Permalänk
Medlem

det kan man ..

Permalänk
Medlem

Update 4 the people!

Permalänk
Medlem

gotall, fasen vad ond du är!!

Visa signatur

"Every Action has a Reaction"
-Angus Macgyver.

Permalänk
Medlem

bygglogg 4 the people !

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem

Damn! Jag är Grymt imponerad!
Har kollat dina andra byggen och man blir ju grön av avund
Nu måsta jag börja modda ordentligt...
Tycker du gör ett bra jobb, Keep up the good work!

//Jocke

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

kommer update imorgon då jag va tvungen att leka lite mycket och förstörde toppen .. ny topp gjord och även sidor . kan nu med stolthet kalla den "evil inside". väntar bara på att lacken skall torka så kommer det en nice grej förhoppningsvis

Permalänk
Medlem

Tycker snart synd om dej GoTaLL.. får du aldrig åka till DH för att spela ???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Tycker snart synd om dej GoTaLL.. får du aldrig åka till DH för att spela ???

Tror han tycker att modda är kul, däremot att sitta o gravera ett helt(?) dreamhack kanske är lite synd, men det kanske han också tycker är kul.

Permalänk
Avstängd

nice..

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Vem vet... han kanske hålls fånge i sin TowerModd....sitter kanske bara o väntar på någon av babesen från DH ska rädda honom.....

OnT: Har du några siffror för vad sådan svart pulverlack kan kosta? Är lite småsugen på att modda en av min gamla tråkia Compucase chassin

Permalänk
Medlem

Som jag redan skrivit har du grym talang!.. Som man nästan förstår så lever du nog nästan på det här eftersom varför i helvete skulle du få massa chassin gratis o modda?.. Samt att du ska till DH och sälja gravyrer ett väldigt smart drag.! Fortsätt såhär och hoppas starkt på att allt går bra med dina projekt!

Visa signatur

[Skräpdator] [Skräplaptop]

Permalänk

Fattar inte vad säker du e.... Detta e bland de snyggaste moddarna som ja har sett....

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

Ändå vilka underverk den mannen skulle kunna åstakomma om han haft lite mekaniska maskiner

GoTaLL kanske det kan vara en idé att spara ihop till nödvändiga maskiner som metallsvarv, fräs och bockningsmaskin?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brilglam
Ändå vilka underverk den mannen skulle kunna åstakomma om han haft lite mekaniska maskiner

GoTaLL kanske det kan vara en idé att spara ihop till nödvändiga maskiner som metallsvarv, fräs och bockningsmaskin?

varför lägga ut pengar på nåt man kan göra för hand .. jag har hellre ett hantverk än nånting skapat av en maskin som vilken apa som helst kan tillverka

Permalänk
Medlem

Är roligare o göra för hand, och man är mer stolt över saker som man gjort för hand.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smurfz0r
gotall vilken motern skall du stå i?

Antec som i sommras?

Japp, Antec med sitt CoolerMaster-chassi

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

GoTaLL trot eller ej, dom orden gjorde mig glad

Då jag är uppvuxen med konst och slöjdhantverk är jag enig i det men ibland behöver man vissa maskiner till hjälp..

Permalänk
Medlem

oki lite mer ..

först och främst ,jag kommer stå datorbutikens bås i samarbete med colorcase.

ok toppen skall väl göras nåt annat av.. lite trevligt dock skall skuver bytas..

sidorna nertill skall vara genomskinliga båda två så man kan se rakt igenom .. så plexi skall skäras till..

första sidan klar..

för att få ett litet hum om hur står den egentligen är..

högersidan ditsatt.

och här ser man rakt igenom

blir ljusshow på nästa update hoppas jag

Permalänk
Medlem

bilderna funkar inte...

Visa signatur

Core i7 6700K @4.2ghz - Corsair Vengeance LED 3400mhz @3700mhz 32gb - Asus P170-Pro - Asus GTX1070 STRIX - Corsair MP500 128gb M2 - 2xCorsair Force 200 256gb ssd - Corsair Obsidian 750D - Corsair RM1000i - Corsair H115i

Permalänk
Medlem

kommer .. lol glömde ladda upp dom

Permalänk
Medlem

hehehehe... smart....

Visa signatur

Core i7 6700K @4.2ghz - Corsair Vengeance LED 3400mhz @3700mhz 32gb - Asus P170-Pro - Asus GTX1070 STRIX - Corsair MP500 128gb M2 - 2xCorsair Force 200 256gb ssd - Corsair Obsidian 750D - Corsair RM1000i - Corsair H115i

Permalänk
Medlem

still inga bilder

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Snyggt

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk

Snyggt!
Vad har du tänkt att ha i den nedre delen (fd barebone-stackern)?

Permalänk
Medlem

Din son kommer ju iaf bli kung på alla lan om han har ett av dina chassin!

(förmodar att pojken på bilden är din son)

Permalänk
Medlem

Hur lång är din son(?) om man får fråga?

Han ser exakt ut som mig när jag var liten, det är lite skumt..

Permalänk
Medlem

Woooho! GoTaLL du gör mig lycklig! Det blev perfekt, å tack himmel och gud för missödena det blev som en slipad diamant eller en vacker flicka

Toppbetyg till dig, och du fillemang eller vad du kallas, jag tror du får dela ut ett "mumma" åt GoTaLL nu

Permalänk

Stackern är über-stor original och nu är den ännu större. En av dem snyggaste lådorna denna hösten iaf.

creds till GoTaLL

Visa signatur

[AMD64 4000+][7800GTX 256MB][2048MB RAM] 400GB HDD\HIPER 580W

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja ha ett sånt fast helst av 2 chieftec mesh...

BTW ett av de grymast projekten på länge...

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750