Nintendo 8-bit spel jag varvat utan fusk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Det gör det väll. Smaken är som baken (delad)

Jo men när man säger något som t.ex "Jag tycker det spelet är riktigt kul, och värt att köpa, dock är ju smaken som baken, delad och du kanske inte tycker det är kul"

Då är ju ordspråket fel, man delar ju inte smaken, utan den är olika. Det hade varit vettigare om man sagt t.ex "smaken är som snöflingor, olika." Fast kanske med en bättre formulering och exempel.

För inte delar jag smaken med dig om du inte tycker om spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seth-Enslow
nån som klarat cobra triangle?
vet att jag varit på sista bossen flera gånger
och vill gärna tro att ja fick ihjäl han men
tyvärr tror jag aldrig det inträffade.

Nej, där har vi ett spel till där vi kom till sista bossen, hajjäveln, den gick inte å få ihjäl. *morr*
Vi närmare eftertanke så klarade vi inte snake rattle and roll heller, samma sak där, sista bossen knäckte oss.

/Andreas

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krexx
Nej, där har vi ett spel till där vi kom till sista bossen, hajjäveln, den gick inte å få ihjäl. *morr*
Vi närmare eftertanke så klarade vi inte snake rattle and roll heller, samma sak där, sista bossen knäckte oss.

/Andreas

Cobra Triangle gillade jag aldrig fi fasen. Det var så svårt. Nej tacka vet jag Punch Out

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.