Permalänk
Medlem

Kalasbygge! En liten fråga: Hur får du tiden att räcka till? Har tvillingar på 14 månader så jag får kolla på sweclockers på jobbet.....kan bara drömma om att göra nåt liknande dina mästermoddar.

Visa signatur

aver

Permalänk
Medlem

Älskar att titta på bilderna, kan knappt bärga mig inför nästa update, keep up the good work GoTaLL !

Visa signatur

CPU: Intel i5-3450 Mobo: Gigabyte b75m-d3h RAM: 8gb GPU: MSi Radeon 7850 2gb Twin Frozr 2

Permalänk
Medlem

Ohhh va nice

Tur att du skippade dendära döskallen på toppen. Den var inte tillräckligt rund tycker jag. Men du kan fortfarande skicka den till mig
Pma mig om adress. Du lär ha rätt skön inkomst om du ha råd med alla grejjer. Eller var det inte du som betala?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

som jag sagt tidigare inget är gratis .. .. men finns olika sätt att betala på..

Permalänk
Medlem

Brutalt!

Permalänk
Medlem

Det ända man egentligen kan göra är att dräggla.
GoTaLL är ansvarig för många små pölar och fuktiga tangentbord.

I'll take my hat of for GoTaLL anytime.

Permalänk
Inaktiv

Fint och proffsigt, men jag tycker det hade vart häftigast med bara ett miniatyrstacker, som ser precis ut som vanligt fast mycket mindre..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X290v
Fint och proffsigt, men jag tycker det hade vart häftigast med bara ett miniatyrstacker, som ser precis ut som vanligt fast mycket mindre..

jo det hade vart gulligt, men den här är brutal

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem

Man är lite sugen på att se en update

När kommer en sån?

Btw, skitgrymt bygge... Det får den vanliga Stackern att se mesig ut

Permalänk
Medlem

kommer så fort andra grafik kortet kommer och cpu och minne -.. bör bli i mitten på nästa vecka

Permalänk

okay längtar =D

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk

kan du bara inte dra ihop 2 fulla stacker? blir lite för högt.. men gå ihop med elitemodd en dag eller 2 och gör moddar av 4 cm stacker .. bör ju bli lite för grymt eller vad säger det svenska swecarena?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Härligt jobb av dig Följer alltid alla projekt osv Kom på en liten ide till alla som gillar bilderna o alla tribals du använder är att du lägger upp en sida med dom på din hemsida tex, jag hade själv använt några till nästa gång jag får tråkigt hemma

Visa signatur

The five horsmen #[TFH]

Permalänk
Medlem

Känner du för att gravera min MC?

Permalänk

inte för att kritisera men dom moddar jag har sett att du gjort ser ju typ likadan ut allihop.. visst gör du fina jobb men alla låder e ju fan så ner klottrade me graveringar.
d finns nog jätte många som gillar sånt men jag personligen tycker att man får bryta från sina vanliga metoder ibland för att få lite omväxling.
visst fan e du duktig på gravering men du kör samma sak hela tiden... d kommer bli tjatigt i längden..
omväxling förnöjer!!
men men, jag tycker ändå du gör fina moddar så keep up the good work.

kommer säkert få en jävla massa skit från massa fjortisar som e kära i gotall, men ni behöver inte yttra er för detta e enbart ämnat gotall!!

Visa signatur

utför custom lackeringar å graffix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Net_Assassin
inte för att kritisera men dom moddar jag har sett att du gjort ser ju typ likadan ut allihop.. visst gör du fina jobb men alla låder e ju fan så ner klottrade me graveringar.
d finns nog jätte många som gillar sånt men jag personligen tycker att man får bryta från sina vanliga metoder ibland för att få lite omväxling.
visst fan e du duktig på gravering men du kör samma sak hela tiden... d kommer bli tjatigt i längden..
omväxling förnöjer!!
men men, jag tycker ändå du gör fina moddar så keep up the good work.

kommer säkert få en jävla massa skit från massa fjortisar som e kära i gotall, men ni behöver inte yttra er för detta e enbart ämnat gotall!!

Kritik i all ära .. men det du säger är som att gämnföra en kille som bygger bil ,, 4 hjul och en motor ... eller folk som målar tavlor .. färg, duk, och ram ,,"motiven spelar ingen roll, det är ju en tavla" ..... jag kan dock inte sen en likhet mellan de chassin jag gjort ... sen att det blivit en del gravyr, visst det kan jag hålla med om, men det är ju just det att "jag" tycker det är snyggt .. .. "alla gillar inte chocklad, och de som inte gör det köper det oftast inte" ...

men å andra sidan alla kan inte gilla det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
Kritik i all ära .. men det du säger är som att gämnföra en kille som bygger bil ,, 4 hjul och en motor ... eller folk som målar tavlor .. färg, duk, och ram ,,"motiven spelar ingen roll, det är ju en tavla" ..... jag kan dock inte sen en likhet mellan de chassin jag gjort ... sen att det blivit en del gravyr, visst det kan jag hålla med om, men det är ju just det att "jag" tycker det är snyggt .. .. "alla gillar inte chocklad, och de som inte gör det köper det oftast inte" ...

men å andra sidan alla kan inte gilla det

så sant.
men d e ju egentligen graveringen och läskiga/tema moddar som du har blivit känd för så just därför använder du det mycket så överraska folket å skit i sånt, (främst gravering) på din nästa modd.
jag tror att d e då man blir som störst att man kan gå från en inriktning till en helt annan.
men jag sa aldrig att jag inte gillade dina graveringar, tvärtom.
men det är ju så att om du fortsätter å gravera mkt på alla dina moddar så kommer d gå inflation i dina graveringar så då kommer inte folk reagera lika positivt längre när du kommer me en ny modd efter ett tag, d kommer bara bli så att folk kommenterar med ordet "fint".

hur gammel e du förresten? jag har alltid undrat d.. (ja e 25)

Visa signatur

Permalänk

Byggena i all ära ( för dom är fina det är dom)
Men jag tycker det är häftigast hur mycket du verkligen gör för att låta oss dödliga få se och uppleva dina byggen, förutom dom x antal timmar du lägger ner på bygget i sig, lägger du säkert ner ett x antal timmar på att dokumentera dom och ge oss dom här underbara trådarna!
Det inspirerar, Tackar.

