Permalänk
Medlem

BF2 polare/lirare

Tja tänkte bara fråga runt lite här om det är någon som är intreserad av att börja spela lite BF2 tillsammans med mig?
Det är nu så att jag är inte så överaktiv när det gäller att spela BF2 men när jag väl spelar så är det sjukt mkt roligare att spela ett par st.

Vad jag tänkte var det att när man sitter och spelar public så är man ett par st eller kasnke bara 2 som sitter o lirar på ngn server public, det kommer inte bli Clanspel utan bara några som gillar o lira tillsammans för det är kul.

Sen ska man hälst lära känna varandra lite så man får igång lite teamwork. Skulle gärna haft ngn att spela med för alla mina andra polare som spelar dator spelar dock bara CS och detta är tydligen ett spel man inte kan slita sig ifrån?
Men hör av er till mig om ni känner er manade!

Prognox@hotmail

Detta är då alltså de som har lust att spela lite tillsammans.
tar och samlar ihop Msn adresserna.

chilly_schrimp@hotmail.com Xfire chillyschrimp
Mellwing_1@hotmail.com Xfire mellwing
ootalibankockenoo@hotmail.com Xfire lsdboy
hallo_bonder@hotmail.com
tweakad@hotmail.com
eng1985@hotmail.com
fender_929@hotmail.com
we_man1@hotmail.com
show_me_all@hotmail.com
tsd77@hotmail.com
Gustavlilj@hotmail.com
nice_sloww@hotmail.com

Så nu är alla msn Adresser addade.
Men jag tycker strongt att ni ska instalera Xfire
Då detta är grymt bra att nå andra spelare.
Posta gärna era Xfire namn i tråden, de som är intreserade,
så ska jag lägga upp dom.

Programmet Xfire
http://www.xfire.com/xf/index.php
Värt att testa.

Lägg till mig där om ni fixar: drzprognox

Tror med att jag ska höra av mig till SRS:D

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja lira lite med några andra än mig själv och andra skumma typer på nätet Mellwing_1@hotmail.com

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Kolla in SRS. They are grrreat!

Citat:

Iden bakom SRS är att man ska kunna spela Battlefield 2 med lite taktik och lagarbete, utan att vara tvungen att delta aktivt i en klan, spela en viss mängd osv. Ingen tvingas delta i träningar eller matcher, utan man spelar när man hinner. Om du under en tät eldstrid plötsligt bestämmer dig för att Antikrundan är viktigare och utan förvarning traskar iväg till TV:n, eller om du som Blackhawkpilot inser att kaffekokaren bör prioriteras över dina lagkamrater så gör det inte så mycket.

http://www.z0idberg.frac.dk/
http://com5.runboard.com/bseriousrabarbersquad

Permalänk
Medlem

det skulle vara trevligt!!

hallo_bonder@hotmail.com

//gransson

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+ corsair pc3200 512Mb 120 Gb radeon x800xl 256Mb

[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/co/type/2/gransson.png[/img]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Kolla in SRS. They are grrreat!

http://www.z0idberg.frac.dk/
http://com5.runboard.com/bseriousrabarbersquad

Helt lysande det var ju precis detta jag menade Helt fantastiskt med en sådan här klan, det är ju jag...

Permalänk
Medlem

skriv in mig älskar att lira lite public ihop med nåra "polare"
eng1985@hotmail.com

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Inaktiv

har någon en vent/teamspeak server så jajamen Min mic är nämligen väldigt låg i BF2...

Permalänk

fender_929@hotmail.com , hör av dig om du vill game'a ^^, vi e 5-6st nu som lirar public tillsammans, så jävla äg . Vi har både ventrilo och teamspeak server också. Dom flesta har claner redan , så det blir inget clanspel. Men man kan kalla det "seriösare public"

Visa signatur

Error: Keyboard not attached. Press F1 to continue.
< AMD Ryzen 7 5700X | MSI MAG B550 Tomahawk | Corsair Vengeance RGB PRO 4x8GB 3200MHz | Sapphire Radeon RX 7700 XT >

Permalänk

Kan ngn ge mig ett tips om hur man hittar låt säga en polare på en server?
Igår hade jag & kompis hur struligt som helst att hitta varandra... Kan man inte söka på ett namn och se vilken server denna är inne på.? Kan man använda All Seeing Eye numera?

Visa signatur

[Ryzen 9 7900X 4.7GHz] [ASUS Prime B650-Plus] [GTX 4090] [DDR5 64Gb]
+
[2 x Dell 38"]

Permalänk
Medlem

www.bf2tracker.com
där kan du adda din kompis till din "buddylist" och när han är inne och spelar så ser du vilken server han spelar på

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk

Om det fortfarande finns plats så är jag gärna med. Brukar spela med brorsan ibland och lirar mest på Bredbandsbolaget och One.se.

Dock spelar jag mycket offensivt och gillar inte att sitta och vänta på flygplan eller hora tanks.

chilly_schrimp@hotmail.com (endast för MSN)
chilly_schrimp@yahoo.se (riktigt mail)

Permalänk

Tack enG... ska prova

Visa signatur

[Ryzen 9 7900X 4.7GHz] [ASUS Prime B650-Plus] [GTX 4090] [DDR5 64Gb]
+
[2 x Dell 38"]

Permalänk
Medlem

Wiee låter kul....----> we_man1@hotmail.com

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Massemannen
Tack enG... ska prova

det var så lite så
sen om du vill kan du lägga till mig, jag heter mordus/engen eller om det är lättare att hitta mig genom PID så är det 45975847

så kanske vi ses på banan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag vill gärna spela men min mamma säger att jag inte får prata med främlingar

när jag skaffar ett headset (snart) så kommer jag nog in på vent servern

Permalänk
Permalänk
Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Du kan lägga till min adress med: tsd77@hotmail.com

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk

haha låter kul
Gustavlilj@hotmail.com

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

Fixa X-Fire!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Somsagt uppdatera med Xfire så ska vi nog fått satt igång:)

Permalänk

Xfire: chillyschrimp

Permalänk
Medlem

Nickar mellwing i X-Fire!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur

------------------------------

Permalänk
Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

phalle i Xfire

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med SRS sidan? Är den nere, temporärt eller permanent?

Visa signatur

Permalänk

Jag är på!

Dempe1@hotmail.com

Bara vi kan lira på en ganska seriös server och inte någon

jag-la-ut-mina-RÖD-SKALLE ffs! =TK Straff och sånt där , Var inne på en server för någon dag sedan. Jag hade inte gjort ett ända , Ändå fick jag helt plötligt 7 gånger några olika personer som ville Kicka mig dvs startade en vote mot mig.

btw gäller det squad spel?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempe-X
Jag är på!

Dempe1@hotmail.com

Bara vi kan lira på en ganska seriös server och inte någon

jag-la-ut-mina-RÖD-SKALLE ffs! =TK Straff och sånt där , Var inne på en server för någon dag sedan. Jag hade inte gjort ett ända , Ändå fick jag helt plötligt 7 gånger några olika personer som ville Kicka mig dvs startade en vote mot mig.

btw gäller det squad spel?

Squad for teh win! tycker jag iaf