Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Spel Som Ni "Vinter Spelar"!

Permalänk

Brukar lira Baldur's Gate och Heroes III Med kusinerna på Julafton Annars blir det väl Fallout runt vintern

Visa signatur

Go pro

Permalänk
Avstängd

Diablo 2 brukar bli lite återfall. Frågan är om det blir igen. Mata verkligen ur allt sist

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Funderar på att dra igång en SMB vinter

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Avstängd

Aah, allt erat jul-snack har fått mig att längta så mycket till jul lov! Man kliver upp och snön bara faller ner Man kan gå dra fötterna eftersig hela dagarna och mysa ner sig framför datorn med ett gött spel! Läängtar!

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>
#2. P4 2ghz, 768 mb ram, GeForce 3 TI 500
#3. P4 2ghz, 256 mb ram, GeForce mx440

Permalänk

Förra vinter - WoW
Den här vintern - Wow

^^
Tog mig en fin paus under våren och sommaren ;O

Permalänk
Medlem

Brukar bli lite allmän varvning av klassiker, gamla som nya, tex ett gäng Zelda spel (2:an klar favorit), Max Payne 1 o 2 blir det nog denna jul, även Fallout 1 el 2 kan få sig en omgång Annars några spel med infinity-motorn brukar sitta fint också.

Visa signatur

"Linux är bara gratis om din tid är värdelös"

Permalänk
Medlem

De här kommer jag nog lira

F.E.A.R
Quake 4
Fotboll manager 06
håller fortfarande på med gta SA

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.