Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

SNÄLLA hjälp med PSP!

Ledsen att jag nu gjort 2 likadana trådar men kände att den andra försvann och jag är nu så fruktansvärt desperat så jag var bara tvungen.

När jag kopplade in min psp för första gången genom usbn och fick upp utforskaren över innehållet på minneskortet (standard 32mb) så lång där inga mappar... "MUSIC" och "PHOTO" lyckades jag klura ut vad mapparna kunde tänkas vara döpta till och på så sätt lägga in bakgrunder/låtar, men kan någon SNÄLLA tala om för mig vad jag ska döpa mappen för filmfiler till och var jag ska lägga den!!!!!!

OBS! Fick precis svar i förra tråden... TACK SOM SATAN!

Visa signatur

neM. Hjälp tack.

Permalänk
Medlem

Har samma problem =/

hjälp ngn?

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem

kolla andra tråden?

Permalänk
Medlem

Gå på system settings och så står det typ format memory stick... då ska det funka

Visa signatur

Skalmoan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pojo
Har samma problem =/

hjälp ngn?

Antagligen så formaterar du minneskortet i PSP:en eller så använder du PSPVIDEO 9 och låter programmet skapa de mappar som behövs.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

fan va folk inte verkar kunna söka på google..

Visa signatur

Kristofer

AMD 4000+, Asus GeForce 7800 GTX, Asus A8N (nForce 4 Ultra), 2 X 512 A-DATA pc3200, 2X160 Hitachi + 80 gig.

Permalänk
Medlem

Grabbar! Nu ska ni få svar på frågan! Im minneskortet heter e: så ska d vara så: E:\mp_root\100mnv01\

Permalänk
Medlem

Hejsan!
Det är ett hett tips att ladda ner pspvideo 9, det är helt gratis och det är lätt att
koda om sina filmer och sen flytta över dem till pspn.

http://www.pspvideo9.com/

hoppas att ni finner detta program användbart!:)