testkonto som följer med wow?

Permalänk

testkonto som följer med wow?

Hej!
Jag funderade länge på att skaffa wow men så blev det gw istället pga pengar.. Nu efter dryga 1000 timmars speltid har jag börjat tröttna å funderar på wow igen ("fortfarande pengabrist ). Grejen e den att jag först vill testa det å nu sa en kompis att han hade nån kod som man kunde testa med i 10 dagar till lvl 20..

Frågan: fungerar den där testkoden som den ska å behöver man kontonummer för att testa den? (Har inget eget än å ingen förälder lämnar ut konto för ett spel.. som jag faktiskt förstår.. O.o.

Tack

OFT: E wow värt pengarna?

Permalänk
Medlem

Jag har bara spelat i några timmar och tycker WoW är värt pengarna. Verkligen.
Ja man behöver kontonummer till guestpasset. Mina föräldrar fejdade med det där med kontonummer också men hälsa dom att Jowtow och majoriteten på sweclockers tycker att det är ytterst säkert.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | EVGA G2 Supernova 850 W | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Intel Core i5 4670K @ 4.0 GHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | 2 x MSI GeForce GTX 760 2GB TF | Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB @ 1600 MHz | Intel X25-M SSD 160GB | Samsung 850 EVO 250 250 GB | WD Caviar® Black 1TB 32MB Cache 7200RPM | Seagate Expansion Desktop Drive 3TB | SteelSeries Siberia V2 White | Microsoft Sidewinder X4 | Logitech MX518

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JowTow
Jag har bara spelat i några timmar och tycker WoW är värt pengarna. Verkligen.
Ja man behöver kontonummer till guestpasset. Mina föräldrar fejdade med det där med kontonummer också men hälsa dom att Jowtow och majoriteten på sweclockers tycker att det är ytterst säkert.

funkar säkert.

- Vad e Sweclockers?

Tack för svaret

Permalänk
Medlem

1000 timmars o nu inga pengar... ::p 1000x120kr (en ganska vanlig lön på ett jobb) =120 000 kr innan skatt... Ta detta nu inte illa, jag e lika sorlig själv...

Permalänk
Medlem

Vad snackar du om?
120 kronor i månaden är det. 1000 månader är länge. Det är inte många som lever det ens.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | EVGA G2 Supernova 850 W | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Intel Core i5 4670K @ 4.0 GHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | 2 x MSI GeForce GTX 760 2GB TF | Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB @ 1600 MHz | Intel X25-M SSD 160GB | Samsung 850 EVO 250 250 GB | WD Caviar® Black 1TB 32MB Cache 7200RPM | Seagate Expansion Desktop Drive 3TB | SteelSeries Siberia V2 White | Microsoft Sidewinder X4 | Logitech MX518

Permalänk
Medlem

Tänkte mer på tiden han lagt ner.. "1000 timmars speltid", mn struntsamma...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JowTow
Vad snackar du om?
120 kronor i månaden är det. 1000 månader är länge. Det är inte många som lever det ens.

Han menade fall han hade jobbat 1000timmar så hade han tjänat så mycket. Alltså inte månadsavgiften i WoW.
Jag har inte WoW. Fall man spelar varje dag tycker jag man ska skaffa det. Jag spelar dock kanske bara 5 dagar i månaden och då är inte 100kr värt det. Men det jag har kört av spelet är det underbart :).

Permalänk

1000 månader sa jag väll inte!!! XD

+ att jag e 16 år å det e svårt att få ett sommarjobb eller dylikt med något värt att kalla lön då

Permalänk
Medlem

Det var inte meningen att vara otrevlig, jag sa att jag själv spelar mycket med.. WoW e ett bra spel, men det e fruktansvärt beroende framkallande, tänk på det innan bara.. Spela typ 2 timmar e inget, men vill gärna sitta där hela tiden.. Men testa det, det e bra (förutom att lvl upp till lvl 60, för det e sååå seegt) ...

Permalänk
Medlem

wow är värt pengarna! har spelat det hur länge som helst är fortfarande inte trätt på det

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zombit
Det var inte meningen att vara otrevlig, jag sa att jag själv spelar mycket med.. WoW e ett bra spel, men det e fruktansvärt beroende framkallande, tänk på det innan bara.. Spela typ 2 timmar e inget, men vill gärna sitta där hela tiden.. Men testa det, det e bra (förutom att lvl upp till lvl 60, för det e sååå seegt) ...

Lol, np jag märkte inte av något av att du skulle vara otrevlig.
Men har en fråga.. Kommer man till lvl 60 med quests etc som på GW eller blir det Diablo stilen att bara göra massa grejer om och om igen för att lvl'a?

+Sitter fan hela dagarna + nätterna med GW (sjukt mkt igentligen.. ) Kan nog inte bli värre

Edit: ok atwa

Permalänk
Medlem

Yeah, man gör quests... I början e du dålig, sakta växer du in i din gubbe o blir bättre o bättre.. Tar väl en typ 10-20 dygns spelande att bli lvl 60.. Sen tycker jag spelet börjar.. Gillar du att questa mycket o vill lvl upp i fred ska du välja en PvE server annars tar du en PvP server, men du kan du räkna med att du får lite smisk på vägen upp Det som är det roliga är när man träffar vänner i spelet det e det som gör det värt det, man har ballt ihop.. men du e varnad, mycket spelande blir det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zombit
Yeah, man gör quests... I början e du dålig, sakta växer du in i din gubbe o blir bättre o bättre.. Tar väl en typ 10-20 dygns spelande att bli lvl 60.. Sen tycker jag spelet börjar.. Gillar du att questa mycket o vill lvl upp i fred ska du välja en PvE server annars tar du en PvP server, men du kan du räkna med att du får lite smisk på vägen upp Det som är det roliga är när man träffar vänner i spelet det e det som gör det värt det, man har ballt ihop.. men du e varnad, mycket spelande blir det

Ok :P. På WoW kan man träffa folk vart som helst va? (kan man ju inte i gw)
Har både för å nackdelar men WoW grejen verkar äna lite mysig ;).

Finns det servrar som e pvp + pve? Vill kunna spöa monster å farma tills man e stark sen spöa i pvp..

Permalänk
Medlem

P en PvE server kan inte folk attackera dig om du inte vill det, finns speciella slagfält för det dock.. På en PvP server är du alltid i PvP läge o är bara säker i vissa zoner.. Ja du kan träffa folk överallt, spelet bygger på att du ska bilda grupper för att komma åt bra vapen, armor, etc.. Kolla in http://www.worldofwarcraft.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shadowhunter-[Da
Ok :P. På WoW kan man träffa folk vart som helst va? (kan man ju inte i gw)
Har både för å nackdelar men WoW grejen verkar äna lite mysig ;).

Finns det servrar som e pvp + pve? Vill kunna spöa monster å farma tills man e stark sen spöa i pvp..

PVP-servers fungerar ungefär så. Dom som tar PVP på megaallvar väljer dessa servers, även på dessa som det händer saker som Raids mot städer osv.

Det finns renodlade PvP guilds och PvPE guilds som kör instancer (typ grottor med grymt bra föremål osv i lvl60 instancer).

Permalänk

Ok, tack för svaren

Känns som att det får bli pve server om man skaffar wow

Permalänk

Man ska välja En PvP server för att få ut max av spelet.. eller RP om du är en live människa:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Man ska välja En PvP server för att få ut max av spelet.. eller RP om du är en live människa:D

Håller med..