Permalänk

Type-R 580W silver

som ni ser vad jag har skrivit över här så har hiper kommit me en ny färg på sitt berömda Type-R 580W. måste säga att det här va det snyggaste av dom alla 4a:d tror jag ska slå till man blir ju så sugen:D

http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4s580.html

va tycker ni om det?

Visa signatur

Core 2 Duo E8500@4.5Ghz | Scythe Ninja 2 | Asus p5q-E | Dominator 2X2GB | HIS Radeon HD 4850 512MB | Cooltek 600W | Cooler Master Cosmos 1000 |
WD Raptor 74GB | Samsung TFT 24" | Logitech diNovo Edge + SteelSeries Ikari Laser
macbook pro 15,4" 2,8ghz 4gb ram 500gb 9400m + 9600gt 512m unibody

Permalänk
Musikälskare

Im happy in my pants

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

najs. tycker dock att det svarta fortfarande är finast

Permalänk
Medlem

Fult med röda "strumpor". Men skulle det gå att köpa det där och sätta dit de svarta istället?

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag det är ett riktigt skitagg. Antingen har jag fått tre måndagsexemplar på raken eller så är folk totalt döva för ljud. Men sure, det är vackert

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

tycker att det var grymt fult, lite skabbig grå färg, sen röda strumpor? :S Kunde ju varit svarta istället. Antingen det blåa eller det svarta ska det vara.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
Personligen tycker jag det är ett riktigt skitagg. Antingen har jag fått tre måndagsexemplar på raken eller så är folk totalt döva för ljud. Men sure, det är vackert

ja då har du fått en jäkla dålig flax för mitt hiper 580w är asbra i låter ingenting.. min vattenpump låter mera o den är inslagen i ljuddämpningsmaterial... (se sign)

jag tycker den den va ganska nice ändå fast de hade nog vart snyggare med silvrig kabelstrumpa med min är den helsvarta varianten o den e rktigt snygg kollar man på den sidan ser man ju även den röda varianten.. ush va ful den är.. inte röd utan rosa. svart är snyggaste modellen o sen den blåa

Visa signatur

:)

Permalänk

Ursprungligen inskrivet av HawkHo

lite skabbig grå färg,

lite skabbig grå färg? nu förstår jag inte vad du snackar om man ser ju klart och tydlikt att nättagget e kråmat

Visa signatur

Core 2 Duo E8500@4.5Ghz | Scythe Ninja 2 | Asus p5q-E | Dominator 2X2GB | HIS Radeon HD 4850 512MB | Cooltek 600W | Cooler Master Cosmos 1000 |
WD Raptor 74GB | Samsung TFT 24" | Logitech diNovo Edge + SteelSeries Ikari Laser
macbook pro 15,4" 2,8ghz 4gb ram 500gb 9400m + 9600gt 512m unibody

Permalänk

Hehe, har ett sådant, fast svart då (Tycker det svarta är snyggare )
Älskar det, och mitt låter heller knappt någonting rince

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite ni får ursäkta min naiva inställning. Har tittat på nytt nätagg och jag har tänkt precis på denna. Är detta nätagg ett om ni skulle kunna rekommendera?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olof The Great!!
Lånar tråden lite ni får ursäkta min naiva inställning. Har tittat på nytt nätagg och jag har tänkt precis på denna. Är detta nätagg ett om ni skulle kunna rekommendera?

Jag köpte väldigt nyligen 480w modellen av det. Jag valde det för att det endast är en 120mm fläkt och borde låta mindre. Nackdelen är att den inte blåser ut någon luft ur lådan men det är inte ett problem för mig.
Jag vet inte om jag gissade rätt men mitt överröstas av alla andra komponenter iallfall.
Snyggt är det iallafall och alla sladdar/kontakter är som man kan förvänta sig. Livslängd kan jag inte uttala mig om.
Den rosa färgen är iofs så pimpig som den kan bli. Klart snyggast valet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olof The Great!!

Ja, absolut, bästa jag någonsin haft (har haft 3st innan i andra datorer)

Lite dyrt kanske, men helt perfekt, kan inte hitta något fel (massa kablar medföljer, sleevat, tyst, snyggt och så får man ju med en låda när man köper det)

Permalänk
Medlem

rätt snygg men diggar inte hiper efter två paja agg

Visa signatur

Soundwave,Divine,Dl and D.M.T the master emcee's can be found on s23

"Computers are like air conditioners: They work great until you open windows"