nya drivrutiner till x850xt i hempc

Permalänk
Medlem

nya drivrutiner till x850xt i hempc

Hej. Jag har en fujitsu siemens scaleo x med ett x820xt grafikkort. Kan jag använda alla drivrutiner ifrån ati till det eller är det speciella för fujitsu siemens+

Visa signatur

| 3.6ghz p4 | 1.5gb ram | 2x250gb SATA | radeon x850xt pe | Soundblaster audigy 2 zs | Fujitsu Siemens hempc :( |

Permalänk

Fujitsu använder inga specialsaker...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Tror inte det

Nej det tror jag inte. Gå in på www.ati.com och klicka dig fram till de nya drivrutinerna och ladda hem dessa.

Permalänk
Hedersmedlem

OBS tanka inte hem control center eller vad den heter den drivaren som är några Mb större än de anndra

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

varför ska jag inte ladda ner control center?

Visa signatur

| 3.6ghz p4 | 1.5gb ram | 2x250gb SATA | radeon x850xt pe | Soundblaster audigy 2 zs | Fujitsu Siemens hempc :( |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Fujitsu använder inga specialsaker...

Det låter bra. Vet du om det gäller ljudkortet också ? Jag får en Scaleo X med Audigy 2 ZS Platinium. Jag har varit nästan säker på att det är ett sk OEM special framtaget för Fujitsu Siemens. Men säg gärna att jag har fel

Visa signatur

Det ordnar sig nog med is, bara vi får tag på skridskor !

Permalänk
Medlem

Det är ett orginal creative som ingår, alla märken mm är orginal iaf. Har också en med 1,5gb ram samt x850xt, 500gb hdd och 3,4 emt 64 2 mb cache hemma här. Morsans surfburk

Visa signatur

San Diego 3700+ @ 3ghz KAB7E 0547 GPAW | MSI NFORCE4 NEO4 | Geforce 8800gt 700/1650/1000 | NorthQ Ufo 120mm | 2x512mb A-data PC4500 2,5-4-4-7 tccd | Silenced Antec amg 1080 | Cooler Master True Power 620W Modular

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ixu
Det är ett orginal creative som ingår, alla märken mm är orginal iaf. Har också en med 1,5gb ram samt x850xt, 500gb hdd och 3,4 emt 64 2 mb cache hemma här. Morsans surfburk

Det låter ju kanon ! Du menar väl inte att man tom får med drivrutiner mm på egna cd-skivor ?

Visa signatur

Det ordnar sig nog med is, bara vi får tag på skridskor !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
OBS tanka inte hem control center eller vad den heter den drivaren som är några Mb större än de anndra

varför ska man inte ladda ner cotrol center ?

Visa signatur

[Intel Core 2 Duo E6850 3,0GHz] [Gigabyte GA-P35-DS4] [Corsair DDR2 PC5400/675MHz CL4 2x1GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl

Menar du att han inte ska det p.g.a. att ett litet antal personer inte får det att fungera korrekt?
CCC, enligt vad jag tycker, är en av de bästa saker man får med ATi drivrutinerna (om man inte använder ATi tray tools, men ATT fungerar inte på X1800XT uppenbarligen så jag använder det ej). Det är lätt att använda, den beskriver vad allt gör om man håller muspekaren över vad man nu vill ändra på mm.

Det enda att klaga på är väll att CCC tar ca 10-20 sekunder att starta, men det fungerar ju felfritt iallafall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apamedvapen
Menar du att han inte ska det p.g.a. att ett litet antal personer inte får det att fungera korrekt?
CCC, enligt vad jag tycker, är en av de bästa saker man får med ATi drivrutinerna (om man inte använder ATi tray tools, men ATT fungerar inte på X1800XT uppenbarligen så jag använder det ej). Det är lätt att använda, den beskriver vad allt gör om man håller muspekaren över vad man nu vill ändra på mm.

Det enda att klaga på är väll att CCC tar ca 10-20 sekunder att starta, men det fungerar ju felfritt iallafall.

har du en scaleo datorn ? för där kanske det inte funkar så bra.

Visa signatur

[Intel Core 2 Duo E6850 3,0GHz] [Gigabyte GA-P35-DS4] [Corsair DDR2 PC5400/675MHz CL4 2x1GB]