Permalänk

PSP - Sega knappar

Fick en PSP version 2.00 i julklapp. Köpte mig ett spel och upptäckte att mitt styrkors är väldigt segt upp och ner. Jag måste därför trycka jätte jätte hårt för att PSPn ska reagera. Vad ska jag göra? Finns det nya knappar att köpa till min psp? Är det mitt själva moderkort i den som är dåligt, eller är det bara plastknapparna? Inte så kul att lägga 3000:- på något som inte fungera som det ska! hjälp mig!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har du kvitto? Jamen dåså? Lämna in den och be om en ny

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung

Permalänk

På -> http://www.lik-sang.com finns knappar att beställa, fast vet inte om det påverkar resultatet.

Permalänk
Medlem

lämna tillbax den få ny, vad svårt det var.. NÄ!

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

den är downgraded och lite sånt härligt.. 3 dagars öppet köp på game typ och det verkar för sent nu?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Många PSPs har problem med knapparna. Båda mina har haft problem med vänster pil och fyrkant. Ingen man bryr sej om..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av j_runbert
den är downgraded och lite sånt härligt.. 3 dagars öppet köp på game typ och det verkar för sent nu?

Om det är fel på produkten så handlar det ju inte om öppet köp utan snarare om garanti. Om det nu räknas som ett fel.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W