Visa signatur

WS: AMD Opteron 144 - Asrock 939dual - 1,5GB RAM - 80Gb - ATi X800GT 256mb - Antec Trueblue 480w - Antec SLK3000B
Server: AMD Athlon XP 2500+ - MSI KT4 Ultra - 1.5GB DDR RAM - 80+80gb i Raid 0 - Win2003

Permalänk
Medlem
Citat:

så sant.
men d e ju egentligen graveringen och läskiga/tema moddar som du har blivit känd för så just därför använder du det mycket så överraska folket å skit i sånt, (främst gravering) på din nästa modd.
jag tror att d e då man blir som störst att man kan gå från en inriktning till en helt annan.
men jag sa aldrig att jag inte gillade dina graveringar, tvärtom.
men det är ju så att om du fortsätter å gravera mkt på alla dina moddar så kommer d gå inflation i dina graveringar så då kommer inte folk reagera lika positivt längre när du kommer me en ny modd efter ett tag, d kommer bara bli så att folk kommenterar med ordet "fint".

hur gammel e du förresten? jag har alltid undrat d.. (ja e 25)

Man får ont i huvudet av att läsa vad du skriver. Skippa alla dessa förkortningar!

Permalänk
Musikälskare

snygg som fan, nu motslutet blev allt bättre...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exeln
Man får ont i huvudet av att läsa vad du skriver. Skippa alla dessa förkortningar!

hänger man inte me på ca 7 förkortningar så e jag riktigt förvånad över att du över huvudtaget pallar å sitta ute på nätet.. så d så

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Net_Assassin: Jag tror att han menar att dina förkortningar av så enkla ord som "med", "det", "är", "och" är irriterande och ger en normalt skolad person huvudvärk dels pga frustrationen över att lunars språk tar över allt mer och funderationerna över författarens skrivförmåga.
För att bli tagen på allvar så bör du rimligtvis lägga lunarstavningen på hyllan, sedan så slipper du tjat om stavning osv också och texterna blir betydligt mer lättlästa även för personer som inte är medlemmar i lunarstorm eller ungdomsmottagningens forum.

Att det är nätet är en mycket dålig ursäkt för att använda sig av dålig stavning osv för jag tvivlar på att ditt sätt att stava lärs ut i skolorna på svenskalektionerna.

Permalänk
Medlem
Citat:

hänger man inte me på ca 7 förkortningar så e jag riktigt förvånad över att du över huvudtaget pallar å sitta ute på nätet.. så d så

Sant men jag tror inte man läser hela uppsatser (Det du skrev) på nätet.

Tycker det är dags att bege sig tillbaka till vad tråden handlade om.
Snyggt bygge som alltid.
Men jag måste bara fråga varför det så ofta måste vara döskallar, kan det inte finnas nått annat som passar att gravera.
Ta nu inte detta som kritik för jag gillar din byggen och du gör dem betydligt mer seriöst och proffsigt än många andra här på forumet.
Utan jag är mer nyfiken varför du har fastnat för dessa motiv.

Trizz

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem

Trizz: Jag håller med dig om att chassit är snyggt.

Permalänk
Medlem

ska ni te DH så kan ni alltid komma förbi å kika på det där

Permalänk
Medlem

Gotall: Det skulle säkert vara intressant att fara dit men tyvärr är möjligheterna för min del att göra det mycket små, nöjer mig med att titta på de bilder du visar här på swec

Permalänk

Snyggt jobbat GoTall!

En fråga bara, Med vad satte du fast plexiglasen på sidorna med?
Såg ut som någon dubbelhäftande tejp eller nåt.....

Permalänk
Medlem

Sjukt nice GoTaLL, du är absolut inte mänsklig.
Beröm ~~!1......

Lite för mycket på chassit för min smak dock!

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninoquir
Net_Assassin: Jag tror att han menar att dina förkortningar av så enkla ord som "med", "det", "är", "och" är irriterande och ger en normalt skolad person huvudvärk dels pga frustrationen över att lunars språk tar över allt mer och funderationerna över författarens skrivförmåga.
För att bli tagen på allvar så bör du rimligtvis lägga lunarstavningen på hyllan, sedan så slipper du tjat om stavning osv också och texterna blir betydligt mer lättlästa även för personer som inte är medlemmar i lunarstorm eller ungdomsmottagningens forum.

Att det är nätet är en mycket dålig ursäkt för att använda sig av dålig stavning osv för jag tvivlar på att ditt sätt att stava lärs ut i skolorna på svenskalektionerna.

måste bara hoppa in i diskusstionen en snabbis. De hela me förkortningar började ju i IM, inte lunar, i o med lunar kom dessa kjam o puzz o allt sånt där ski... förkortningar e från IM. vilket kom före lunarstorm...

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

HAr du fått alla sakerna nu? isåfall akn du inte visa?

"snyggt bygge, fräsig kärra" om man nu kan säga så *taget från mulle meck bygger bilar*

GJ BTW!

//likk

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?