Produkttest: MGE XG Dragon

Permalänk
Medlem

Folk här på sweclockers verkar ha så svårt att fatta att folk har olika smak och att ni dömer folk för att dom tycker att speciella chassin ser bra ut? Ni borde ju för fan skärpa er!

Permalänk
Medlem

Dörren hade varit snygg om det varit typ GoTaLL som gjort den men nu...nae.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nallz0r
Folk här på sweclockers verkar ha så svårt att fatta att folk har olika smak och att ni dömer folk för att dom tycker att speciella chassin ser bra ut? Ni borde ju för fan skärpa er!

mycket bra sagt! moget av dig..

Permalänk
Medlem

Shit, det där var det fulaste chassit jag sett på länge. Och nej, jag har inget emot moddade chassin. Dock så ser det där bara obalanserat och plastigt ut.

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pudradfjolla
Känns som man skulle tröttna på ett sånt där chassi ganska snart..hellre något stilrent som inte blir omodernt på en månad

det där var omodernt på åttitalet redan..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Den passar nog bra i någons star strek-rymdskeppsamling.

aldrig att den skapelsen platsar bredvid ett elegant format Enterprise..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte burken alls, men jag gillar naturkänslan runt om kring den dock, det blir liksom som burkens rätta hem på något sätt ;o) Nice.

Visa signatur

*****PS:...all stavknas från c2c e © skyddat ;)*****
>---------------------(3DMark)--------------------<
{03-64.620p}-{06-16.890p}{Vantage-10.103p}
-->("Profil", för HårdVara info.Gammal info,ej uppdaterad!)

Permalänk
Citat:

Jämfört med andra ”gamer-chassin” är detta betydligt mer sansat i designen

Hehe, har verkligen "gamer-chassin" blivit så utomordentligt skrikiga att den här kan anses sansad? Skulle aldrig drömma om att placera den här datorn synligt någonstans.

Ful som i Jätte-ful helt enkelt.

(Jo, jag kan respektera att folk har olika smak och att vissa kanske tycker den är snygg. Men jag verkar inte vara ensam om att tycka att den är ful. Om en stor majoritet tycker att något är fult så ÄR det helt enkelt fult.)

Visa signatur

Är det verkligen det här du borde läsa just nu?

Permalänk
Medlem

fronten såg helt ok ut, men resten? Nä, det är inget för mig

Permalänk

Ja det var nog ett av dom fulare chassina på ett tag men en liten fråga till Red.

Vad gör chassit i skogen? Picknick? Jag väntar bara på att
Arne Weise ska sticka upp bakom en sten.

Sen så är väll en viktig faktor för allt fler idag hurvida chassit är
på att avleda värme vilket kan vara svårt att få fram med ett sådant
system installerat?

Men i övrigt så var väll recensionen ganska bra.

Permalänk

Mycket snyggt chassi , har redan beställt ett , men man kanske skulle ta två eftersom ingen verkar gilla den.
Dålig kylning säger ni , inget problem att lösa det.
Många köper bra chassin med bra kyhlning och sedan sätter man inte vatten kylning eller något liknande , varför ska man då ha bra kylning i chassit , helt onödigt.........

Visa signatur

SilverHorn

Permalänk
Medlem

Måste säga att det är en klar förbättring jämfört med vissa andra gamer-chassin imo.
Defenetivt inte min stil men var jag tvungen att välja ett ur den klassen så är nog det här en möjlighet

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.