Permalänk
Medlem

Okej, arbetet var snyggt, riktigt snyggt gjort.

Man jag har aldrig gillat dödskallar och pentagram på ett chassi, känns lite som "jag är 10år och tycker dödskallar är skitcoolt"

Rita in något snyggt, som te x HL2-märket. Hehe..

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem

kan du göra så där då??

Jag är imponerad av arbetet!

Visa signatur

//GooZal

Permalänk

Inte riktigt vad jag själv skulle använda som chassi, men satan va bra det blev Du kan verkligen din sak! keep up the good work

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sobe
Okej, arbetet var snyggt, riktigt snyggt gjort.

Man jag har aldrig gillat dödskallar och pentagram på ett chassi, känns lite som "jag är 10år och tycker dödskallar är skitcoolt"

Rita in något snyggt, som te x HL2-märket. Hehe..

så kan man se det .. min grabb är 9 och spelar just hl2 .. den det är ju om man ska diskutera ålder vilket tråden inte riktigt handlar om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
så kan man se det .. min grabb är 9 och spelar just hl2 .. den det är ju om man ska diskutera ålder vilket tråden inte riktigt handlar om

Hehe nej det är sant, tycker bara att jag sett tillräckligt med dödskalle-gravyrer nu

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem

jo kanske sant men tyckte det var passande .. ..

Permalänk

Ruskigt grymt!! Helt klart!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Grymt bygge, du är som en matbredare på chassi fronten...
Allt-i-ett.

Permalänk
Medlem

otroligt fint gillar din stil till att bygga. Nice Work=)

Visa signatur

LOL är det fattigaste ordet i välden

Permalänk
Medlem

Vad satte du för hårdvara i bukren? Den bilden syns inte tyvärr. Antar att du satte vatten eller en kompresor i den undre delen.

Visa signatur

AMD Opteron 170 @ 2901Mhz- DFi Sli-DR - Prometeia Mach II - 2x Crosair XMS3500 BH5 512mb @ 2-2-2-5 264Mhz 3.6Vdimm (Bränner in dom nu)- Asus *extreme* 6800Ultra

Permalänk
Medlem

Kan man inte få se liet bilder från insidan av burken, hade vari kuligt

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp