Permalänk

fildelning?

Piratkopiering skal bli olaglig!!
OCH STRAFFBAR.

men om man nu gör något så smart som att man
gör ett rar arkiv av 1 film

plockar bort 1 fil ur filmen.

Då kommer filmen vara kurupt.
Då är det väll inte olagligt att dela ut filmen effter som den är just kurupt.

sen lägger man in ett text dokument typ readme
och lägger in en direkt länk till sissta filen som ligger på någon annans internet uppkopling.

Då gör ju faktiskt ingen av dom son delar ut filmen något olagligt effter som dom båda delar ut varnin korupt del av filmen som råkar bli en hel
fungerande film tilsammans!

Vad tror ni?

Permalänk
Medlem

Det är högst olagligt det också.

Permalänk
Medlem

Om du går in i en leksaksaffär och själ en hel radiostyrd bil, MEN du lämnar kvar ett däck. Och sen går din kompis in och själ däcket.

Bilen som råkar bli en hel
fungerande bil tilsammans!

Vad tror ni? ( :D:D)

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem

1eliasand87: Du kan ju alltid prova och återkomma med resultatet

Visa signatur

Filserver: Intel P4 2.8@3.4GHz - 1GB RAM - Radeon 9600xt - ~ 6 TB HDD

Bärbar: Compaq Evo N800W <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paradis
Om du går in i en leksaksaffär och själ en hel radiostyrd bil, MEN du lämnar kvar ett däck. Och sen går din kompis in och själ däcket.

Bilen som råkar bli en hel
fungerande bil tilsammans!

Vad tror ni? ( :D:D)

det var väl en ganska dålig jämnförelse måste jag säga eftersom bilen blir ju fortfarande olaglig att sno..även om den är i flera delar

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tråd låst enligt regel §7. Diskussioner om piratkopierat material tolereras inte. Läs reglerna och gör inte om misstaget.

*Tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)