wow- mod för att se health bars å sinna allies

Permalänk
Medlem

wow- mod för att se health bars å sinna allies

har letat men hitar inget om detta.

grejer är att jag spelar som paladin, alltså healer jag en hell del, men det å ju förbanat jobbigt å veta vem man ska heala för man ser ju inte vad de har för hp innan man trycker på dem. problemet är fråmst i BG då man måste hålla koll på alla som är i närheten

finns det en mod eller något så man kan se en liten health bar på sinna kompisar?

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem

Eh... ser du inte partyframesen? Annars kan du antingen öppna ditt raidfönster och dra ut spelarna på skärmen, alltså håll inne musknappen på ett av namnen i listan och dra ut det på "skrivbordet". Eller så skaffar du ct_raid.

Permalänk
Medlem

jag ser ju partyframsen i hörnet, men jag vill ju se en liten bar över huvudet på gubben så jag vet hur mycket alla min närhet har för liv, det känns simplast så.

går det å fixa i ct_raid? har det men inte confat än bara

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk

Om man trycker på "v" så kommer det upp en bar ovanför deras huvud har jag märkt, är detta lifebaren måntro?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MclarenII
Om man trycker på "v" så kommer det upp en bar ovanför deras huvud har jag märkt, är detta lifebaren måntro?

jo, men det funkar bara på NPC

Visa signatur

Permalänk

Använd CT raids inbyggda "Emergency Monitor", den visar de 5 med lägst HP, har också ett macro som automatiskt markerar den med lägst Hp. om du har CT_raid då.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cempa
jo, men det funkar bara på NPC

Ok, har inte så bra koll. Ganska ny i spelet.

Permalänk

Lånar tråden en snabbis

Finns det ett addons som gör så jag kan se HP på Horde spelare? Mycket användbart i BG har jag märkt.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Lånar tråden en snabbis

Finns det ett addons som gör så jag kan se HP på Horde spelare? Mycket användbart i BG har jag märkt.

Tryck "v"...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Tryck "v"...

Tydligen har du inte spelat wow så mycket att veta att trycka V fungerar bara på NPC och Mobs inte på Horde.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Frågan är om det egentligen finns ett sånt... hade varit kanon i så fall.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

förut kunde man se hpt på andra spelare, men nu skcickar servrarna bara ut informationen om hur mcyket mana spelarna/hordsen har.men man ser hpt om man är i party/raid med några

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005