Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det finns inte ord nog att skriva, så snyggt är det Får komma förbi på lördag och kolla på mästerverken IRL

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag kanske inte gillar wow men du har lyckats bra hittils. keep up the good work !

Permalänk
Medlem

Ritar du dina motiv själv eller tar du den långa tråkiga vägen förbi google när du letar bilder?

Har du en A3 skrivare eftersom du kan få ut så stora motiv?

Visa signatur

Modifikationer blir alltid dyrare än man tänkt sig.

Permalänk
Medlem

Tror inte han ritar motiven själv
Du ser väll att han har klistrat ihop 2st A4 papper?

ONT: Jävligt snygga gravyrer även fast det kanske inte är mina favorit motiv
Ge oss mera

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Medlem

Tycker Paladin gravyren är snyggaste hittills.

Permalänk

är det stor skillnad att gravera metall/aluminium vs plexi? Tänkte köpa en liten bit "plexi" på clasohlson för 39:-, att få in känslan innan jag satte tänderna i mitt Antec-chassi.

Permalänk
Medlem

olika material beter sig oliga .. sen har du självklar olika mjukhet och beroende på om det är lackat eller eloxerat .. man kan ju bara testa

Permalänk
Medlem

GoTaLL.. ! va inne på din sida nyss, shit..! inte lite snygga grejjor ?!

Säljer du dom sen ? lr vad gör du med alla dina mästerverk ?

Permalänk
Medlem

jo det brukar sluta så

Permalänk

lika snyggt som vanligt

själv e ja ganska emot wow men ja kan inte låta bli att gilla de här

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk

OMG.... SÅ fiint..

Älskar dina skapelser... Riktigt feta gravyrer..

OFT: Har själv vart på Clas Ohlsson och köpt mig en Co Tech dremel...
Duger bra nu i början.. men suger på å gravera.. men är jätte sugen på att gå på chassit. .:D

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

är det svårt att gravera hur gör man?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xtr3m
är det svårt att gravera hur gör man?

Ett tips är att ta en titt i de FAQ:ar vi har här på SweClockers. Till största del finns dessa trådar samt en del andra nyttiga trådar samlade i våra s.k "samlingstrådar". Dessa finner du högst upp i forumsdelarna, de är klistrade. I det här fallet undrar du hur man graverar, detta finns beskrivet i följande tråd som även finns med i "samlingstråden": http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=30680...

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Tycker att skägget på den första gubben också ska graveras ut. Snyggare med silvrigt skägg än svart...

Visa signatur

Gosh!