den men helt omöjlig att hitta hur.

Hmm, själva fonten vet jag inte. Du kan däremot ändra till fetstil/kursiv samt storlek i chatrutans inställningar.

Edit: Hah, det är redan onsdag. Inte undra på att servrarna inte är uppe. Tack för uppmärksamelsen downup.

Edit2: Lol...

|
v

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

[Error:441] Too much spam to handle please press a button. [OK] [IGNORE] [CLOSE]

Jag är inte hundra vad jag har. Ska se om jag hittar.

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=297

Tror jag det är.. Ta några delar av den Kan annars lägga upp den när jag kommer hem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Skulle bara vilja ha själva fontgrejjen, har redan en perfekt UI för mig.

Permalänk
Avstängd

är lvl 58 nu..har typ gjort alla quest..har bara BRD (de flest e klar) BRS Strat Scholo och AV quest kvar

kan ju inte bara göra instance hela tiden..vad ska jag göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Skulle bara vilja ha själva fontgrejjen, har redan en perfekt UI för mig.

'

Okey den var lite överdriven

Ska se vilken fil du ska dra ut.

Men ta bara filen ifrån

FRAMEXML!!!!:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
är lvl 58 nu..har typ gjort alla quest..har bara BRD (de flest e klar) BRS Strat Scholo och AV quest kvar

Som jag fattat det finns det inte så mycket annat än instanser/battlegrounds att göra hittills. Själv har jag bara orkat spelat upp en gubbe till 57, sen har jag hela tiden börjat på en ny (förhoppningsvis håller jag mig till denna nu).

Hmm, en grej som jag hade många trevliga tankar omkring innan WoW släpptes var hero-klasserna, hur de ser ut och hur det fungerar etc. Hoppas det blir spännande och att det kommer lite mer information om den biten inom närmsta framtiden. "On the horizon..." =/

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Grinda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Grinda

Och grinda lite till, @ PvE servrar gäller det 2-3 saker.

Instanser (Utanför BWL och MC då dvs) för ditt tier 1 set tills du blir less.
Grinda mobs för lite allt möjligt.
AV/WSG och leka zerg 99% av tiden.

@ PvP servrar har man iaf lite vettig random pvp (och såklart ?? som one-shot äger dig), vilket är 100 gånger roligare än att sitta i orgrimmar hela dagarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Grindat mig från 55 till 59. Har hälften kvar till 60 nu. Segt som bara attan men så här nära målet så hänger jag i silithus mest och nöter.

(Lär få på nöten nu, men jag har ruggigt svårt för instancer och hänger på efter övertalning. Inget jag strävar efter själv)

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Wooo I won!

Nu är det såhär att det jag kan är att installera addons, dvs slänga in filer i addonsmappen.

Framexml? Say what, come again?

Permalänk
Avstängd

okok då grinda igen..grindade 50k exp på två timmar..vad jobbigt...spelar också mitt alt warrior 40lvl, hunter lvl 34, priest 23

Permalänk
Medlem
Citat:

Hej.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Grindat mig från 55 till 59. Har hälften kvar till 60 nu. Segt som bara attan men så här nära målet så hänger jag i silithus mest och nöter.

(Lär få på nöten nu, men jag har ruggigt svårt för instancer och hänger på efter övertalning. Inget jag strävar efter själv)

Finns inget härligare när man sänker slutbossen i någon instans, och något man verkligen vill ha droppar!!
Men jag förstår hur du känner, tog ett tag innan jag började gilla det!

En hunter i våran guild blev glad igår:
http://www.thottbot.com/?i=27150

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner

Gjorde samma sak @ pve servern med min mage, gött med ostört (ingen som pvp-äger mig) 35kxp/h med frostbuild

Efter lvl 60 är det bara instanser som är kvar btw, och random pvp/zerg pvp @ AV/WSG.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det där är väl en bild på en horde spelare innan dom nerfade Paladins?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Finns inget härligare när man sänker slutbossen i någon instans, och något man verkligen vill ha droppar!!

Ahhhhh. Vill ha!
*mumlar tyst och svär över sig själv för att jag inte älskar instancer*

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Grattis till den Droppat 1gång för oss. Men är inte
http://thottbot.com/?i=36517 bättre?.. Visst kostar den. Eller jag är inte så bra på vad hunters vill ha

Permalänk
Medlem

Som amatörhunter ( ) så väljer jag bågen. Kör med crossbow nu och är ute efter ny båge.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Grattis till den Droppat 1gång för oss. Men är inte
http://thottbot.com/?i=36517 bättre?.. Visst kostar den. Eller jag är inte så bra på vad hunters vill ha

Det är ju nästan samma förutom att strikers mark har högre dps och attack powern på strikers gäller även melee. Så strikers mark är bättre.

Permalänk
Avstängd
Citat:

ja säkert..men att letar grupp i orgrimmar i timmar sen när man har hittat grupp då nån lefta mitt i instance..jag har gjort minst 20 BRD run och ALLA run har nån leave (sorry,i must go, och disc osv)

Permalänk
Medlem

Installera insomniax och det verkar bra, enda jag stör mig på är att varje gång jag använder en heal spell så kommer det en emote att jag gör det, hur får jag bort det?

Permalänk
Medlem

tror det är /healix så får man upp ett fönster med vilka spells den ska säga till om.
Hade det till fear förut.. riktigt irriterande när man fear kitar elites för då fearar man ofta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burman
tror det är /healix så får man upp ett fönster med vilka spells den ska säga till om.
Hade det till fear förut.. riktigt irriterande när man fear kitar elites för då fearar man ofta

Tack, fick bort det.

Permalänk

okej, jag har en liten druid på lvl 6 och jag undrar vilka profesions (felstavning) som är bra för en druid. jag är en tauren btw.