Permalänk
Medlem

Jag föreslår att du pluggar ur allting, sen börjar du om från början och skriver ned exakt vad du gör och vad ni har för kör för konfigurationer etc.

Främst av allt, stäng av alla brandväggar, även windows inbyggda! Den blockerar nämligen så att du inte kan "ansluta till nån annan dator" och tanka dess filer. (typ \\dator1\utdelning).

Se till att det är avstängt på samtliga.

Läs också 3 inlägg upp..

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
jag frågade efter vad dhcp är och inte nån som säger du e okunnig och ska inte hålla på med datorer. kunde du bara inte förklara vad det är istället.
när du behöver hjälp ska jag bara skriva: faan va du suger lägg ned datorer, skulle du gilla

RA2 funkade inte genom att välja samma nätverks kort, det var nått man skulle göra under ipx inställningarna men jag tror vi gjort rätt men det funkar endå inte...

S
Ja sa _inte_ att du skulle sluta hålla på med datorer, ja sa att du bara är okunnig om nätverk. Vilket du har bevisat att du är.

\KulanZ

Btw, se över din stavning och grammatiken i ditt inlägg också

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5