Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Jag vill spela multiplayer i painkiller nu nu nu!

Permalänk

Jag vill spela multiplayer i painkiller nu nu nu!

Hur gör man för att spela pk online?
Jag hittar bara servers med dålig ping som är tomma, vet någon om det finns en bra server att spela på?

Permalänk
Medlem

spelet är hyffsat dött så det finns nog inga servers än dom som kommer upp

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Men är inte pk ett rätt så populärt spel på cpl? borde vara fler som spelar det.

Permalänk
Medlem

Painkiller dog efter CPL Finalen förra året. Tråkigt men sant, var ett underbart spel att spela när man hoppade runt som en idiot och sköt raketer, goda minnen

Permalänk
Avstängd

spelet dog mest för det inte fanns nått ordenligt sätt att titta på matcher etc, på cpl fick dom sända med filmkamera...

Visa signatur

Antec TX1050B 500w - Asus A8N SLI SE - AMD64 3700+ 1mb - Corsair TWINX C2 1GB DDR - POV 7800GT 256GDDR3 - Raptor 36GB - Maxtor 160GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Array
spelet dog mest för det inte fanns nått ordenligt sätt att titta på matcher etc, på cpl fick dom sända med filmkamera...

Så är det ju i asmånga spel och det är vell inget fel med stream då får man ju kommentatorerna synkade ..anledningen att det dog var för att när CPL slutade med PK fanns inga prispengar längre och då fanns ingen anledning att lira det heller för folk gillade det inte värst mycket.

Permalänk

finns det ingen här då som vill spela?

Permalänk

NEJ

Visa signatur

Phanteks XT PRO Ultra || Ryzen 7 9800X3D || RTX 3080 || Odyssey G95SC 49" || 32 GB 6000MHz CL30 || WD SN850X || || TR PS123SE || B650 Eagle AX || RME850e ||

Permalänk

tycker också det är synd att det inte finns någon som lirar det på nätet eftersom det är ett så förbannat grymt spel men jag antar att alla sitter o spelar cs eller wow numera

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Jag spelar singleplayer ibland =D Har fastnat i 1månad vid svampbossen.

Har originalet så jag kan köra online men dom flesta pingar ju högt osv.

Permalänk
Medlem

Säker på att du inte saknar expansionen eller ngt sånt?
Testa med all seeing eye också (googla fram det)

Är inte så hemma på pk, men det borde ju finnas några servrar.

Och "alla" spelar nog inte cs eller wow, förmodligen är det Quake 4 som gäller.