Dead Or Alive 4 Turnering

Permalänk

Dead Or Alive 4 Turnering

Tänkte fall det var en flertal som hade lust att skapa en turnering av något slag inom DOA4 på Xbox360 live ..vi kan ju bestämma dag längre fram, men imorgon/söndag går bra för mig..Pm eller svar i tråd tack.

Visa signatur

namida atsumete yozora he kaesou ...

Permalänk
Medlem

En turnering borde avvaktas tills det att spelet får sig ett par patchar. Just nu laggar det något otroligt när man kör, trots att alla har bra uppkoppling.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

jag har inte kört mot någon från sverige ännu, sugen att lira en omgång? mitt id är Packendorff

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ursäkta för OT, men är snubben och kör "drunken master"-stil i DoA3 med i 4:an?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
En turnering borde avvaktas tills det att spelet får sig ett par patchar. Just nu laggar det något otroligt när man kör, trots att alla har bra uppkoppling.

Jag spelade nyss på en server från Amsterdam och det lagade inte något alls. Inte som sist iaf så det är nog lite olika så om vi fixar en turnering med oss som är här så är det nog inga större problem

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

testade lite över live idag.. lira mot lite andra svenskar.. fett nice fungerar skit bra.. jag kan tänka mig att vara med på någon sortsturering.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

Jag har alltid haft feta problem med det. Alla andra spel förutom COD2 och DOA4 fungerar fint över Live. I Doa 4 så blir det inte egentligen lagg, utan allting går betydligt långsammare. Detta vart likadant trots att jag körde mot en nisse 50 meter nerför gatan.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Vi borde fixa någon typ av kumite tycker jag ..roligast ..hehe hör av er på live, mitt id är Packendorff så ska jag fixa de

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Ursäkta för OT, men är snubben och kör "drunken master"-stil i DoA3 med i 4:an?

Yes he is. Och han har på sig en riktigt pimp vit kavaj som matchar hans långa pimp vita hår.
Riktigt jobbig att köra mot kan jag säga, svårt att blocka hans attacker när han ligger på golvet och far runt som en discotrasa

Mvh / Z

Permalänk
Medlem

när han ligger på golvet ska man greppa honom ^^ e typ buggigt så hur lätt som helst att få tag på han

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg